Komentáře a recenze 28

4
Spíš solidní rekonstrukce událostí, než pořádné drama. Pro mě je nedostižné Das Boot a když jsme u toho Ruska, tak parádní K-19 Widowmaker.
Lubor68
Lubor68
4 606 bodů
6
Sleduju Černobyl (seroš) a ten pocit marnosti je naprosto stejný.Náš bývalý největší vzor a velký rudý bratr je marnost nad marnost.Chápat Ruskou mentalitu je nad mé rozumové dovednosti. Napadá mě jedna věta z dnes pro mě již neznámého díla NÁS MNOGO... Filmu bych vytknul jen z mého pohledu rychlý rozjezd..Ještě pořádně nevíte co je to Kursk a už jste v ohni výbuchu. Jinak bože ochraňuj nás před tupostí komunismu a totality.Hloupostí a malostí lidského pokolení. Ochraňuj nás od Ruské mentality. Rusko můžete jen litovat. Nemělo a nemá budoucnost. Nevěřím.
marie-kolarova
marie-kolarova
2 914 bodů
7.5
Katastrofický film, který skončí, jak mu velí historická skutečnost. Slušné filmařské dílo se soustředěním na akci a povinně dojemným rodinným zázemím. Velmi dobře charakterizuje systém, kde život vojáka nemá žádnou cenu. Jsou to vojáci, tak musí být připraveni zemřít. A je holt jedno, že by mohli být zachráněni druhou stranou. Ruské šrotiště totiž není schopné účinné záchranné akce a všechny pokusy jsou marnost nad marnost. Ústřední problém vystihuje jeden z úvodních dialogů: „Naše loďstvo je dobře připraveno na boj s nepřítelem.“ – „A teď ještě zbývá zjistit, kdo je náš nepřítel.“
TheSompeque
TheSompeque
1 554 bodů
8
Kursk. Film s katastrofickou událostí, ve kterém jde o jediné; přežít. Nutno dodat, že se jedná o film natočený podle skutečné o události, o skutečné ponorce Kursk, která se v roce 2000 potopila. Takže lze víceméně čekat, co se s ruským Kurskem ve filmu stane. K nehodě dojde poměrně brzy, hlavní postavy jsou okamžitě donuceny "bojovat" o svůj holý život na dně moře až do samotného finále. Musí řešit problémy s vodou, kyslíkem a sebou samotnými. Silné drama na motivy skutečné událsoti, Kursk, můžu jedině doporučit. Není to film, který si pustíte vícekrát, ale je rozhodně tím, který byste měli vidět, nejlépe v kině, kde si vychutnáte ozvučení na plno. 4/5
mondak
734 bodů
9
Jsem rád, že vůbec někdo natočil skutečný příběh ponorky Kursk! Co jsem měl možnost vidět dokument o Kursku na ČT, tak je to natočené opravdu podle reality, za což tomu přidávám procenta navíc! Skvělá a zároveň smutná podívaná o tom, jak ruští vládní šmejdi raději nechají umřít lidi, než aby si nechali včas pomoci...všem doporučuji :)
Stanulda007
Stanulda007
244 bodů
9
Když nepotopitelná ponorka klesne ke dnu, je to průšvih a mezinárodní ostuda. Každý národ by to řešil jinak, rusové to mají takhle. Vcelku povedený pohled na situaci a všechny, kterých se týká. Film, na který můžete vyrazit s partnerem, protože si tam každý najde to svoje. A Colin Firth v námořnické uniformě jako bonus :)