Recenze filmu Záhada Hory mrtvých

49%

Komentáře a recenze 20

Chrustyn
Chrustyn
43 169 bodů
2
Renny Harlin a jeho pohled na legendu o devíti mrtvých studentech v ruském Uralu. Z daného tématu by se dala vytěžit atmosferická podívaná, ale Harlin vyplýtval všechny své zkušenosti v 90. letech a to co předvádí zde hraničí z filmy Uwe Bolla. Neskutečně debilní slátanina, která nevyděsí, ani nezabaví. Na dané téma spíše doporučuji dokument "Ruský Yetti", který má více atmosféry než tahle konina.
36 408 bodů
8
Jak vidno, odkaz velice úspěšného snímku 'Záhada Blair Witch' je stále i po tolika letech na výsluní. Opět tu máme sestříhaný filmový materiál mladých amatérských filmařů, kteří tentokrát natáčeli svůj vlastní dokument o záhadě smrti expedice v severním Uralu. http://morezprav.cz/svetodeni/nevyresene-tajemstvi-zaniku-datlovovy-vypravy/ Ano, i je potká strašný osud a jen filmový materiál může dokázat, co se tam vlastně stalo. A tak je pochopitelně vyznění tohoto filmu opět amatérské. Roztřesená a nestabilní kamera, neplynulost a jisté chybějící části děje, které by ledacos mohli vysvětlit. A tak mnohé věci vypadají podivně, což má logiku. O napětí nouze není. Jistá místa mohou vyvolat husí kůži a myslím, že kdyby se to promítalo v letním kině, málo kdo by šel domů sám. Myšlenka byla zcela naplněna.
16 069 bodů
4
Found footage horror od režiséra, který se zrovna nacházel ve stavu totálního vyhoření. Od naprosté katastrofy tento snímek dělí jen velmi tenká čára, ale pořád je to hodně slabý podprůměr, který bych v kině asi vážně nedal. Celé to absolutně nedává smysl, některé chvíle jsou sice strašidelné, ale okopírované z lepších žánrových kusů. Pro fanoušky žánru průměrná jednohubka, pro všechny ostatní nic podstatného.
11 176 bodů
6.5
Velice zajímavé až na ty tvory na konci. Tomu jsem opravdu nevěřil. Atmosférou mě to chytlo.
headhunter
headhunter
10 287 bodů
2.5
... a jéje... To byl fakt průser... :-\
Pas
Pas
6 225 bodů
1
Chudák Dyatlov. Záhada Hory mrtvých...No, spíš záhada kdo všechno se pouští do natáčení filmů.Dialogy infantilní,akce prachbídná, kamera amatérská a režijní vedení snad tento snímek vůbec neviděl.Od hodnocení jako odpad mě odrazuje jedině fakt, že film vznikl na motivy skutečných událostí. Tedy za jakýsi pokus o osvětu jedna hvězda.
celticek
celticek
5 916 bodů
2
Ach jo..kluci mě v hospodě navnadili a já se jal zjišťovat,cože se to tenkrát vlastně stalo. Měl jsem zůstat u dokumentu, film je až trapný, divím se, že jsem to vůbec dokoukal do konce. Kdo chce moc, nemá nic.
Rollman1
5 561 bodů
8
Co na to říct, zase mě to bavilo no. Má to svou atmosféru, líbil se mi celý ten koncept výpravy po záhadném umrtí ruských turistů. Do scény, kdy se někam leze je to výborná atmosférická pecka, která je temná, ikdyž se vlastně nic neděje, ale přesto víte, že tam něco je. No co se týče filmu po scéně, kde se někam leze, jede film už rychle z kopce, protože scénaristovi asi dopsalo pero a tak něco nahonem vymysleli. Ikdyž jsem to pochopil, radost jsem z toho neměl. Je jasné, že herci jsou nesympatičtí atd. To neřešte. Vychutnejte si to prostředí a atmosféru. Jedno z těch povedenějších FF.
Destoroyah
Destoroyah
3 626 bodů
6
No tak keby nedosrali ten koniec s mutantmi, teleportom a vojakmi tak by to bolo aj dobré, ale ten koniec stál za hovno. Ako z mála ľudí mám rád filmy točené amatérskou kamerou ako napríklad Záhada Blair Witch (1999) a aj tento sa mi páčil. Do hodiny filmu tu bola aj tajomná atmosféra ktorá sa pomaly rozbiehala ale koniec filmu keď tam vložili mutantov tak to bolo už naozaj celé zle. 6/10
Zbyndex
Zbyndex
3 611 bodů
2
Toto dílo by se dalo brát, jako čistá, nefalšovaná nuda. První hodina, kdy čekáte na něco, co se má stát, ale stále se jen natahuje čas je absolutní nuda. Když se začne něco dít, rádi byste se vrátili ve stopáži na sekci, kde se k tomu schylovalo, a nebo na úplný konec. Zbytečnost.