Recenze filmu Nejlepší film, jaký byl kdy prodán

60%

Komentáře a recenze 3

Dle počtu bodů
Chrustyn
Chrustyn
44 045 bodů
6
Spurlock, který se předvedl zábavným dokumentem o škodlivosti fastfoodů se tentokrát zaměřil na reklamu a marketing a jeho vlivu na běžného člověka. Nejedná se o tak zábavný dokument jako "Super Size Me" ale Spurlockova sebeironie, dokáže i tentokrát zabavit.
celticek
celticek
5 916 bodů
6
O tom, jak reklama dokáže zaplatit kompletně celý film. "Modelka" a prase tlusté by čuměli. Geniální nápad.
Smazaný uživatel
0 bodů
6
Spurlock několikrát zopakuje, že chce vysvětlit celý princip product placementu, ne ho jen urážet a obviňovat. Tím spíš je špatně, že se dál než k obviňování a urážení ve skutečnosti nedostane. Je to hezky sestříhané a chvílemi zábavné, ale bez výpovědní hodnoty.