Jeho jméno sice nemá zvuk, jakým se mohou pyšnit Jerry Bruckheimer nebo Kevin Feige, přesto je producent Randall Emmett jednou z nejvýraznějších postav současného Hollywoodu. A také nejsmutnější, neboť nechal většinu našich hrdinů padnout na dno.
Články 5
Bruce Willis si pár let zpátky řekl, že už se snažil dost a přemístil svou kariéru na video. Sem tam se sice objeví v něčem ambicióznějším (Skleněný, Přání smrti), vesměs ale svůj pracovní čas vyplňuje tím, že si v laciných filmech odkroutí před kamerou nějakých deset minut, obohatí svou tváří plakát a inkasuje pár milionů.
Možná jste minulý týden na Kinoboxu zaznamenali, že jsem si v obsáhlém speciálu povzdechl nad pozdní kariérou Bruce Willise, v níž si dobrovolně ničí svůj vlastní odkaz pod vedením několika béčkových režisérů. Jedním z nich je Steven C. Miller.
Bývaly doby, kdy hrál Aaron Eckhart v opravdu dobrých filmech (Děkujeme, že kouříte, Temný rytíř). Pak měl ale pár střel mimo terč, z hlavních rolí se přesunul do vedlejších (Pád Bílého domu) a nově se upsal člověku, který se postaral o jedny z nejhorších filmů v kariéře Bruce Willise a Sylvestera Stalloneho.
Sylvester Stallone natočil hodně hitů i propadáků. Nikdy se ale neupsal ryze béčkové laciné produkci. Až do téhle chvíle. Zamrzí to o to víc, že jde o pokračování povedeného (i když nijak prudce originálního) a hlavně zábavného Plánu útěku.