Tržby 2 miliony 582 tisíc korun / návštěvnost 18.326 diváků
Matador na pátém místě, který je v tuzemských kinech mezi nejnavštěvovanějšími již dlouhých 9 víkendů. Nejnovější akční dobrodružství inspirované videohrami má na kontě přes 453 tisíc diváků, tržby za vstupenky od uvedení do kin činí téměř 67 milionů korun. Čeká nás v pořadí čtvrtý film ze série Jumanji?
Tržby 2 miliony 698 tisíc korun / návštěvnost 16.851 diváků
Parodie hitlerovského Německa, kterou v kinech zvládnou i nastupující teenageři? Seznamte se s Králíčkem Jojo. Mezi nejnavštěvovanějšími snímky tuzemských kin je druhý víkend v řadě a celkově má na kontě přes 53 tisíc diváků a lehce přes 8 milionů korun. Snímek, který se natáčel i v České republice, utržil celosvětově přes 64 milionů korun a jeho tvůrci mohou být s přijetím kritiků i publika spokojeni. Uvidíme, jak se zájmem o film zahýbou oscarové výsledky, kde má "Králíček" 6 nominací.
Tržby 4 miliony 53 tisíc korun / návštěvnost 26.051 diváků
Ve světě je komerčním propadákem (tržby 126 milionů dolarů, rozpočet 175), u nás se drží v Top 5. Nejnovější Dolittle je v českých kinech třetí víkend s následujícími statistikami: 93.801 diváků a téměř 15 milionů korun. Velmi chabá náplast.
Tržby 4 miliony 883 tisíc korun / návštěvnost 35.279 diváků
Mnohými vysmívaná Tlapková patrola zařadila na startu nejvyšší možné otáčky (distributor nasadil 154 kopií) a zajela druhé nejúspěšnější kolo víkendu! Snímek (či série krátkých videí), který by se spíš vyjímal na DVD či VOD platformě, vytřel zrak takovým harcovníkům jako je například Guy Ritchie (Gentlemani na 6. místě žebříčku za 15.064 diváků a 2 miliony 513 tisíc korun) nebo velmi dobře přijímaná nová verze britské klasiky Malé ženy (na 7. příčce za 15.063 diváků a 2 miliony 228 tisíc korun).
Tržby 8 milionů 615 tisíc korun / návštěvnost 57.768 diváků
Na vrcholu se nic nemění, stále vládne trojice žen a mužů ve vztahových propletencích, vášních a lapáliích. Příliš osobní známost láká na známé tuzemské herečky a jejich balkánské protějšky. A ačkoliv recenzenti snímek Marty Ferencové dost sepsuli, diváci to (jako již velmi častokrát předtím) vidí jinak. Za necelé dva týdny od premiéry má Příliš osobní známost na kontě přes 185 tisíc diváků a 28 milionů korun. Dotáhne se na další československé snímky v žebříčku? Vlastnícimají za 11 víkendů na kontě přes 247 tisíc platících a 37 milionů korun. Zimní komedie Šťastný nový rok ještě o něco více - 252 tisíc diváků a 39 milionů korun.
Největší propadák víkendu? Tuzemská Daria. Mysteriózní thriller lákal postavu sexy dívky v podání Kláry Miklasové a žánrové hrátky. Jenže to byl stejnou měrou i největší kámen úrazu tohoto ambiciózního filmu. Daria od recenzentů obdržela pouhých 29 procent a vůbec se neumístila v žebříčku Top 20 nejnavštěvovanějších titulů víkendu. Na to, kolik filmu bylo mediálních tanečků, "solidní" propadák.
Aktuální žebříček tržeb a návštěvnosti tuzemských kin najdete ZDE.