Podle kritik to mělo být děsné a nepřesvědčivé, ale opak byl pravdou. Mě to bavilo od začátku do konce, herci byli fajn a nikterak mě to neuráželo. O.K. film.
Film, který začne opravdu fungovat až v posledních 15 minutách, v nichž je obsažena jednak jeho nejvtipnější (nebo vlastně jediná vtipná) scéna s uječeným Alecem Baldwinem, ale hlavně pomalu začíná směřovat k něčemu, co se dá označit za jeho charakteristický rukopis, ať už myšlenkový, tvůrčí nebo žánrový. Bohužel, vše vyjma oněch závěrečných uvolněných minut představuje těžko uvěřitelný filmový patvar, který vyloženě hledá svou tvář, je žánrově roztříštěný a ve všech svých motivech a dialozích natolik nevýrazný a někdy i otravný, až jsem nevěřil vlastním očím i uším, že opravdu sleduji projekt od tvůrce We Bought a Zoo. Herci samozřejmě nemají s výjimkou Emmy Stone co hrát, přestože zachraňují, co mohou, a nedokážu si vybavit jiný případ, kdy by vizuální atraktivita dějového prostředí zůstala tak moc nevyužita - ono je to ale tentokrát příhodné v podstatě pro celý film....
4/10. Scéna, kdy se Krasinski s Cooperem chlapácky dorozumí zcela beze slov mě fakticky rozesmála. Má to své silné momenty (závěr v tančírně, let do vesmíru) a hudba tomu fakt dopomáhá... ale kruci, jinak je to prázdný až běda. Proč se takovému nevýraznému scénáři upsalo tolik hvězd?