Recenze filmu Vřískot

67%

Komentáře a recenze 35

Rollman1
5 561 bodů
8
Nový Vřískot je absolutně povedený film, který nabídne vše, co se od něj čeká, plus mnoho navíc. Režisérské duo, které nahradilo zesnulého Wese nedělá jeho frančíze žádnou ostudu. Ba naopak ctí její pravidla a zároveň přináší do série čerstvý pohled. Hlavní hrdinové jsou sympatičtí, herecky dost kvalitní a žádný z nich není jen obyčejné maso na porcování. Původní trojka zde tvoří hlavně vedlejší postavy, přesto však mají zásadní vliv na události. Představuje se tak hlavně nová krev. Samotný Ghostface je mnohem agresivnější než kdy dřív, jelikož se nebojí jít pro patnáct bodných ran daleko. Nový přírůstek taky komentuje hororový svět jako takový a podává to tím stylem, který my fanoušci milujeme. Je zde nespočet pomrknutí, které nejednomu fandovi rozbuší srdce. Snímek se hodně vrací právě k prvnímu Vřískotu a čeká na Vás spousty příjemných i nepříjemných překvapení. Není to však jen obyčejná vyvražďovačka. Je to chytré, zábavné, nahláškované a fungují i napínavé scény. Další Vřískot to tedy zvládnul na výbornou a je důkazem, že když se udělá delší pauza a trošku se u toho i přemýšlí, dá se vytvořit kousek, který nepošlapuje originál a ctí pravidla. Pro zaryté fanoušky je tohle splněný sen, na který čekali.Wes se určitě v hrobě neobrací, ale usmívá od ucha k uchu. Ps. Psychor je obyčejný šupák.
Toren
Toren
5 285 bodů
8
7/10. Je to tam. Extrémně uvědomělý (haha meta) a až lehounce provokativní pátý Vřískot se vrátil v plné parádě a mám pocit, že jde o jednoho z nejlepších pokračovatelů celé série. Tenhle slasher měl vždy výhodu v tom, že se nebral tolik vážně a spíš si utahoval ze žánrových klišé svých kolegů. Což platí i pro novinku, která těží s diváckého očekávání (táhnoucí se lekačky), nelogického chování puberťáků (každý archetyp přítomen) či šílených twistů (je to vlastně mnohem jednodušší, než si myslíte). A tohle všechno v kombinaci s nadhledem, energickou režií a sympatickým tempem, dělá z nového Vřískotu velkou, fakt velkou zábavu! Jsem hrozně zvědav, kam to tvůrci posunou příště!
5 139 bodů
6
6/10. Šestka mne asi bavila víc, i proto že jsem jí viděl dřív a ještě k tomu v kině, jinak se jedná o prakticky stejný film, jen v malým městě.
Deywik
Deywik
4 956 bodů
6
Uz to nebavi jako driv..kokot v masce zabiji chlapce, kvuli stary zvratce, konec vykrada sam sebe z prvniho dilu.. 😳 nic moc..jednotka neprekonana
blazma
blazma
4 928 bodů
4
Přiznám se, že nejsme velký fanda vřískotu. Předešlé filmy jsem nijak výrazně nekoukal a ani mě nebavily. Prostě další série pofiderních hororů co se tváří strašidelně, ale sami vědí, že je to jen absolutní absurdita a přesně na tom se snaží vydělat. Tak nějak se prostě snaží vyždímat co nejvíc peněz to jde z umírající značky. Noví herci, ale stejný příběh. Pořád se točíme kolem dokola toho stejného. Nic nového, nic překvapivého. Zkrátka je to pořád jedno a to samé.
Žralok
Žralok
4 195 bodů
10
Pěkný uzavření kruhu jež rozhodně nedělá svým předchůdcům ostudu. Režiséři dobře navázali na odkaz Wese Cravena.
HonzysKISS
HonzysKISS
4 041 bodů
6
