Pokud ještě existuje někdo, kdo neví co je třaslavec, má možnost osvětlit své znalosti tímto snímkem, který má všechny potřebné ingredience pro dobrý film v oblasti komorního hororu, jakých v 50. letech vzniklo přehršel. Nakonec už účast Vincenta Priceho slibuje mnohé. Scénář je skromně jednoduchý, ale rozhodně ne v oblasti žánru nezajímavý. Máme tu patologa, který si na rentgenovém snímku některých mrtvých lidí všimne neobvyklého úkazu kolem páteře, aby nakonec zjistil, že se jedná o parazita vznikající způsobem, jaký by rozhodně nikoho nenapadl. A už vůbec ne metoda, jak se ho zbavit. Krapet to osvětlí už na začátku samotný režisér William Castle, který tímto výstupem připomíná stejné výstupy Alfreda Hitchcocka. Snímek je samozřejmě nízkorozpočtový a zcela prost složitých speciálních efektů, ale to rozhodně neznamená, že by byl nějak špatný. Vybudované atmosféra se jako obvykle povedla. Temná hloubka stavu věci je neopomíjená hlavně vlivem černobílého obrazu a hrátkami se světlem a stíny. Dokonce se tu nachází i scéna s vanou plnou krve skutečně obarvené na červeno. Trestný umělecký dojem. Centrem všeho dění je určitá psychoanalýza člověka, avšak v jednoduché formě a hlavně v zábavném pojetí. Takže nic nesrozumitelného, nic složitého. Ano, snímek je z konce padesátých let, ale může oslovit i dnes.