Tržby v českých kinech: LEGO® příběh táhne dál. Polívka i DiCaprio jsou na svém.

Tržby v českých kinech: LEGO® příběh táhne dál. Polívka i DiCaprio jsou na svém.
LEGO® příběh
Tyhle plastové kostky a postavičky prostě neomrzí. Generace by mohly vyprávět. A nejen vyprávět. Dítka, rodiče a prarodiče se o tom přesvědčili v kinech při sledování LEGO® příběhu.
LEGO® příběh
LEGO® příběh
Na sympatickou akční komedii přišlo 34 tisíc diváků, v pokladnách nechali 4.5 milionu korun. Product placement je tu de facto neustále na očích, ale nikomu nevadí. A spíš než ke koupi nové stavebnice zabrnká příběh na nostalgickou strunu dospělých diváků a vybídne hledat ve skříni. 
Bolek Polívka
Je Bolek vážně na koni? | Fly Productions
Druhé skončilo pokračování kultovní komedie Dědictví aneb Kurva se neříká. 26.5 tisíc diváků se přišlo podívat na Bolka Polívku a další postavičky. Za film nechali návštěvníci v pokladnách 3.7 milionu korun. Polívka se sice postaral o scénář i hlavní roli, na zamýšlené splacení dluhů mu to ale nejspíš stačit nebude. Režisér Robert Sedláček tentokrát bohužel šlápl vedle. 
Leonardo DiCaprio
Vlk z Wall Street (2013) | Paramount
Spolupráce herce-producenta Leonarda DiCapria a režiséra-producenta Martina Scorseseho byla znovu úspěšná. Vlk z Wall Street stále obchází třetí místo žebříčku tuzemských tržeb. Jistě, tentokrát je trošku vyhladovělý, o pátém víkendu se na něj přišlo podívat už jen 14.727 diváků. Ti nasypali do pokladen jen lehce nad 2 miliony korun. Celková čísla znamenají jasný úspěch: přes 250 tisíc diváků a 35 milionů korun na tržbách, za necelých 5 týdnů od nasazení do kin.
Colin Farrell
Zimní příběh a Colin Farrell.
Čtvrté místo žebříčku tuzemských tržeb patří novince, poměrně zmatené "valentýnské" novince Zimní příběh (2014). Scenáristický galimatyáš přináší cestování časem, osudovou lásku, boj s démony, krásné herečky a hvězdné herce. Jde nicméně o propadák, který nezastaví seberafinovanější práce marketingového oddělení. Po téhle prapodivné romantice, při níž budete často spíš kroutit hlavou a smát se ze zoufalosti, sáhlo 12.767 diváků. V pokladnách nechali za premiérový víkend 1.6 milionu korun.
Jiří Mádl
Na Vejšce je občas nuda... | Vorel Film
Pětici nejúspěšnějších snímků uzavírá tuzemská Vejška (2014) režiséra Tomáše Vorla. Necelých 10 tisíc diváků se vydalo na volné pokračování Gymplu (2007). Do pokladen přidali 1.3 milionu korun. Podobný hit jako svého času Gympl z toho nekouká.
Pavel Kikinčuk, Lukáš Langmajer
| Kinobox
Tento čtvrtek má premiéru pokračování úspěšného snímku Zdeňka Trošky Babovřesky (2013). Vybraná - nebo spíš nevybíravá? - kina snímek již nějaký ten týden pouštějí. O tomto víkendu film nasadilo 16 kin s návštěvností 1.401 diváků a tržbami 166 tisíc korun. Tak nevím, nevím, jestli půjde i v případě dvojky o nečekaný úspěch.
Aktuální žebříček tržeb a návštěvnosti tuzemských kin najdete ZDE.