Musím přiznat, že mě docela baví, jak se v dnešní moderní internetové době natáčí pokračování starších hororů. Je to vážně zajímavé. Obzvláště když si pustíte první díl Vřískotu a tento poslední. Dneska už jsou krásně vidět brutální scény. Probodávání nožem jsem si vážně užíval. Už to není jenom plno litrů krve, tady je něco víc. Ghostface byl vždy spíš takovým komikem, no a tady je to (asi v dobrým slova smyslu) stále stejné. Docela jsem se bál délky filmu, ale pořád se tu něco dělo, takže za mě fajn. Celkově mě to bavilo, hlavně tu máme staré známé tváře. I když Courtney Cox už je bohužel doopravdy mumie. Ještě že tu máme novou tvář Jennu Ortegu. 75/100
slord
slord
3 842 bodů
8
Od návratu tejto série som si nič moc nesľuboval, ale čuduj sa svete je to po prvej časti najlepší Vreskot a som tomu rád. Tento nový prírastok prináša nové nápady, vie sa dobre pohrávať s divákom a napriek výsmechu klišé, dokáže vzdať aj poctu ostatným slasherovkám. Nové postavy nie sú moc výrazné a sú v tieni pôvodnej trojky, avšak samotnému filmu to až tak neprekáža. Po sklamaní z nového Myersa mi toto napravilo chuť a bol som dosť potešený. 7,5/10
blackkocour
blackkocour
3 745 bodů
8
"Zahrajeme si takovou hru.." - "Ooh, no tak dobře" - "Jessico, tvým příchodem na svět, ti byly dány výhody, které si sobecky využila na úkor všech ostatních. Dnes budeš vydána zkoušce, kdy.." - OMG, Luku, zase ses napojil na fotrův telefon, už jsem ti říkala, že sex po telefonu s tebou bez ochrany vést nebudu..!" - "Cože, kurva? Ty jsi tak blbá, i když ti jde o tvůj mizernej život." - "No jo, s prosíkem ke mně nechoď, už jsem ti říkala, že musím prvně dostat matikáře, abych si u něho spravila zkoušky" - "Drž prosím hubu, a poslouchej. Dám ti 3 otázky, na které mi zodpovíš správně, jinak dneska zdechneš, ty zkurvená rajdo!! Máš ráda horory?" - "Ty jo, tak dost se mi líbil Upíří muzikál 3, a Poltergaistova akademie. To jsme se s kámoškama skoro posraly.." - Kdo kurva má rád takové sračky? Neříká ti nic takový, já nevím, Sobota čtrnáctého, Vymejtač Koberců a takový Kolumbijský masakr motorovou pilou??" - "To si děláš prdel, kolik ti je, ty starý pračuráku, že znáš jen takové filmy pro dědky?" - "Tak to stačilo, ty malá kurvičko, rozříznu ty tvoje hnusný silikony, a nabotoxovaný rty řezákem!" ** Páté zabijačkové kolo v pořadí, co svým sourozencům dejchá přes masku, a je ke svému nejstaršímu bráchovi nejvěrnější. Nejatraktivnější hororová parodie, která si dělá prdel ze sebe sama, a ještě ve skvělém podání, aspoň nám debilům, už Scary Movie dává smysl. A na závěr ještě prosba, Psychouši, dej už CSFD projednou pokoj se svým výstředním pohledem na podvratný horor. Tvé esenciální hororvé prvky, které se ti bohužel zhnusily, byly jen v okamžiku, kdy ses musel po ránu rozhlížet do zrcadla!
Hanzo Bureshi
Hanzo Bureshi
2 863 bodů
8
Celou tuto filmovou sérii nelze brát vážně, protože je tu tolik nelogických věcí, ale to k Vřískotu patří už od začátku. Jsem velký fanoušek a musím říct, že se jedná rozhodně o nejlepší pokračování, protože až takové ponoření do minulosti jsem teda nečekal a je to opravdu příjemná nostalgie. Wes by byl spokojen. Všechny postavy byly v pohodě, včetně samozřejmě i původní staré party, u které byl návrat opravdu příjemný. Tento díl se prostě opravdu podařil, takže dávám 7/10.