Od té doby uteklo hodně vody. Horory se v jedné místnosti odehrávají běžně a sází buď na psychologii nebo jatka (mno, nelžeme si do kapsy, hlavně ta jatka). Kostka je proto i dnes poměrně neotřelá, neboť v prvé řadě sázela na logiku. I to ale platí jen do určité míry. Vynikající první díl byl následován tupým pokračováním, které sérii de facto pohřbilo. Pak došlo ještě na jedno posmrtné škubnutí v podobě prequelu Kostka 0, který sice nebyl z nejhorších, i přesto ale mašíroval rovnou na video. Studio Lionsgate, které si slušně namastilo kapsy na sérii Saw, se nechce vzdát konceptu „malé náklady / ohromný výdělek“ a proto si právě zajistilo práva na Kostku 3D.
Zda se bude navazovat, předcházet či restartovat nikdo neví. Na 100% se ale dočkáme další Kostky. Doufejme, že si někdo v Lionsgate uvědomuje, že logika byla tím klíčem k úspěchu. Hektolitry krve byly jen hutná omáčka.