Recenze filmu Neporazitelný

58%

Komentáře a recenze 8

Chrustyn
Chrustyn
43 463 bodů
6
Vězeňské béčko, ve kterém se střetnou dva černí býci. Hill se zasekl v 80. letech a jiný už nebude, takže komu to nevadí, může se dobře bavit. Je však zajímavé, jak se takové retro béčko, vypracovalo na akční nářez, což dokazuje třetí díl s podtitulem "Vykoupení".
31 824 bodů
6
Kdybych neviděl rok natočení tohoto filmu, tak bych tipoval kolem roku 1995. Tak na mě působí.. zastydlý film v devadesátkách, vězeňské drama křížené s boxerským a celé to vlastně není moc sourodé. Wesley Snipes v pořádku, Ving Rhames mě moc nebavil a jeho mistrovské tituly jsem mu prostě nevěřil. Ve výsledku lehce nadprůměrný kousek, dal bych 55%.
18 781 bodů
4
Wesley Snipes je na svém písečku neporazitelný, ale když k němu do basy nastoupí nový vězeň (shodou náhod mistr světa), bude muset sakra zabrat, aby si tu svou neporazitelnost udržel. Mohla z toho být kultovka (která se asi i tak stala, ale nejspíš až díky těm dvěma pokračováním), ale ty mizerně natočené souboje a trapné flashbacky, dělají z Undisputed spíš frašku. 4/10
Lord Mrdák
6 850 bodů
2
Není divu, že u toho filmu usínáme. Hodně špatný začátek, který dokázal inspirovat jiné na tisíckrát lepší pokračování. To mi nejde do hlavy. Za 1. Ve filmu se na vše dívají černobíle. To samá diskriminace, a mistr světa v Těžký váze. A nakope fašounovy prdel. Děs. Do toho absolutně příšerná černá hudba. Za 2. Pan "Ranař" Chambers je normální idiot. Arogance nezná konce. A navíc mi vůbec neseděl. Tento díl bych absolutně vymazal a nebo přejmenoval. Poněvadž v pokračování byl George Chambers o mnoho stupňů výš. Ve všech směrech. Za 3. Kam se poděla akce? Napětí? Téměř třičtvrtě filmu se jen žvaní o hovadinách a kraluje tomu Colombo na smrtelný posteli. Chabá parodie na Rockyho. Ach jo. Jsem překrmený těmi opakovanými výrazy. Příšerně laciný děj. Film jsem nechal hrát jen ze zvědavosti. Jinak bych už to dávno vypnul. Přemýšlím mezi jednou a nebe dvouma hvězdama. A to jen za alespoň nějakou akci. Ale spíš se přikloním na jednu. A to proto, že v tomhle filmu nejen že bylo víc špatného než dobrého, ale i víc černého než bílého. Na multikulturní filmy už jsem zvyklý. Jenže tady je to předimenzovaná černými, jejich trapnou hudbou a tou jejich diskriminací. 30%
TARANTlNO
TARANTlNO
3 345 bodů
5.5
Pro někoho srdcovka,pro někoho velmi sportovně dobré zpracování,ale pro mě velmi nepovedené sportovní drama.Režijní křeslo Hilla byla nejspíš příčinou.Herecké obsazení vybral celkem dobře Snipes/Rhames/Falk je slušné,ale prostě to nefungovalo.Pokračování nechám do budoucna,ikdyž je mi doporučeno.DVD mi leželo velmi dlouho na poličce a dlouho jsem projekt odkládal,mohl jsem to nechat ležet ještě nějakou dobu zaprášené.
Miller
Miller
2 220 bodů