Recenze filmu Nech svět světem

68%

Komentáře a recenze 45

JaraSlama
JaraSlama
2 613 bodů
9
Film Leo představuje zajímavý mix úspěšného i neúspěšného. Na pozitivní stránce stojí inspirativní příběh o 74letém Leovi, jež nabízí motivaci pro diváky všech věkových kategorií. Ovšem film utrpí na hudební stránce, kde zpěv Adama Sandlera není příjemný a místy dokonce narušuje celkový dojem z filmu. Vizuální stránka animace je sice solidní, ale nenabízí nic výrazného. Celkově se jedná o povedený film s dobrým příběhem. Avšak nezvládnutá hudební složka a průměrná animace mohou být překážkou.
Kuca25
2 455 bodů
6
Nejvíc zajímavé na filmu je sledování toho jak se dnešní tvůrci snaží mermocí odlišit. Bohužel často je to na úkor ostatních prvků, které vždy dělali film filmem. Kamera je originální, ale občas se mi z ní točila hlava. Herci jsou známý a dobří, ale žádnou postavu jsem neměl rád a to je dle mého názoru naprosto špatně. Obrovským plusem a vlastně jediným důvodem proč jsem si film pustil je atmosféra, která sálala už z traileru. Prostě jsem to chtěl vidět. První hodinu a půl se mi to líbilo a říkal jsem proč tohle? proč tamto? ale brzy to omrzí, jelikož ptát se dvě hodiny už je na mě moc. Vysvětlení není skoro žádné, ale možná kdyby film trval o 60 minut méně, tak by to nebyl takový problém, ale napínat diváka tak dlouho na velké nic, je zločin. Samozřejmě dlouhá stopáž a hodně nudných prostojů vás donutí přemýšlet a možná právě na tohle všichni cílí. Zamyslete se a domyslete si všechno sami. Super, na tři s odřenými uši to stačí, ale jestli se někdo snažil tímto zapsat do kinematografie, tak to se silně přepočítal. Co jsem tím chtěl říct si samozřejmě domyslete sami...
Jankocour
Jankocour
2 179 bodů
10
Jeden z možných scénářů útoku na USA. Mě to přišlo docela pravděpodobný. Tak je nutné se na to dívat, rozhodně ne jako na akční podívanou typu San Andreas
samosato
samosato
1 936 bodů
8
7/10
dalebacek1982
1 854 bodů
10
Přesně pro mě! Hudba a hlavně kamera geniální! Chci ještě...
Duffman97
Duffman97
1 679 bodů
9
Tady se Netflix fakt trefil do černého. Hutná atmosféra, skvěle herecké výkony ( cameo Kevina Bacona fakt potěšilo ) a hlavně film nejlépe znázorňuje poslední hodiny před útokem.......takhle nějak si myslím že by to probíhalo. Napětí by se dalo krájet.
  • atmosféra, herecké výkony, samotný útok
  • nic
Pasadenka
Pasadenka
1 446 bodů
7
Tak to bylo něco. Film si mě udržel po celou dobu a různé náznaky v tom, kdo je svině, kdo ne, co se vlastně děje a podobně mi hezky zamotali hlavu. Postava Ruth byla tak odpudivě konfliktní, že bylo nasnadě, aby zemřela krutou bolestivou smrtí. :)

Film mi hodně připomíná Shyamalana, který se také rád hraje s očekáváním diváka a vytváří scény, které jsou nejednoznačné. A i když se v zásadě nejedná o žádný velkofilm, je to hezká napínavá jednohubka, která si diváka dokáže hezky povodit. :) To nehezké CGI u zvířecích kamarádů hodně tahalo za oči.

Co mě pak mrzelo, byl konec, který byl jakousi katarzí a ukončením všech příběhových linek i s jistou dávkou nadhledu, ale působilo to trochu uměle a zážitek mi to srazilo o bod dolů. :(
Metuje
Metuje
1 389 bodů
6
Místy se to snaží být až křečovitě hororové, především neadekvátní soundtrack někdy vyloženě “bije do uší”. Zato práce s kamerou byla originální a zajímavá. Dějově je to takové jaksi roztáhlé, což by nebyl problém, rychlostí děje se to podobá knihám, ty ale mají víc prostoru, a tak pak nejsou tak zbytečně rychle ukončené jako toto. Film se snaží sázet na atmosféru, ale dialogy, hlavně mezi “ústřední dvojicí bělochů” jsou takový nepřirozený. Nejsilnější zde určitě černošská dvojice, především Mahershala Ali. Bílý děti taky moc nepředvedly. Na dojmu taky nepřidala až příliš okatá a nepříliš přesvědčivá politická agitka. Tady je diváctvo jaksi ponecháno neuspokojené při hrající znělce z Přátel. Lepší ale, než předchozí Mr. Robot.
tindersticks
tindersticks
825 bodů
5
Je mi líto, ale úvodní působivě tajemnou atmosféru, podpořenou ackovym hereckym obsazenim stihl Sam Esmail prohospodařit a závěrečným náznakovým odhalením jí už jen zasadil ránu z milosti. Tvůrci možná chtěli v kulisách rozvratu systému nadhodit pár moralistních otázek nebo prozkoumat psychologické aspekty chování lidí v krajních situacích. v tom případě musím říct, že mě k onomu bádání nedokázali přitáhnout. Navíc, nebudu spoilerovat, ale při zpětném pohledu si musím u některých příznaků apokalypsy ..WTF?
divad
divad
687 bodů