Recenze seriálu Kaos

71%

Komentáře a recenze 9

avenis
avenis
10 948 bodů
8
Zábavné, děsivé a geniální podobenství dneška. Autoři velmi trefně naroubovali současnost se všemi svými neřešitelnými problémy na řeckou mytologii. Vybrali si jen několik postav, ale to stačí. Španělské lokace vhodně imitují Řecko a celková výprava je úchvatná. Krvavá místa jsou na mě krvavá až příliš a na LGBT prvky si už nuceně zvykám, stejně jako na množství afro-herců.
kknk2
kknk2
3 253 bodů
7
Seriál KAOS jsem si už z principu nemohla nechat ujít – jde o originální adaptaci řecké mytologie, jež je zasazená do moderního světa. Dvě výrazné dějové linky vycházejí z bájí o Orfeovi a o Minotaurovi, první z nich se tolik neliší, druhá právě naopak. Hlavní pointa se mi příliš nezamlouvala a právě na ní šlo vidět, že na něco nebyly peníze. Víc než britský humor mě bavily odkazy na mytologii. 70 %
Michal Horáček
Michal Horáček
371 bodů
0
Hrozný abecední odpad. A to jsem se podle traileru na to těšil.
fekalmetr
fekalmetr
286 bodů
7
Rozhodně originalni, ale místy jsem ztrácel zájem o sledování, pak zvrat a neskutečná zvědavost co bude dál :) Ve mě to zanechalo rozporu plné myšlenky, jenže těším se na další sérii :))
nikoss
nikoss
64 bodů
9
Vtipná a docela propracovaná alegorie fungování současného světa. Nastolení problému - lidská svoboda kontra splynutí s davem v systému arogance moci. Rozhodně to není žádná parodie na antickou mytologii, i když se to zpočátku tak mohlo jevit. Povinné úlitby progresivistické ideologii jsou otravné, ale nejsou podstatné. Byl jsem zvědav na autorské řešení situace, kdy lidé (nebo alespoň Trójané) vezmou osud do svých rukou a postaví se svým manipulátorům, kteří ztratili božskou moc (jde pochopitelně o fikci, ne realitu). Zatím nevíme a bude druhá řada anebo autoři také neví a pokračování nebude. Nebo to vyřeší nějaký Prometheus, nebo že by feministická úderka ? Herecky povedené.
Neo1tex
Neo1tex
37 bodů