Naprostá většina recenzí Krvavého Johanna pravděpodobně zmíní totéž – uznalé pokývání za odvahu natočit kombinaci hororu a komedie. Není divu, že kromě ojedinělých výstřelů jako nedávného Přišla v noci či tvorby Andyho Fehu (Shoky & Morthy: Poslední velká akce, Nenasytná Tiffany) nezbývá nic jiného, než se neustále odkazovat na veskrze průměrný, svou agresivní nekonformností však i po dvou dekádách nezapomenutý Choking Hazard. Jenže body za snahu samy o sobě stačí sotva k tomu, aby výsledek atakoval pásmo průměru.
Články 7
V lednu příštího roku zamíří do kin Krvavý Johann, mix klasiky, hororu a černého záhrobního humoru. Celovečerní režijní debut Jakuba Krumpocha oživí postavu Johanna Fausta, který se probouzí z temnoty a mstí se v ulicích současné Prahy. Publikum dle tvůrců čeká zombie apokalypsa plná čarovných sil, mutantů a upírek ze strip klubů. Můžete se podívat na první upoutávku.
Zombie komedie Choking Hazard sice velkou díru do světa neudělala, menší kultovní status si však připsat dokázala. Ostatně, který milovník pokleslých žánrů by mohl říci ne filmu, v němž Dáda Patrasová kosí zombie brokovnicí? Autor projektu Marek Dobeš se po 19 letech rozhodl vrátit k celovečerní režii černou komedií, v níž zkoumá spolupráci Hitlera a Vatikánu. A to je jen začátek celého příběhu.
Po rekordním loňském roce, kdy do kin vstoupilo 75 tuzemských a koprodukčních filmů a dokumentů, nás letos v rámci novinek nečeká taková smršť. Hlavní lákadla přijdou až ve druhé půlce, v tomto článku přinášíme podrobný přehled českých a koprodukčních premiér do konce června. Data a termíny uvádí Unie filmových distributorů na základě informací z jednotlivých produkcí a distribučních společností. Časem se pochopitelně můžou měnit.
Do našich kin se dostává vpravdě neobvyklý počin, to jest krátká akční komedie (necelých 30 minut) a dokument o akčních scénách v českých filmech (necelá hodina), obojí od mladého Jana Haluzy.
Jsou to dva roky, co nás francouzský režisér Alexandre Aja (Noc s nabroušenou břitvou, Hory mají oči) překvapil gorefestem Piraňa 3D, ve kterém připomněl vše, co činilo úžasné horory sedmdesátých a osmdesátých let: Všudypřítomná nahota, jednoduché, ale pro žánr účinné situace, černý humor, brutalita a hodně krve.
Pankáčsky podvratný film Petra Marka jako dětsky hravý obraz naší současnosti. Kašle na formální postupy, mění žánry, utahuje si z přepjatých zápletek, smývá hranice mezi reality show a hraným filmem a přitom servíruje koňskou dávku téměř dokumentární autentičnosti. To vše ve svérázné komedii s víc než svérázným podtitulem: Falešný pedofil v občanském sdružení!