Příliš hraní a málo komiksovýho nářezu. Rozumim tomu, že se chce Waititi vyblbnout a má fakt prdel z toho, kolik mu na to dávaj peněz, ale dobrej film to fakt nedělá.
Jako ne že by se člověk nudil, ale teda mohli si s tim trochu vyhrát. Jako mix oblíbenejch žánrovejch skříženců ok, ale téma se mohlo vytřískat mnohem víc.
Tak nepochopitelně blbej film, že nechápu, kdo příčetnej může podobný zhovadilosti dát víc jak 10%. O tom, že to natočili jinak celkem schopný, lepší nepřemejšlet.
Dvojka možní ještě lepší než jednička, ale na komiks i Burtona docela těžká deprese. Vlastně jsem se vždycky divil, že tohle studio režisérovi dovolilo.
Překvapilo mě, jak málo sem si z původního filmu pamatoval (třeby černýho Denta :))). Ale i po letech ten film vypadá výborně a vůbec se nemusí bát postavit Nolanově trilogii. Burton umí a uměl. Škoda, že od série zdrhnul.
Jednoznačně jedna z nejlepších Arnoldovek vůbec, která má po letech jedinej problém - některý latexový potvory už působej spíš komicky a to nemluvim o vybuchujících hlavách, což vypadá rovnou jako nějaká parodie. Ale celek pecka.
Je smutný, že nejlepší Nolanovka je film, kterej skoro nikdo nezná. Přitom Al Pacino i Robin Williams si to dávají způsobem, že to mělo být vidět na oscarech a tak chytrá detektiva se v kinech skoro nevidí. Klasika, kterou snad diváci jednou doceněj. Zatim se tka bohužel moc neděje.
Jasně, chcete, aby se studenti filmovejch škol mohli u něco vyvřískat nadšenim? Tak natočte prázdný podobenství s jednou tuctovou rodinou a hoďte do toho miniepizodku s dinosaurem! Sorry Malicku, ale nežeru ti to.
Tak tohle je. Místo v zemi nikoho, malý možnosti, kde se schovat a parta zabijáků, který se nemažou vůbec s nikym a ničím. Dost možná nejlepší upírská vyvražďovačka, co sem viděl a jednoznačná povinost pro každý milovníka krve a zubatejch kreautur. Šel z nich strach.
Kdyby hned na začátku odstřelili otravný děcka, mohla to bejt fakt dobrá podívaná. Jenže i tak by to asi úplně nejelo, protože Spielberg je moc soft, aby natočil opravdu hutnej masakr. Hezká popcornovka, ale o bolesti to neslyšelo.
Měl sem s tímhle filmem problém a budu ho mít pořád. Záporák naprosto tuctovej, Katie Holmes na přesdržku a vůbec mi přišlo, jakoby Nolan ještě nevěděl, co chce vlastně točit a jak. Naštěstí to mělo úspěch, takže mohla vzniknout dvojka, což je njelepší komiksovej film vůbec.
Syndrom Temnýho rytíře. Dvojka Bourna byla tak dobrá, že trojka, i když má podobný střeva, zkrátka nemůže ze stínu předchůdce vystoupit. Tady nejde moc o to, že yb se něco hodně pokazilo. Jen minule to vyšlo tak neskutečně dobře, že to byla předem prohraná bitva.
Takhle se to vážení dělá! Stačí jedno místo, pár fantastickejch herců a máte vystaráno způsobem, že vám jiný můžou závidět. Český filmaři furt brečej, jak to nejde, že nejsou prachy a podobný pindy. A přitom stačí nápad. Tohle ale zřejmě studentům na FAMU do hlavou nemlátěj. Idioti.
Pan Menzel se nechal strhnout moderní vlnou vztahovejch ptákovin a natočil ještě větší blbost, než jsme nedoufali. Nevěřil bych, že to řeknu, ale zlatý Babovřesky.
Tak přesně tohle jsem dostat nechtěl. Z megacool zabijáka udělali namachrovanýho panáka, co se po vzoru Stevena Seagala vždy objeví ve správnej čas a správnou chvíli, aby mohl všechno zabít (ale napřed tam samozřejmě musej bejt kecy ve stylu "tma je jeho přítel a vždy z ní zabijí jedním pšoukem"). Má to pár světlejch chvilek, ale atmosféra Černočerný tmy je nenávratně pryč. Radši Doma, než tuhle namachrovanou figurku.
U svatý vrány, co nám to s božskym Johnem udělali? Kde je ten krvácející sympoš, co se snaží u "hlavou proti zdi" i myslet. Tady je z něj skoro superman, ale ok, ono to na konci čtyřky nebylo jiný. Rozdíl je ten, že tehdy byl po ruce fajn parťák a šukézní dcera, kdežto tentokrát je sidekick totálně dřevenej syn, kterej umí akorát vypadat nasraně. Možná by to fungovalo, ale Moore nikdy točit neuměl a umět nebude. Tady to naprosto vykrystalizovalo a s pakem Woodsem pěkně fenomén znásilnili. Análně. Pokud existuje spravedlnost, tak je navštíví pár černochů s letlampama.
Gay paráde extrémního ražení, kdy si nejsem jistej, za jakou stranu vlastně kope sám režisér, protože ze všech milovníků Modern Talking udělal naprosto tupé a afektované buzny, vedle kterejch by i Justin Bieber vypadal jako lamželezo. Ne že bych se nudil, ono to ani nejde, když se postavy chovají jak na drogách (a některé je i v zadku pašují). Tohle je takovej zahraniční evkivalent toho, co točí Troška - laciná tupost pro idioty bez přehledu. Vlastně se divim, že z toho nebyl megahit.