Hrdiny Zlounů jsou známí zločinci – pan Vlk, pan Had, pan Žralok, pan Piraňa a paní Tarantule. Ve filmu na ně čeká nejtěžší úkol jejich života – stát se dobrými občany. Pan Vlk už je zločineckým životem unavený, chce být hodný a rozhodne se, že dosavadní kariéru pověsí na hřebík a že k tomu přemluví i své kolegy. Vůbec ale netuší, že stát se dobrákem je mnohdy složitější než cokoli jiného...
Od začátku až do konce neskutečně vizuálně nařachaný heist v animované podobě. Zábavné postavy, nijak dokonalá, ale na oko pěkná animace a hlavně neskutečné tempo. Nenápadný, ale výborný animák.
Slušný animák ve zběsilém tempu, je to celkem zábavné a animace je dobrá... tím to ale za mě končí. Klasický příběh o dobru a zlu, jeden padouch, který není moc povedený a spousta klišé, které se k tomuto tématu vážou. Tento příběh nepřinesl nic nového, přesto nadprůměrný animovaný kousek.
Studio DreamWorks Animation stojí za značkami Shrek, Madagascar, Kung Fu Panda či Jak vycvičit draka, sází ovšem i na novou tvorbu. Nově na adaptaci populární dětské knižní série Zlouni od Aarona Bladeyho. Zvířecí verze Dannyho parťáků složena z lišky, piraně, žraloka, hada a tarantule si již dávno získala čtenáře, dokazuje to fakt, že doposud vyšlo 15 příběhů této party. A i na stříbrném plátně obstojí jako zábavná podívaná pro celou rodinu. Animace je poměrně kreativní, celá stylizace má své výrazné kouzlo. Ten film poté pochopitelně má jisté poselství o síle přátelství a zodpovědnosti a to je ve filmu přenesené schopně. Tempo je zběsilé, je tam spousty vtipných nápadů a pro rodinu jednoduše ideální podívaná. Především i proto, že Zlouni dokážou připomenout známé zlodějské filmy (především zmíněné Dannyho parťáky) a dospělí se tak u Zlounů nebudou muset vyloženě jako doprovod trápit. Znalost knižní předlohy by možná prospěla, především proto, že představení světa dokáže vyvolat jisté otázky. Například to, že mluvící zvířata s lidskými vlastnosti sdílí svět s normálními lidmi. Ústřední zvířata jsou ovšem natolik zajímavá, že vlastně není moc důvodu řešit, jak moc jejich existence v tomto světě dává či nedává smysl. Animace v jistých momentech dokáže vyvolat pocit, že je celá vytvořená ručně (i když jde o 3D) a celovečerní režijní debut Pierrea Perifela díky tomu působí dojmem, že se snažil být velmi věrný grafické předloze, respektive jejím ilustracím. Kdyby se látky chopil takový Pixar, nejspíš by lépe představil svět a více pracoval s komplexními myšlenky. Tohle je ovšem DreamWorks Animation, což především znamená, že je to celé hravé, zběsilé a kreativní především v rámci gagů. Ovšem ty dokáži pobavit, takže to není kdovíjak obtížná překážka. Zároveň to ovšem neznamená, že by to celé bylo vyloženě přihlouplé. Jen je jasné, že se tvůrci očividně vydali více směrem čisté zábavy. Celé to má ovšem skutečně kreativní sekvence, pořád to kvapí dopředu a skutečně to dokáže připomenout ty nejlepší lupičské filmy posledních let. DreamWorks Animation již umělo lépe, přesto je výsledek dostačující. DreamWorks Animation možná trochu překvapil s jiným typem animace, jinak ovšem vsadil na další divokou animovanou podívanou, která ovšem dokáže fungovat pro celou rodinu. Nepředstavil tak komplexní a zajímavý svět jako například v Zootropolis: Město zvířat, Vlk a jeho parta ovšem dokázali udělat dojem. A i když v takovém Megamyslovi takový přechod na světlou stranu fungoval o poznání lépe, své základní zadání nejspíš Zlouni splnili dostatečně.....
Diane Foxingtonová nosí piercing v levém obočí. Později ve filmu vypráví o své minulosti, kdy se pokusila ukrást sošku delfína; když ji držela, její tělo se zrcadlilo v bezpečnostním skle. V detailním záběru jejího zrcadlového obličeje je piercing v pravém obočí místo v levém.
Inspirací pro dynamiku pana Wolfa a Diane Foxingtonové byli Fox Mulder a Dana Scullyová ze seriálu Akta X (1993) a Han Solo a Leia Organa z filmu Star Wars: Epizoda IV - Nová naděje (1977).
Úvod filmu připomíná úvod filmu Pulp Fiction. V obou filmech vystupuje postava označovaná jako pan Wolf.