Předvánoční sezóna už je v plném proudu, což platí nejen pro přesvětlená obchodní centra, ale i pro žebříčky streamovacích platforem. Už od svého uvedení 8. listopadu se totiž na čelních příčkách českého Netflixu objevila hvězdně obsazená romantická komedie Vánoční příběh. Z čela pelotonu ji sice odsunula Kazmova filmová ONEMANSHOW, přesto se vztahový propletenec v zasněžených kulisách drží stále vysoko.
Články 8
Téměř o rok odložil distributor vztahové komedie s názvem Vánoční příběh premiéru a odložený start se vyplatil. Novinka Ireny Pavláskové zaznamenala komerčně nejúspěšnější otvírák ze všech režisérčiných titulů.
Natáčení během první pandemické zimy provázela řada komplikací a kvůli covidu se odložila i premiéra plánovaná už na loňské Vánoce. Snímek je tedy konečně v kinech, i když milovníci výstřednosti a hysterie, typických vlastností filmů Ireny Pavláskové, přijdou zkrátka. Autorka si totiž vystačila s početnou sestavou herců a hereček, jimž dala dostatek prostoru k exhibici. A to je (víceméně) ku prospěchu věci.
Ve druhé polovině devadesátých let ztvárnil hlavní roli v kultovní Mandragoře (1997). V krimiseriálu Devadesátky ztvárnil jednoho z vyšetřovatelů a již brzy se představí v novince Martina Pohla (Řezníka) Párty Hárder. Herec Miroslav Čáslavka zavzpomínal na devadesáté roky dvacátého století.
Pořad Sexy život již nebude moderovat jeho duchovní matka Jitka Asterová...
Pro někoho divoká nebo až příliš hektická léta, pro jiného naopak pohádková, protože bylo možné si plnit sny. Česká televize od 4. ledna 2011 představí dvacet polistopadových let českého filmu ve dvacetidílném dokumentárním cyklu Rozmarná léta českého filmu, přičemž jeho tvůrci slibují, že český film v něm uvidíte tak, jak jste ho ještě nikdy neviděli.
Nejstarší Marie spí se svým ženatým vychovatelem. Čerstvě osmnáctiletý Adam z dětského domova právě odchází a hodlá si splnit životní sen - ze zanedbané alkoholičky udělat konečně spořádanou milující matku. A sedmnáctiletá Eva znovu zdrhla, aniž by kdokoliv tušil kam a s kým. To jsou oni, sourozenci Kovářovi, hlavní hrdinové třídílního televizního filmu Bludičky.
Ačkoliv se jedná o jeden z nejpozoruhodnějších českých filmů posledních dvaceti let, málokdo ho viděl. Postel režiséra Oskara Reifa, černobílou obrazem a černou humorem, totiž provází výrazná nepřízeň osudu. Naposledy minulý týden. Česká televize uvedla tento snímek po jedenácti letech (sic!), ovšem naprosto v nesmyslném čase během konání karlovarského festivalu. Kdo chce tuto širokoúhlou perlu vidět, má šanci - navíc na plátně - na Letní filmové škole v Uherském Hradišti 31. července 2010.