Recenze filmu Kingsman: Tajná služba

83%

Komentáře a recenze 156

roque
roque
2 923 bodů
8
Tento akční film s nádechem parodie byl docela zábavný. Anglická sídla ta mám ve filmech ráda. Nová verze bondovek, která již brzy bude mít v kinech pokračování. Colin Firth s tím jeho pohledem "Nedělám si srandu." byl opravdu super. Matthew Vaught se vyznamenal. Ale mě se líbily i jeho další filmy (např. X-Men: BM nebo Hvězdný prach). I další díl bude točit on, tak uvidíme.
  • příběh
  • anglický venkov a města: stavby
  • akční scény
  • agentské vychytávky
marie-kolarova
marie-kolarova
2 920 bodů
7
Vaughn se rozmáchl zeširoka, jeho koktejl obsahuje trochu více ingrediencí než je únosné pro jeden nápoj a pocity z výsledku mohou být lehce rozpolcené. Část publika se baví bez výhrad, čekala akční zábavu a dočká se. Ryzí akční zábava se dostaví až v druhé polovině. A obsahuje pár skutečně vychytaných nápadů. Vaughn se nedokáže udržet v jednom ryzím žánru a odskakuje bokem, přičemž tyto výkyvy nejsou úplně šťastné. Na začátku ťukne na sociální strunu, ale ta se rozplyne. Staré časy připomínají dvě typické ženské postavy: záporná mrcha a křehká blondýnka na postelové využití. Ale přece jenom se žijeme v 21. století, tak je tu i jedna kladná akční hrdinka, jen je zapotřebí svěřit jí významný úkol, v jehož důsledku zmizí na delší dobu z plátna. A Vaughn se jí pomstil ještě jinak, holka je tvrdší než kluk, a to tam, kde se to neodpouští.
evana
evana
2 658 bodů
8
Vtipná oddechovka a parodie na bondovky. Skvělé herecké obsazení, kterému vévodí Colin Firth, který se touhle rolí trochu vymanil ze škatulky distingovaného gentlemana (i když tím je pořád, ale přidal i drsnější rovinu) - jateční scéna v kostele je neskutečná! Každá scéna s ekoteroristou v podání Samuela L. Jacksona baví. Šťastným výběrem bylo i obsazení Tarona Egertona do role nevychovaného puberťáka. Velkým plusem je pro mě i soundtrack, který k celkovému vyznění filmu výborně pasuje.
2 487 bodů
10
10/10
stantheman
stantheman
2 399 bodů
7
Opravdu nechápu proč ta vysoká hodnocení . Nevycházím z údivu . Jistě je to profesionálně zvládnutý odpočinkový film , ale s rukou na srdci nestačí mi pár povedených a velice vtipných scén , takž pro mne lehce nadprůměrný.
Larrysbride
Larrysbride
2 072 bodů
5.5
Co se stane, když okořeníte Stormbreaker trochou Hunger Games? Přesně tohle...
Fajnšmekr
1 972 bodů
6
Přiznám se, že jsem před sledováním nestudoval, na co že se to vlastně chystám. Postupem času jsem si ale říkal, ty jo, vždyť to předělanej Kick Ass. Stejné postupy, stejné snímání, podobná zápletka. A on to Vaughn. Opakovaný novátorsky pojatý film není novátorsky pojatým filmem, takže pro mě už to trochu ztratilo kouzlo a vtip výborné jedničky Kick Assu.
winetach
winetach
1 927 bodů