Tržby 1 milion 883 tisíc korun / návštěvnost 12.697diváků
Šestý víkend za sebou mezi nejnavštěvovanějšími a komerčně nejúspěšnějšími. To je vizitka nového Lvího krále studia Disney. Vizuálně inovativní přepracování animované klasiky má na kontě přes 340 tisíc platících diváků a téměř 54 milionů korun. Po Spider-Manovi: Daleko od domova (2019) komerčně nejúspěšnější titul v rámci tuzemských letních kin.
Tržby 2 miliony 89 tisíc korun / návštěvnost 13.176diváků
Úspěšný a talentovaný scenárista Petr Kolečko (Okresní přebor, Most!) se rozhodl zkusit si režii. Vztahová komedie z prostředí plážového volejbalu se v rámci předpremiérového nasazení objevila ve 48 kinech, což stačilo na čtvrtou příčku. První recenzenti sice snímek hodnotí podprůměrně, ale to si pište, že se na Přes prsty bude chodit. Předpremiérový víkend budiž indikátorem.
Tržby 2 miliony 282 tisíc korun / návštěvnost 14.907 diváků
Jedna ze dvou novinek minulého týdne. Zajímavý propletenec komediálního, hororového a akčního žánru skončil třetí, získal si velmi solidní kritické ohlasy a po víkendu též diváckou odezvu.
Tržby 2 miliony 559 tisíc korun / návštěvnost 17.314 diváků
Čtvrtý Příběh hraček skončil opět na stříbrné příčce. Přitom moc nechybělo a mohl být bronzový. Celosvětově má Woody a spol. na kontě tržby víc než 1 miliardu dolarů, v rámci České republiky to ale bůhvíjaký hit není. Za necelé 3 týdny má snímek na kontě lehce přes 144 tisíc diváků a tržby necelých 22 milionů korun.
Tržby 9 milionů 367 tisíc korun / návštěvnost 56.537 diváků
I tentokrát ovládl tuzemský žebříček tržeb a návštěvnosti nejnovější film Quentina Tarantina. Oproti premiérovému víkendu zaznamenala sice tahle óda na 60. léta minulého století padesátiprocentní propad, ale i tak obsadil snímek první příčku s naprostým přehledem. Po necelých dvou týdnech od uvedení je Tenkrát v Hollywoodu aspirantem na černého koně tuzemských letních tržeb a návštěvnosti, když má prozatím na kontě téměř 242 tisíc diváků a 39 milionů korun.
Kdo je před Tarantinem? Již zmiňovaný nejnovější Spider-Man (8 víkendů v kinech), Lví král (6 víkendů v kinech) a pak ještě Tajný život mazlíčků 2 (10 víkendů v kinech, 310 tisíc diváků a 46 milion korun v rámci tržeb). Momentálně tedy drží Tarantino a jeho novinka po druhém víkendu od premiéry čtvrtou pozici v rámci letních premiér a tuzemských kin. I to je poměrně nečekaný úspěch (všechny komerčně úspěšnější filmy navazují na diváky oblíbené předchůdce). Držím Tenkrát v Hollywoodu palce, aby se dostal ještě výš.
Aktuální žebříček tržeb a návštěvnosti tuzemských kin najdete ZDE.