Inu takové vlažnější drama o jednom znásilnění. Není to žádná paráda, ale je to koukatelné s menší porcí klišé, než se v těchto snímcích běžně vyskytuje. Herecké výkony dvou žen v hlavních rolích jsou dobré, celkově se mi film jevil, jako mírně nadprůměrný kousek.
Nehorázně přehlédnutý a naprosto nedoceněný film s vynikající Jodie Foster v jedné z životní rolí. Kaplan Znásilněním prokázal, že je specialistou na ženské charaktery a je pro mě velkou záhadou, že se z něj nikdy nestal top režisér. Tento film má skvělou atmosféru, je hodně silný a hodně reálný.
Nepříliš zajímavý - až nudný scénář i nudné statické zpracování. O čem bych měl u tohoto filmu přemítat? Jestli si Jodie Foster zasloužila znásilnit, když si o to tak "koledovala"? Nebo je její vyzývání polehčující okolnost pro viníky? Či snad je to od mužu stejně bezcitné a zlé ať už tomu předcházelo cokoliv? Nad ničim takovym přemýšlet nepotřebuju. Když žena řekne: "Ne!", tak je to snad jasný. Musí být znásilněna už jen z toho principu, že si dovolí muži odporovat. Ha ha ha. Spíš by muži měli mít pod kontrolou svuj chtíč. Přeci to neni tak těžký. A pokud lze předpokládat, že buránům, či jiných příslušníku mdlé morálky nelze příliš důvěřovat, tak tomu musim přizpůsobit své jednání. Holka byla natolik opilá, že odpálkovala kámošku a balila cizí chlapi pozdě v noci, ale chlapa domů si vzít nechtěla, protože zítra měla mít práci. Najednou s ev ní probudil smysl pro povinnost? To, co bylo předvedeno v klíčové scéně v baru, bylo stupidní. Já k oběti ve filmu necítil žádné sympatie ani lítost. Samotné znásilnění bylo nevěrohodné a tedy těžce nepůsobivé. Těžko si lze představit, že by něco takového mohlo proběhnout v baru plnym lidí, z nichž minimálně polovina nic neřešila (přičemž film se mi snaží namluvit, že skandování partičky nadrženců a řev nebyl přes zapnutou televizi na druhém konci baru slyšet). A kdyby ten film ještě trochu přitvrdil, tvůrci byly odvážnější, udělali z postavy oběti pěknou píču, která ještě u soudu neuspěje, myslím, že by to mělo větší morální hodnotu a podmětnější průběh. Je to ale typická šablonovitá sračka. Gaspar Noe zajebal film mnohonásobně lépe (ač ten na žádnym ději nestojí)