Feng Shen

66%
Feng Shen
Feng Shen


Režie:

Chrustyn
Chrustyn
44 045 bodů
4
Klasické velkolepé fantasy z Číny. Opulentní výprava, hnusné CGI, hromada postav a velkolepé souboje, které se bohužel více spolehají na lana, než choreografii. Viděl jsem výrazně horší filmy s podobnou tematikou ale doporučit mohu, jen skalním fandům asijské fantasy tvorby, která je specifická.

Dodatečné informace

Původní název:
封神第一部:朝歌风云 (více)
  • Čína Feng Shen
  • Čína 封神第一部:朝歌风云
  • Čína Creation of the Gods I: Kingdom of Storms
  • Čína Creation of the Gods: Kingdom of Storms
  • Čína Fengshen Trilogy
  • Čína 封神
Země původu:
Čína
Rozpočet:
85 mil. USD
Tržby:
369,08 mil. USD (celosvětově)
Ocenění:
Žádná ocenění

  • První film režiséra Wuershana, který se dostal do kin, Řezník, kuchař a šermíř, získal cenu pro nejlepšího nového režiséra na 48. ročníku filmového festivalu a cen Zlatý kůň. Druhým filmem, který režíroval, byl v roce 2012 snímek Malovaná kůže: Vzkříšení, který odstartoval trend nové orientální fantasy v čínském filmovém průmyslu a překonal 12 rekordů v tržbách v čínských pokladnách. A v roce 2015 jeho třetí film Mojin-Ztracená legenda, který získal cenu za nejlepší režii na festivalu Sto květů, je nejvýdělečnějším filmem, který režíroval někdo z pevninské Číny.
  • Během předprodukčních prací odjel režisér Wuershan do Ameriky a na Nový Zéland, aby navštívil špičkové společnosti zabývající se speciálními efekty a postprodukcí, včetně ILM, Weta Digital, Weta Workshop a Park Road Post Production. Konzultoval také tvůrčí zkušenosti s Peterem Jacksonem, producentem trilogie Pán prstenů-Barrie M. Osbornem a jedním z producentů série Matrix-Grantem Hillem a nakonec sestavil mezinárodní produkční tým.
  • Trilogie vychází z klasického fantasy románu Fengshenyanyi, který je jediným mýtickým eposem v dějinách čínské literatury, jenž vznikl na základě skutečných historických událostí a byl značně obohacen a vyfabrikován obrovskou fantazií a fikcí, když si jej vypravěči předávali z generace na generaci po dva tisíce let, až se nakonec stal klasikou. Všechny materiály pocházely z místní čínské historie a kultury. Je to skutečně mýtická fikce Číny č. 1.