Recenze filmu Mstitel

56%

Komentáře a recenze 7

Chrustyn
Chrustyn
43 169 bodů
4
Velice slabý snímek, který i za novější průměrnou verzí tohoto komiksu hodně zaostává. Dolph Lundgren je nudnější než kdy předtím a po většinu filmu jen hází vražedné pohledy než aby se alespoń pokusil hrát a co se týká akce, která by u takového filmu měla být největším lákadlem, tak ta je silně podprůměrná, nudná a celkově jí tam ani moc není, což díky její kvalitě ani nevadí. V 90. letech vzniklo spousta výborných akčňáků ale tento k nim rozhodně nepatří a i některé novější Lundgrenovky jsou snesitelnější.
36 408 bodů
8
Akčňák s komiksovým motivem, který je podle komiksu také natočen. The Punisher je pojem, ale tento snímek však veškeré ambice przní. 'Otec' většiny Marvelovských postav Stan Lee dělal při natáčení poradce, ale výsledek vypadá, jako by ho nikdo neposlouchal. Vznikl tak obyčejný film, který prezentuje Dolpha Lundgrena jako dalšího akčního herce. Natočené to však není špatně. Snímek má své kouzlo, byť je vše typicky šablonovité. Lundgren byl zrovna na vrcholu a tak nic nedokáže zklamat. Děj má své typické tempo, které si udržuje a co se týče akčnosti, je to jízda. Jedná se o tu lepší Lundgrenovku, která je slibná po všech stránkách. Jen neporovnávat s komiksem. Kdo ho zná, ví o čem píši.
4
Oblíbený antihrdina s ikonickou lebkou to neměl s převedením na filmová plátna snadné a reputaci mu museli napravit až seriály Daredevil a Punisher, kde Franka Castlea ztvárnil Jon Bernthal. Před Punisherem z roku 2004 s Thomasem Janem v hlavní roli a Punisherem: Válečnou zónou z roku 2008 s Rayem Stevensonem v hlavní roli tu ovšem byl Punisher ještě jednou. A v podání Dolpha Lundgrena se stal v roce 1989 hrdinou zaměnitelného akčního béčka. Béčkový akční herec a typické béčko z 80. let, které fandy filmů Stevena Seagala či Michaela Dudikoffa mohlo bez problémů uspokojit. Zbytek mohl jen plakat, že antihrdina s takovým potenciálem debutoval v tak mrzké formě.
Milandob
Milandob
8 900 bodů
6
prijemne akcne a brutalne spracovanie komixu o punisherovy. skoda ze film nedostal lepsieho rezisera, lebo vsetka akcia (ktorej je dost a je roznoroda) je nakrutena prinajlepsom priemerne. lundgren ma dost vela kvalitnych hlasok (What the fuck do you call 125 murders in 5 years? Work in progress.) a je spravne temny frank castle. napriek svojej relativnej lacnosti (vsetky zabery interierov posobia dost prazdno) je to solidna zabava a pre mna najlepsi z filmov o pomstitelovy...
p.a.douch
p.a.douch
8 465 bodů
8
Na rok 1989 dost dobrý, tenkrát se ještě nemuseli tak mazat s korektností a je to znát. Dolph v dobrý formě, Krabbé taky dobrý, Kim Miyori slušná zloduška. Na tehdejší dobu slušná výprava. Film se s tím nemaže a pokoukání je to dobrý. Ze všech celovečerních Punisherů mi Lundgrenův sedí nejvíc.
Deywik
Deywik
4 852 bodů