Stále čekáte že se stane něco zásadního, zbytečně. Děj se v tomto komediálním (sci-fi?) dramatu vleče velmi pomalu a většina humorných scén není ani moc vtipná spíš působí hloupě a trapně.
Konverzační komediální drama. Je to vtipné a hlavně poslední díl je hodně emotivní. Ten kdo umí španělsky je ve výhodě, protože některé vtípky překladem do češtiny zaniknou.
Originální norský seriál “Mammon” a ani český remake jsem neviděl nebo si na to nevzpomínám.
Polská verze mě bavila, napínavé od prvního dílu.
První série se motá okolo politiky, druhá série je čistě politický thriller.
Policista (běloch) zastřelí civilistu (černocha), příběh který jsme už viděli několikrát v různých filmech a seriálech. Námět ale není to nejhorší co můžeme v tomto filmu vidět, nejhorší jsou samotní herci, jejich výkony, hloupé dialogy a do toho závěrečných deset-patnáct minut které byly vyloženě komické.
Drama o změně klimatu a následky které je doprovází jako je masivní migrace.
Hodně rušivý moment pro mě byl když někdo psal zprávu přes mobil a ta zpráva se neobjevila přímo v obraze, ale celá obrazovka zčernala a v prostředku se objevil text zprávy.
Konspirace, špionáž, napětí, zrádci, padouši na nejvyšších místech, nájemní vrazi….prostě je tam všechno na co jsme u thrillerů s politickým kontextem zvyklí.
První série 9/10.
Druhá série 7/10.
Tahle minisérie se Netflixu fakt povedla.
Co je obvzláště obdivuhodné a zároveň to muselo být velice náročné, je že každá epizoda byla natočena na jeden záběr.
Na mě tento film působil jako televizní drama na nedělní večer které najednou skončí a nedá nám žádné odpovědi na to co jsme zhruba po dobu tříčtvrtin délky filmu sledovali.
Bláznivá hororová komedie, která si dělá legraci z různých společenských stereotypů.
Popravdě si myslím že důvod proč má na jiných webových stránkách tak nízké hodnocení je tím že hlavní dvojici tvoří homosexuální pár. Já jsem se bavil.
Kdo má rád válečné příběhy toho bude seriál určitě bavit.
Několik německých postav prochází všemi čtyřmi sériemi, u některých změnili herecké obsazení jako například otec a sestra Klause Hoffmanna.
Asi bych tenhle film neoznačil jako horor, ale spíše jako psychologické drama střihnuté thrillerem?
Neměl jsem žádná velká očekávání, ale musím říct že to byla slušná jízda, překvapilo.
Originální, skvělé, za mě jeden z nejlepších filmů co jsem za poslední dobu viděl.
Kamera zabírá po celý děj filmu jedno místo a jeho proměny v proudu času. Má to příběh (pro někoho možná může být matoucí neustálé přeskakováni v čase), má to emoce, ale v podstatě se ve filmu nic zvláštního neděje jen ubíhá čas.
První polovina filmu je prakticky drama o feťáckým páru, který se snaží dostat ze závislosti a začít nový život, pak se to změní na směšné “akční” béčko.
Naprosto nechápu co v takovém filmu dělá Robert De Niro.
PS: Tento skvost kromě jiných produkoval i Petr Jákl a z titulků se dočteme že na vizuálních efektech a animaci PFX se podílela i další česká jména.
Jako většina špionážních nebo konspiračních thrillerů je také tento seriál místy přehnaný, nelogický ale zároveň i napínavý.
Podle toho že poslední díl má otevřený konec, můžeme očekávat druhou sérii?
Koukatelná kriminálka i když první epizoda (každá má stopáž celovečerního filmu) je slabší, ale postupně se to s každou další epizodou lepší.
Kromě toho že se vždy v každém díle řeší jiný případ vraždy, tak se celým seriálem prolíná i linka jednoho starého případu.
Pomalejší krimi drama s podobným konceptem jako akční film Vražda hrou (nájemný vrah kterému diagnostikovali nevyléčitelnou CJD), ale naštěstí jinak zpracovaný.
V čase 1:18:39 zazní árie Již půlnoc nastává z opery Vanda od Antonína Dvořáka. V závěrečných titulcích je uvedená pod anglickým názvem Already Midnight Is Approaching.
Skoro celý film se odehrává v autobuse kde jeden postřelený týpek volá kámošům a žádá je o pomoc. Kdybych měl film popsat jedním slovem, tak by to bylo slovo “odpad”.
Průměrný krimi seriál odehrávající se v polských Tatrách ve kterém kromě pátrání po vrahovi také začínají postupně vyplouvat na povrch i různá tajemství místních lidí.
Dal jsem si všechny čtyři série za sebou a musím říct že seriál je hodně nadhodnocený. Tím netvrdím že je špatný, ale určitě bych našel spoustu jiných seriálů které mě bavili o dost víc.
Nejhorší je čtvrtá série do které nacpali tolik vaty že každý jednotlivý díl má délku celovečerního filmu a chvílemi je to tak nudný že jsem to musel přetáčet dopředu.
Akční déčko ve kterém je všechno špatně, ať už se jedná o amatérské výkony herců kterým nevěříte ani ty jejich hloupé odříkávané dialogy nebo choreografie rvaček a přestřelek které působí směšně.
Jediné co je na tomto filmu pozitivní jsou letecké záběry na ostrov za ty dávám jeden bod.
Určitě bych tento film neoznačil jako horor, ale spíše jako teatrální trapnokomedii ve které se všechny postavy chovají hloupě a většina herců přehrává.
Drama v dnes už nezvyklém formátu 4:3? které svým stylem vyprávění tak trochu připomíná dokument.
Film převážně stojí na skvělém výkonu Pavly Beretové která je na obrazovce po většinu děje filmu.
P.S. Jen taková připomínka; když máte bolavou nohu tak berli by jste měli vždy držet a opírat se o ní v ruce zdravé strany těla, v tomto případě vlevo a ne vpravo jako ve filmu.
Děti emzáků manipulují mysl a ovlivňují chování ostatních lidí.
Seriál si jede v pomalejším tempu, myslím že kdyby se děj trochu zhustil a ubrali by se jeden až dva díly, že by to seriálu prospělo.
Prakticky celý film se odehrává v autě, kde sledujeme Maju která neustále někomu volá anebo naopak někdo volá jí, popřípadě dostává nebo píše zprávy. Větší akce se dočkáme v posledních pěti minutách filmu.
V tomto pomalém konverzačním psychologickém dramatu sledujeme osud osiřelé Maud a to jak se z jejího života stává peklo poté co se na sídlo které zdědila přestěhuje její strýc s rodinou.
Určitě bych film doporučil těm kteří mají rádi dobová dramata s temným nádechem.