Assassin's Creed 2020: Vrátíme se do Paříže?

Assassin's Creed 2020: Vrátíme se do Paříže?
Assassin's Creed: Unity (2014) | Ubisoft
Prodeje sice rostou, ale stálých a věrných hráčů ubývá. Nelíbí se jim směr, kterým Ubisoft směřuje. Poplatků přibývá, přiběh je značně osekáván a hratelnost ztrácí své kouzlo. Zatímco ve starých dobrých "assassínech" se stačilo protivníkovi postavit se skrytou čepelí a ten padl okamžitě mrtev k zemi, v nových dílech to způsobí pouze jakousi ztrátu života 124595648 HP z 879844251 HP. Hráči si stěžují na to, že hry ztrácí svou originalitu a potenciál a sklouzávají pod hranice průměrnosti.
assassins-creed-2020-vratime-se-do-parize-11
Assassin's Creed: Brotherhood (2010) | Ubisoft
Mapy světů jsou až příliš velké a nepřehledné, příběh je kontrolován RPG prvky a nestojí za nic. V rozhovoru s gameindustry.biz byl ředitel Ubisoftu, Yves Gullemot, tázán, jak to bude v případě nejnovějšího plánovaného pokračování Assassin's Creed: Vikings/Assassin's Creed: Kingdom, které se má odehrávat na území dávných Vikingů.
Vikingové opět na scéně. Tentokrát však nemíří na televizní obrazovky
Téma26. 9. 2019
Vikingové opět na scéně. Tentokrát však nemíří na televizní obrazovky
Yves Gullemot odpověděl, že se bude Ubisoft snažit o to, aby se tato hra co nejvíce podobala Unity, assassinskému dílu z roku 2014, odehrávajícímu se na území Francie. Ředitel také dodal, že bude možné tento připravovaný herní kousek dohrát za patnáct hodin, ale také za šedesát. Příběh má obsahovat mnohem více vedlejších misí.
assassins-creed-2020-vratime-se-do-parize-5
Assassin's Creed: Unity (2014) | Ubisoft
Než se ale rozradostníme, tak je nutné poukázat na skutečnost, že je dost možné, že za tím vším bude jedno velké "ale". Hra sice může být hraná i šedesát hodin, ale je pravděpodobné, že budou tyto rozvíjející vedlejší mise za uživatelský příplatek. Není to škoda? První díly Assassin's Creed byly dělány tak, aby si každý mohl hru užít stejně. Jako dodatky si mohli praví nadšenci dokoupit DLC (Downloadable Content) balíčky, které obsahovaly nové vybavení do inventáře charakteru, příběh navíc či nějaké ty „skilly“. Hratelnost však nebyla penězi nijak omezována.
assassins-creed-2020-vratime-se-do-parize-4
Assassin's Creed: Origins (2017) | Ubisoft
Je toto ještě krok vpřed nebo spíše vzad? Spočívá budoucnost herního průmyslu ve ždímání hráčů? Nemělo by se spíš dbát na emoce? Na příběh a hlavně hratelnost?