Recenze filmu TRON: Legacy 3D

72%

Komentáře a recenze 74

vee.tek
vee.tek
372 bodů
6
Neúplně klasické sci-fi. Zajímavé prostředí digitálního světa, ve kterém je člověk. Při prvním zhlédnutí traileru jsem si říkal co to je za ptákovinu, ale nakonec to není tak úplně špatné. Jedna z věcí, která se mi u tohoto filmu líbila, je rozhodně jeho grafické zpracování. A pánské části diváků se určitě budou líbit motorky budoucnosti, které jsou hodně hezky udělané. Moje hodnocení jsou 3 hvězdičky.
mausis
mausis
370 bodů
8
Nedávno znovu zhlédnuté mě dovedlo k myšlenkám, proč jsem nedala ještě o nějaké to procento víc.Nejenže mne znovu film bavil, ale vnímala jsem nějak více zpracování, fascinující prostředí a hudbu, která vše doplňuje tak dokonale, že napodruhé byl ten zážitek snad ještě lepší.Samotná myšlenka vtělení se do virtuálního světa je tak nepředstavitelná, a pak to tu najednou je, s naprostou uvěřitelností.Prostě sci-fi jak má být, efektní, zábavné a nezapomenutelné.
  • hudba
  • vizuální efekty
  • příběh
Terabithian
297 bodů
9
Tron nás oproti Avatarovi do svého smyšleného světa nenápadně nevtahuje, neustále na něj a na jeho smyšlenost upozorňuje, nutí nás kochat se jím zvnějšku. Jistě, je to zřejmě nejdražší videoklip Daft Punk, ale videoklipové a přitom strhující jsou dodnes i velkoměstské symfonie, natočené před nástupem zvuku (Muž s kinoaparátem, Berlín: Symfonie velkoměsta).
tyna-berbrova
270 bodů
7.5
Až mě to samotnou překvapilo, jak se mi film docela líbil. V některých částech jsem měla pocit, že by to chtělo více vysvětlení a rozvedení děje. Mohl mít film větší hloubku. Takto se z něj stal jen další film s plochou myšlenkou, jednoduchým scénářem a zaměřené na vizuální složku.
Djkoma
109 bodů
9
Splněná očekávání. Legacy navazuje na svého starého předchůdce ve všech ohledech a jde ještě dál. Spojuje výjimečně působivou hudbu, design a 3D prostředí v dynamický a rychle plynoucí film. Některé motivy mohou působit zbytečně (zen, iso, ....), ale jiné jsou naopak dovedeny k dokonalosti (design odrážející pokrok v počítačových hrách od prvního dílu a posedlost dokonalostí grafiky, sterilita počítačových simulací lidí i světů, obraz vs zvuk). Vloni byl Avatar působivý svými obrazy a živým světem, letos Tron exceluje svým počítačovým světem, v kterém se odráží současná móda/design (leštěné plochy většinou černé, kontrast s neony, v podstatě i hudba) i jeho vlastní sterilita/nefunkčnost/závislost na uživatelích. Stejně jako design a prostředí světa počítačů mě uchvátila i hudba a zvuky. Třeba scénu svlékání mladého Flynna bych si pustil mockrát už jen pro tu souhru podpatků krásných dam... V Tronovi je toho mnoho, ale stačí si vybrat a nechat se unášet zábavou do působivého finále. PS: jo třináctka, ta třináctka... Více zde.
snek
95 bodů
7
Jako pokračování nebylo špatné, jelikož po téměř 30letech natočit dobrý sequel chce mít um, bohužel režisér bez zkušeností se projeví. Příběh byl klišovitý aneb z bodu A do bodu B, zastavit padoucha a zachránit svět. Po vizuální stránce ale ukázal, že přece jen nějaké zkušenosti má.
arilka
25 bodů
8
K tomuhle filmu jsem se dostala v podstatě omylem, o to byl větším překvapením. Pokud čekáte moře bitev, akcí a všech těch typických sci-fi záležitostí, tak jste na omylu. Tron legacy je totiž neuvěřitelným způsobem klidný, napínavý, naprosto vyfantazírovaný, ale především, úžasně barevný! Opravdu lituji toho, že jsem film neviděla v kině, ale alespoň se můžu těšit na shlédnutí Prvního Trona. Ačkoli je tenhle film hodně netypický, tak je to opravdu sci-fi se vším všudy, především pak se skvělou hudbou. Opravdu doporučuji všem :)