Na základě skutečného příběhu, který se odehrál v populárním twitterovém vlákně obsahujícím 148 tweetů, jež v říjnu 2015 napsala detroitská servírka A'Ziah "Zola" Kingová. Příběh se rychle stal virálním a získal si uznání lidí, jako jsou Missy Elliott, Solange a Ava DuVernay. Přibližně o měsíc později vydal časopis Rolling Stone článek s rozhovory s lidmi zapojenými do příběhu.
Představa, že Riley Keoughová hraje bělošku, která si přivlastňuje znaky černošské kultury a zvuku pro svůj vlastní rozvoj, má zajímavou historickou odezvu. Keoghová je vnučkou Elvise Presleyho, rokenrolové legendy, která se stala pravděpodobně nejviditelnějším příkladem rozšířené praxe v počátcích rocku, kdy si bílí hudebníci přivlastňovali černošskou hudbu a kulturu, aniž by přiznali svůj dluh vůči černošské kultuře (v eseji pro NPR z roku 2017 K. Tempest Bradford píše: "Presleyho úspěch byl nepochybně poháněn materiálem, který si přivlastnil od černošských hudebníků."). Jedním ze známých příkladů je skutečnost, že jeho coververze písně "Hound Dog" od Leibera a Stollera téměř zcela vytlačila v představách veřejnosti první nahrávku této písně od afroamerické bluesové zpěvačky Willie Mae ("Big Mama") Thorntonové.
Riley Keoughová prozradila, že Stefani nejvíce podnítila tweet "lost in the sauce / lost in the game".