Tržby 173 tisíc KČ / návštěvnost 1.190 diváků / 29 kin
Pětici komerčně nejúspěšnějších titulů uplynuvšího víkendu otevírá thrillerově laděný horor, který není v českých kinech rozhodně žádným nováčkem. U recenzentů solidně přijatý snímek pojednávající o ženě, kterou od psychopatického přítele nevysvobodí ani rozchod, má prozatím na kontě lehce přes 23 tisíc platících a 3 miliony 700 tisíc korun.
Tržby 213 tisíc KČ / návštěvnost 1.442 diváků / 43 kin
O poznání lépe je na tom ujetá komedie s Jiřím Langmajerem v hlavní roli. Příběh "hrdiny", který je doslova uštván dvěma ženami, se čeští tvůrci inspirovali v zahraničí. A přineslo to značný komerční úspěch. Titul Chlap na střídačku má prozatím na kontě téměř 200 tisíc diváků a přes 30 milionů korun.
Tržby 216 tisíc KČ / návštěvnost 1.524 diváků / 54 kin
Druhý víkend v českých kinech a stejně jako minule třetí příčka pro parodicky laděný hororový Lov. I podruhé si drží víceméně stejný počet diváků a jeho celková čísla za necelé dva týdny od premiéry činí 3.668 platících a 539 tisíc korun v rámci tržeb. Ano, taková bída to po uplynutí nouzového stavu je na předních příčkách tržeb a návštěvnosti českých kin.
Tržby 359 tisíc KČ / návštěvnost 2.784 diváků / 77 kin
Dva pixarovští elfové těsně pod vrcholem. Stejně jako minule. Snímek Frčíme měl k dispozici 77 kin, ale ani to nestačilo na pomyslné zlato. Nejnovější rodinné dobrodružství slavného studia má prozatím na kontě lehce přes 43 tisíc diváků a 6 milionů 451 tisíc korun v rámci tržeb. Slabé.
Tržby 1 milion 83 tisíc KČ / návštěvnost 7.135 diváků / 89 kin
Celovečerní dokument pojednávající o sexuálních predátorech navázal i po měsících koronakrize na předchozí komerční úspěch a zopakoval předchozí prvenství. Ale i tak je 1 milion korun v rámci tržeb a 89 kin slabým výsledkem. Uvidíme, jak již počínaje dneškem ovlivní tržby a návštěvnost rozvolněná opatření, díky kterým mohou kinaři za splnění bezpečnostních podmínek přivítat v sále namísto 100 diváků trojnásobek. Bezpečnostní opatření (mimo kina) se dále rozvolňují, tak doufejme, že psychologický efekt přitáhne do kina více lidí a jejich provozovatelé si získají zpět důvěru diváků.
Jak jsme se přesvědčili teď o víkendu, artové snímky to v rámci tržeb a návštěvnosti nevytrhnou. Ani komerčně nejnadějnější Emma. inspirovaná knižní předlohou Jane Austen nepřitáhla do sálů dostatečný počet diváků (a to měla hned po dokumentu V síti k dispozici nejvíce sálů, 86). Emma. skončila o premiérovém víkendu sedmá s tržbami 141 tisíc korun a návštěvností 1.063 diváků. Jiná ze čtvrtečních novinek se do Top 20 Unie filmových distributorů nedostala.
Aktuální žebříček tržeb a návštěvnosti tuzemských kin najdete ZDE.