Recenze filmu Zatracená krvavá láska

60%

Komentáře a recenze 23

Barv666
Barv666
1 509 bodů
8
Skoro dokonalý film: audiovizuál je naprosto skvělý, herci jeden lepší než druhý (O'Brian je she-Hulk, jakou jsme chtěli!), akorát se scénářem si mohly dát trochu víc záležet. Tedy samozřejmě pokud některá rozhodnutí Harrise, který je takový místní super-boss a několika podivnými tahy si pod sebou podřeže větev, nejsou záměrem, který mi třeba unikl, což v druhé psychodelické půlce filmu vůbec nejde vyloučit. Každopádně se těším na další film od Glass!
Schema
Schema
42 bodů
9
Zatraceně dobrá filmařina, zatraceně dobře jsem se bavil. A nejenom proto, že jsem vyrůstal v 80. létech. A nejenom proto, že jsem v mládí pravidelně chodil do posilovny zvednout nějaké to železo. Anebo právě proto. Výborná Kristen Stewart, kvůli které jsem si představoval, jak jsem ženou a ona po mně jde. Pěkně osvalená Katy M. O´Brian, kvůli které snad zase začnu chodit do fitka. Mezi oběma to žhne, jak na pánvičce vaječná omeleta, připravená z lásky k vydatné snídani pro zvýšení objemu. Láska, sex a steroidy. A pár mrtvol nádavkem. A do toho všeho slizký Ed Harris, ze kterého budou entomologům vstávat vlasy hrůzou na hlavě. Kam až to všechno zatraceně vyroste?
Smazaný uživatel
0 bodů
6
Po dopozeraní som hrozne skeptický. Talentovaná Rose Glass natočila tentokrát thriller, obohatený lesbickou romantikou, ktorá len občas funguje no nebol som úplne presvedčený o chémii medzi postavami. Herecké obsadenie na čele s čím ďalej tým menej obsadzovanou Kristen Stewart a v podstate začínajúcou herečkou, Katy O´Brian ktorá si strihla vedľajšiu rolu napríklad vo filme Twisters. Príbeh sleduje samotárku Lou, ktorá má nevyriešené vzťahy so svojím švagrom. Spozná a zamiluje sa do kulturistky Jackie, ktorá sa zapletie do Louiných rodinných problémov. Retro-atmosféra, ala osemdesiate roky funguje vážne dobre, plus tá hudba tomu dodáva oveľa väčší vibe. Nasvietenie a kamera sú ako vždy prekrásne na pohľad ako je už u filmového štúdia A24 zvykom. Inak nám príbeh nedáva nič originálne ak nepočítame menšiu Love Story, náhodou sa jedná o celkom fajn počin. Bohužiaľ čím ďalej to trvá, tým väčší spád to má. Z celkom dobého príbehu sa stáva úplný miš-maš, ktorý sa spája s kulturistikou ktorá je ku koncu aj tak úplne zbytočná. Čo sa týka zakončeniu tak úprimne nemám slov, a to v zlom. Neviem presne čo sa snažili tvorcovia filmu urobiť no jednoznačne sa im to nepodarilo. ( Nebudem spoilerovať, zistíte sami. ) HODNOTENIE: 6/10
Smazaný uživatel
0 bodů
6