Komentáře a recenze 50

10
Hudba: Clint Mansell Hodnocení OST: 5/5 || Tržby za první den $826,099 ||
farb
farb
2 064 bodů
9.5
Uznávám, že pod tím vším je ten příběh strašně jednoduchý.Ale to nemění nic na tom, že je to nádherná trojmeditace nad láskou, smrtí a životem. Úžasná vizuální jizda opatřená dokonalým soundtrackem, jehož tóny vám budou doznívat v hlavě ještě dlouho po skončení filmu. Dokonalé a nesmírně emotivní výkony ústřední dvojice. A pod tím vším (rádoby) filozofováním skrytý milostný příběh vyprávěný tak citlivě, že dojme snad každého.
Medweedek
Medweedek
1 983 bodů
10
U tohoto filmu dle mého názoru hodně záleží na tom, jakou máte momentálně náladu.. Buď ho pochopíte a něco ve Vás nechá a tak se stane něčím, co Vám vyrazilo dech. Anebo (i když jej pochopíte) si odnesete pouze prázdnotu obohacenou o názor, že to vše bylo buď příliš stupidní anebo až moc přehnané. Tak i tak, je to snímek, který Vám něco dá... buď vyražený dech anebo prázdnotu...
FaKeAlity
FaKeAlity
1 976 bodů
6
Fontána je film dvou tváří. Na jedné straně je celkem emotivní příběh ze současné doby o doktoru, který hledá lék na rakovinu pro svou ženu Iz, který je pěkný a podle mého názoru by trošku rozvedený stačil na celý film a film by byl výborný. Na straně druhé tuto hlavní linii doplňují další dva, z minulosti a současnosti - na začátku se tak divák může ztrácet a nechytat se krátkých, nicneříkajících vět. Vše se spojí ve finále, které mě zklamalo. Je originální, ale tak nějak očekávané a přejeté. Je to zbytečně komplikovaný film, kdy jsem se nemohl plně soustředit na jedinou linii, jak už jsem psal na začátku - být to současná linie (v podstatě i ty další dvě, když nad tím uvažuji, se stejnou stopáží samozřejmě) po celý film, tak paráda. Takhle jsem od každé linie očekával něco víc, co mi Fontána po skončení rozhodně nedala. Filmařsky je to zpracované pěkně, Hugh Jackman svou troj-roli zvládl na jedničku, ale mohlo to být i mnohem lepší. // Viděl jsem v originálním znění s titulky.
karlik4801
1 942 bodů
7.5
Fontána otevřela pro mě nový způsob vyprávění. A to zajímavou formou. Ale to nejlepší na tomhle filmu není tak samotný příběh, který toho moc nenabízí, ale herci a hudba. Ta hudba ve mě vyvolala velikou pozornost. A Hugh Jackman odvedl skvělý výkon, hlavně byl v každé odlišné scéně uvěřitelný.
Spiker55
Spiker55
1 553 bodů
6
Tento jinak docela pěkně natočený film si často plete pojem s průjmem, hledání stromu života uprostřed pralesa mě važně rozesmívá a podobných gegů je tam víc. Královna ve filmu je tak trochu šílená, šíří a hraje si na mystiku, ale nemá k tomu sebemenší vlohy. No škoda, že autor o těchto věcech neví více.
Pedro24
Pedro24
1 549 bodů
8
v tomhle případě chápu všechny druhy hodnocení, ano bylo to chvílemi vážně zvláštní a pro mnohé by to mohla být slátanina, pro mě ale ne, já to bral jako čistě originální a zajímavý počin. Je to hodně odlišné, něco takového jsme tu doposud moc neměli a mockrát si režiséři pochopitelně asi netroufnou něco takového natočit. Aronofskymu se to ještě do jisté míry podařilo a já vnímal spíše ty lepší stránky než ty špatné.
optimal
1 504 bodů
10
Úžasný audiovizuálny zážitok, dokonalé prepojenie obrazu a hudby. Silná myšlienka hľadania večného života a konečné zmierenie sa s ľudskou smrteľnosťou. Výsledkom zúfalého zápasu o život milovanej osoby je poznanie, že najdôležitejšia je fyzická blízkosť v kľúčových momentoch a ich spoločné prežívanie. Hugh Jackman bol doteraz pre mňa skôr akčný hrdina, avšak v tomto filme exceluje ako dramatický herec. Film ma zaujal a pohltil od prvej minúty až do záverečných titulkov, Aronofsky ma týmto kúskom naozaj dostal!