kunafix
20 062 bodů •
6
Tak trochu propagace vlastního businessu - přesně podle plánu "every good restaurant needs a story". Dokumentární část zobrazující nekalé pozadí kuřecího průmyslu v Americe, hraje druhé noty. Co se týká samotného podniku a nabízených jídel, vidím v tom trochu zradu oproti jeho předchozím aktivitám pomlouvající přesně toto odvětví. Očividně to ale využil ve svůj prospěch a docela mě mrzí, že místo nápravy špatných výrobních procesů, se jim v podstatě poddá a založí na nich svou značku. Ok, vše nejde změnit najednou a myslím, že na to jde zajímavým způsobem, ale stejně mě moc jeho restaurace neláká. Pořád to vypadalo, že stejně používají nějaké umělé, hnusné, balené pečivo a když vidím, jak to maso fláknou do friťáku, tak i přes všechny ty ostatní zdravé a chutné složky to jídlo prostě kurví. Amíci jsou totiž asi tak primitivní, že názory, které tam zazněly, jsou asi jejich mantra: "zdravé nechutná dobře" a "grilované nikdo nechce". A tak, aby nezkrachoval hned ze začátku, dá zákazníkům to, co chtějí. A k tomu nějakou tu osvětu. PS: nejlepší z celého dokumentu, byly zpomalené záběry na malá žlutá kuřátka, které z bedýnek vysypávali jak nějaké smetí...