Karu Wai v roli Pani K, ve které se mohla vrátit ke svým počátkům v kung-fu a wu- -xia filmech. Zároveň je její druhou spoluprací s malajzijským režisérem Ho Yuhangem. Paní K si užívá klidný život na předměstí s manželem a dcerou. Všechno je krásné, žlutá září, ale... Paní K skrývá tajemství, o kterých někdo rozhodl, že by už neměli zůstat skryty...
Naštvaná mamka versus únosci její dcery. Film se drží při zemi a pokouší se o reálnější pohled na známé akční téma. Bohužel je vidět minimálně rozpočet i nezkušenost tvůrců. A těch pár bitek nikoho nevytrhne.
Asijský snímek pro obyčejného diváka poněkud těžkopádný, neboť po shlédnutí asi těžko dokáže strávit fakt, že byl nominován za nejlepší akční choreografii v 53. ročníku Zlatý kůň Film Awards, Taipei v roce 2016. Divák očekávající plnohodnotné akční scény s bojovým uměním bude velice zklamán. Tady se režisér snaží hlavně o artový styl. O akční scény samozřejmě nouze není, i když na samém začátku jakoby byly vystřiženy, avšak pomalejší tempo vyprávění a právě artová atmosféra poněkud kazí očekávanou zábavu. Tvůrci si tento neduh zřejmě uvědomili a tak se to snažili u některých scén zachránit hudebním motivem typickým pro spaghetti westerny. Žánrově se tak spíše jedná o drama se zvláštním smyslem pro humor a atmosférou, jakoby tu byl vliv Tarantina a Carpentera. Snímek jako celek vyznívá jako podivnost slepená z různých stylů kinematografie, atmosféry a vyprávění, což povznáší spíše značnou kostrbatost a nesmělost v daném očekávání. Snímek spíše pro náročného diváka, i když i ten se nebude tvářit zrovna nadšeně.