Komentáře a recenze 27

8
Čistej průměr. Ale ta animace se mi tak příšerně líbila,že musim dát za **** ale jenom kvůli tý animaci. Jináč by to bylo za jasný ***,protože to je opravdu jen šedý průměr.
Toren
Toren
5 285 bodů
6
6/10. Tak na první pohled (vizuálně) odporný film s nesympatickým hlavním hrdinou a vlastně šíleně depresivní atmosférou, který je v kolonce "vánoční snímek" jsem snad doposud nenarazil. Dyť děcka z toho musí umírat! Ale víte co? Fakt zvedám palec za odvahu a velkou snahu jít na to úplně jinak, než ostatní animáky. Carreyho hlas je fantastickej a Zemeckis rozhodně má nápady... jen ta forma tomu prostě dle mého nesedí.
5 139 bodů
10
Nesmrtelný příběh, vysvětlující podstatu Vánoc, jako žádný jiný. Tomuhle se prostě nedá nic vytknout nádherné zpracování. 100% vánoční atmosféra
jaro.mir.mara
4 542 bodů
4
Všichni furt řvou a někam padaj. Ten Dickens taky psal jen aby mohl prezentovat třetí rozměr. Nechápu, že je tak slavnej. Trololo.
evismaior
evismaior
4 254 bodů
8
Klasický mnohokrát viděný příběh v animovaném provedení, které mě z jakéhosi důvodu chytlo a nedovolilo mi odejít, dokud jsem to nedokoukala. A dokonce jsem i pár slz uronila, já, takový starý vánoční cynik, který by se v oblibě Vánoc mohl s Vydřigrošem klidně měřit. Obzvlášť scénky, kdy staroch vzpomíná na promarněnou lásku, mě dojímaly, že jsem skoro zapomněla, že koukám na animák. Zpracování opravdu perfektní. Jen už tam prostě schází ten moment překvapení, ale tak, jaký asi chtít, vždyť jsou přece ty Vánoce...
bidlobox
3 802 bodů
8
Okouzlující animované zpracování klasického příběhu. Viděl jsem jej zatím pouze ve 2D, ale představuji si, jak v nativním 3D musí vypadat úchvatně. Kouzelným a originálním nápadem je vícenásobná role Jima Carreyho, který hraje jak ústřední postavu původně lakomého Ebenezara Scrooge, tak i všechny tří duchy, kteří ho v noci přijdou postupně navštívit. U animovaného filmu točeného technikou performance capture, se kterou přišel právě Zemeckis, je to možné. Více rolí si tak zahrál i Gery Oldman (hraje jak Scroogeova chudého účetního Boba Cratchita, tak zemřelého společníka Marleyho, který na něj ony duchy pošle.). Ve vedlejších rolích se pak představuje Colin Firth (Scroogův synovec), který se od toho živého vzhledově příliš neliší či Bob Hoskins (opět dvojrole). Zemeckisovo animované zpracování Vánoční koledy mne okouzlilo a přál bych si, aby v budoucnu ještě natočil nějaký film touto technikou.
saboter
saboter
3 564 bodů
7
Robert Zemeckis dokazuje že jeho styl dokáže zázraky a v zal si proto sebou Jima Carreye a není to vůbec špatné atmosféra vánočního Londýna je lefendárně skvělá chytne vás i humor a pro děti které film bude i děsit a tak jak i byla sepsána Chrlsem Dickensem tak to má být a nezděčtěná ale celkem ale vše víte ajk skončí ale je to skvělá pohádka ale možná přece jen pro věčí.
Teg
Teg
3 101 bodů
10
Co je nakonec špatného, na zfilmování tak nesmrtelné klasiky, která má mnoho co říct i dnes. Jenom si nepřestávám říkat, že kdyby Zemeckis neplýtval penězi za drahou animaci, která nakonec až zase tak dobře nevypadá, mohl by natočit hraný film nesporně vyšších kvalit. Kromě zmíněné animace ale nemůžu vytknout zhola nic, a to že si nevybral originální příběh na kvalitě snímku, ani na výsledném dojmu nijak neubírá. Pokud příští vánoce dostanete konečně rozum a uděláte místo sledování televize pořádné promítání s rodinou, tak Vánoční Koledou od Zemeckise nic nepokazíte. A kdo ví. Třeba doustanou děti chuť přečíst si originál.
Innuendo
Innuendo
2 891 bodů
6
Vážně nechápu proč jsou z tohohle všichni tak odvaření. Stokrát omleté téma, v podstatě jen zkopírované do nové a pěkně hnusné animace s digitálním Carreym. No jak vidno tak uživatelům čsfd opravdu stačí ke štěstí málo. Když už Disney, tak já dám vždy raději přednost Mickeyho vánoční koledě z roku 1983, která má toho opravdového "ducha" a atmosféru vánoc.