Star Trek: Picard

75%
Star Trek: Picard
Seriál sleduje Jean-Luca Picarda 18 let po Star Trek: Nemesis, kdy se Federace vyrovnává se zničením Romulu a zmizením velvyslance Spocka.




kubas369
5 377 bodů
6
5,5/10. Tak mám za sebou tři série pokusu o znovuzrození nebo spíše definitivní rozloučení se z jednou s těch zajímavějších, seriálových postav konce dvacátého století. A výsledek, inu nechte kapitána Picarda už na pokoji tohle si nezasloužil. Ano vnímám, že většina je spokojená, já jim to neberu. Pro mě to ale po slibné první sérii spadlo do naprostého průměru a třetí řada asi navždy zůstane synonymem pro naprosto nezáživný, sentimentální kýč.
RedRose
5 159 bodů
10
Pro ty, kteří neznají ST:TNG a ST:VOY to musí být nic neříkající sci-fi něco, co nedává dohromady nic extra příběh... Ovšem pro nás, kteří staré ST známe a čas od času to celé v maratonu zkoukneme, je to absolutní povinnost! Celé to zkrátka stojí a padá s tou nostalgií a v tomto směru jsem s celkem naprosto spokojen. Je to úplně jiné než ten podivný sci-fi pokus ST:DIS, který je sice taky výborný seriál, ale do světa ST vůbec nesedí. Tohle tam stylem taky úplně nezapadá, ale díky Picardově postavě se to o tu nostalgii mohlo opřít tak silně, že to nevadí a výsledek je jedním slovem krásný. Co bude dál se uvidí...
Luky_polish
Luky_polish
253 bodů
9
Příspěvek obsahuje spoiler!


Dodatečné informace

Původní název:
Star Trek: Picard (více)
  • USA Star Trek: Picard
Premiéra v ČR:
24. 1. 2020
Země původu:
USA
Čeština:
Star Trek: Picard je dostupný s českými titulky
Ocenění:
Žádná ocenění

Podobné


Powered byJustWatch

  • Hlavní designér Neville Page bude zodpovědný za návrh nových mimozemšťanů pro Star Trek: Picard a také za aktualizaci a transformaci známých oblíbenců. Protézy pro seriál by vyrobil protetický designér Vincent Van Dyke ze společnosti Vincent Van Dyke Effects.
  • James MacKinnon spolupracuje se sérií Star Trek od roku 1996. Star Trek: Picard (2020) představuje jeho sedmý trekovský seriál nebo film. Říká, že "je to teď součástí mé DNA". James poprvé okusil Trek díky spolupráci se slavným maskérem Michaelem Westmorem, držitelem Oscara a ceny Emmy, na seriálech Star Trek: Deep Space Nine (1993) a Star Trek: Voyager (1995). Později James pracoval na seriálu J. J. Abramse Alias (2001), kde se seznámil s výkonnými producenty Alexem Kurtzmanem a Heather Kadin, kteří tehdy byli scenáristy sci-fi seriálu. Když James zjistil, že tato dvojice pracuje na seriálu Star Trek: Discovery (2017), okamžitě požádal o spolupráci. Toto spojení nakonec vedlo k tomu, že MacKinnon pracoval na seriálu Star Trek: Picard.
  • Romulanská rasa hraje velkou roli v ději seriálu Star Trek: Picard. Procházejí celým seriálem. A klasický romulanský vzhled se vyvíjel. Neville Page navrhoval make-upy s přihlédnutím k jejich společné vulkanské DNA, čímž vznikly dva různé vzhledy Romulanů. První design by měl plné čelo, nosní můstek a špičaté uši vytvořené pomocí silikonových přístrojů. Druhý by měl stále trochu hřeben čela, ale vypadal by více lidsky, včetně plné hlavy vlasů. Uši by se dočkaly vylepšení, nyní by měly malé hřebínky nebo hrbolky. Pro dosažení lidštějšího vzhledu by bylo hercovo obočí pokryto silikonovými blokátory obočí nebo přenosovými blokátory Pros-Aide a poté by na něj bylo položeno nové krajkové obočí, které by mu dodalo ostrý romulanský úhel. James prozradil, že použití blenderů by mohlo trvat stejně dlouho (nebo dokonce déle) než aplikace přístrojů na čelo, protože tento proces je náročný na detail. Například při líčení Ethana Pecka jako mladého Spocka v seriálu Star Trek: Discovery (2017) mohlo trvat až dvě hodiny, než se nalíčil a odlíčil. James říká, že práci se silikonem miluje a že většina protéz v seriálu byla vyrobena právě z tohoto materiálu. Říká, že u pěny může být obtížné skrýt splývající hranu, ale u silikonu "stačí na ni poklepat trochu acetonu a zmizí". Další výhodou práce se silikonovými pomůckami je jejich přirozená průsvitnost. James vysvětluje, že při práci s pěnovými přístroji musí vizážisté průsvitný efekt malovat na neprůhlednou pěnu, mnohdy za použití husté mazací barvy na gumové masky. Protože silikon je již velmi průsvitný, lze jej předem obarvit a poté lehce natřít paletou barev na bázi alkoholu.