To podle Stephena Kinga útočí na pozici nejúspěšnějšího hororu všech dob
Vymítače ďábla pokoří To hravě, další metou pak bude již mládeži přístupný Šestý smysl. Ten v roce 1999 vydělal 293 milionů v amerických kinech. Celosvětové tržby majstrštyku režiséra M. Night Shyamalana pak dosáhly 672 milionů. To jich má momentálně 371, takže je co dohánět.
Na druhém místě novinka Americký zabiják, v níž se pere hloupost scénáře s velmi dobrou technickou stránkou. Snímek využívá aktuální téma terorismu a může se opřít o charisma Michaela Keatona v jedné z vedlejších rolí, což stačilo na téměř 15 milionů jako startovné. Nejde - pro akční film podobného ražení - o zas tak špatný začátek. Snímek navíc stál jen 33 milionů, takže se bezpochyby zaplatí. Na špiónskou sérii to ale nevypadá.
Až třetí skončila matka! režiséra Darrena Aronofskyho, v níž Jennifer Lawrence pomalu přivádí Javier Bardem k šílenství. Intenzivní trailery a slušné recenze diváky nenalákaly. Film otevřel za pouhých 7 milionů, přičemž stál třicet. Jde o jednoznačné zklamání, protože Aronofsky se těší coby tvůrce dobré pověsti a Lawrence je momentálně jednou z nejpopulárnějších hereček vůbec. Přesto to na zájem publika nestačilo.
Dále už nikdo výrazně do žebříčku nepromluvil, přesto je třeba zmínit poslední marvelovku Spider-Man: Homecoming, která je momentálně na devátém místě. Dlouho to vypadalo, že tenhle restart nebude patřit k nejúspěšnějším (snímek měl celosvětově ještě před nějakou dobou menší tržby než oba díly série Amazing Spider-Man). Čekalo se na uvedení v Japonsku a Číně a studio si může oddychnout. Přišel kýžený výsledek. Snímek si z tamních trhů ukrojil již 100 milionů, celosvětově má 861 a to z něj dělá druhý nejúspěšnější film s pavoučím mužem vůbec (kraluje Spider-Man od Sama Raimiho s celosvětovými tržbami 890 milionů).