Recenze seriálu Láska, Smrt a Roboti

83%

Komentáře a recenze 16

Bordoshut
1 647 bodů
8
6/10 – Nic moc. Pár opravdu dobrých dílů, na můj vkus příliš opravdu nudných dílů, které nepřenesly nic nového ani zajímavého. Na LD&R oceňuji především dvě věci: 1) nápad něco takového udělat a obecně odhodlání to vážně uskutečnit, zrealizovat; 2) variabilitu – každá epizoda si najde vlastní fanoušky a každý divák si najde vlastního favorita mezi epizodami. Já měl zrovna chvílemi pocit, že se mi uživateli lépe přijímané díly líbí méně, než některé s modrou barvou, ale jindy jsem se zase shodoval se všeobecným míněním. Štvalo mě naopak to, kolik neoriginálních a povrchních epizod se ve výběru ocitlo. Zvláště jsem si toho všímal v 1. sérii, možná proto, že byla 2x delší. Já bych zkrátka potřeboval, aby to, na co se dívám, o něčem bylo. Nebaví mě 15 minut sledovat tuctový brak a na konci se usmát pěkné pointě. Více o tom v recenzi na 1. řadu. Jsou epizody, které mě chytli za rozum / srdce / koule, a na které tedy budu ještě vzpomínat (např. Masonovy krysy, Jibero, Zakázané ovoce), ale bohužel jich je žalostně málo. Mnohem více z nich mi své téma buď nestihlo v časovém limitu prodat, anebo nemělo pořádně co prodávat. Asi by se na závěr hodilo dodat, že naanimované to bylo pěkně, pěkně si s tím vyhráli. Škoda jen, že se nepokoušeli ještě více experimentovat s obrazem, ta údajná jako hraná animace se už po tolika dílech slušně ohrála. Do budoucna (jako pesimista věřím v další série) bych doufal ve více artovějších epizod, přinesly mezi ten animovaný SGI bordel svěží vzduch. Otázka do tomboly: "Jsou ty díly ve skutečnosti geniální a jenom já jsem ten ignorantský vošoust?"
dedly
1 639 bodů
8
Až na pár nudnějších epizod celkově super. Nejlepší epizody Sonnie's Edge, Beyond the Aquila Rift , Shape-Shifters a Secret War.
Jaroslaw 23
1 448 bodů
8
8/10 Skvělá audiovizuální pecka,která nezapomíná na zajímavé příběhy a skvěle napsané postavy (i když né u všech epizod),víc takových tvůrčích projektů.
Veronika Rada
Veronika Rada
1 299 bodů
10
Skvělý seriál. Každý díl má svou duši a vizuální krásu. Ráda se k tomuto seriálu vracím vždy se najde něco čeho si člověk předtím nevšiml. mohu jen doporučit.
padre
padre
1 288 bodů
10
Tenhle projekt mě hodně potěšil. Možná se po internetu podobných kraťasů válí plno, ale v takhle ucelený sbírce jsem si je nechal líbit a když skončil jeden, tak jsem se těšil jaká stylizace, příběh a pointa na mě čeká v dalším. Jsou tam méně dobrý, dobrý i skvělý kousky, ale bavilo mě všechno. Doporučuju nejen všem fanouškům fantastiky a animace. Navíc na Netflixu s CZ titulkama už od vydání. Osobní TOP 3: Secret War, Good Hunting, Zima Blue...
rthwldn
rthwldn
82 bodů