Horší zpracování Remarqua snad vytvořit nešlo. Neschopnost budovat jakékoliv napětí, bezbarvé postavy vás unudí dřív, než byste dočetli knihu. Tohle v téhle podobě fakt nemělo vůbec vznikat.
Zábavný pohled na Američany očima Francouzů a naopak, do toho hodně naštvaná a věrně vykreslená italská mafie, legrační ekologická linka a možná až zbytečně akční vrchol, ale prostě typicky Bessonův rukopis. Příjemná oddychovka.
Nejlepší existující cyberpunk seriál, který zatím lidstvo stvořilo. Asi tomu lze vyčítat spoustu drobností, ale protože nemá konkurenci - proč si to celé kazit? Nikdy jsem nebyl tak blízko Neuromancerovi, jako tady.
Nechápu co jsem to vlastně viděl. Zdeněk Troška se spojil s Kolečkem a Skórkou a konečně udělali Kameňák z Ostravy? Pitomé zápletky, otřepané vtipy, pointy bez jiskry a navíc tomu chybí rytmus. Nechápu, jak za tím může stát stejný tým jako dělal Skoro na mizině, nebo scénárista geniálního Mostu. Nemá to nic ani z jednoho. Je to jak Novácké pokusy o sitkom z 90.let.
Po dlouhé době velmi slušný tuzemský romantický film, který je není ani trapný, ani blbý. Sice je chvílemi vtipný, ale zdráhal bych se ho nazval komedií. Na to je příliš drsným pohledem na současné mateřství v Česku se vším, co k tomu patří. Může stylem vyprávění připomínat Sex ve městě, ale právě přítomností dětí a zápletky točící se kolem porodu je mnohem uvěřitelnější než třeba repetitivní Vejdělkovy vztahové jednohubky. Je tu celá řada drobných narážek, odkazů, casting je funkční, rytmus filmu přesný, Brzobohatý udělal vynikající soundtrack - je vidět, že režisér měl lehkou ruku a smysl pro humor i pro detail. Po dlouhé době jsem se u českého romantického filmu nestyděl a naopak měl i pocit, že se tu konečně řeší nějaké současné, skutečně uvěřitelné téma.
Nepovedená adaptace, kde se nice neděje a Lupinovi se to neblíží ani smykem. Největší přešlap je obsazení - výrazný, vysoký černoch prostě nemůžeš být nenápadný, natož vtipně maskovaný Arsene Lupin. (Bacha spoiler!) Celkově se evidentně scénáristi potýkají s tímhle limitem a právě proto se tam během pěti dílů, kromě vydatného rozprávění, už vlastně nic světoborného nestalo. Je třeba vyzdvihnout první loupež (kde ovšem záměna náhrdelníku stojí výhradně na pravděpodobnosti, že ho zradí jeho komplici a bude se s nimi muset prát). Všechno ostatní byly pro Lupina spíš větší nebo menší fiaska - tedy ještě kromě cynického okradení staré důchodkyně, jež vykořisťovala černochy, takže si to zasloužila. Budiž. Jednou pak Lupin naboural s dronem, který nic tajného nevyfotil, nepustil v televizi kazetu a nechal si oběsit kolegyni, o níž věděl, že jí někdo sleduje... Útěk z vězení je postaven na tom, že ho při smrti nikdo neprohledá. Situace se zabijákem z vlaku mohla vzniknou jen při obsazení hlavního zabijáka černochem - s bělochem by k jejich záměně na nástupišti nemohlo dojít a Lupin by skončil v cele.
Poměrně dokonale natočené nic. Holka je sama, bez rodičůa je hezká. Naučí se hrát šachy. Pak hrozné chlastá. Valí se dokonce po podlaze. Jenže. Furt je hezká. Přestane chlastat. Je pořád hezká. Párkrát prohraje s Rusem. Pak vyhraje. Je víc hezká. Matka jí chtěla zabít. Furt je hezká. Jako sorry, nudnější zápletku jsem dlouho neviděl. 35%
Hodně slabá talk show, s naprosto nevyužitým a neviditelným moderátorem - postava Radkina Honzáka působí spíš jako maskot, než coby svébytný prvek, či dokonce spoluautor pořadu. Promarněná šance.
Naprosto nevyužitý potenciál knižní předlohy, trapné, chaotické, zmatené, nelogické, asi sedm konců, místo atmosféry digi efekty. Strašlivý propad po prvním díle.
Nemusel tam být ten trochu natahovaný konec a vlastně i nadbytečný závěrečný matrixovský masakr, jinak je to hodně vtipná, originální a ve všech směrech britská komedie.
Překvapivě mrazivá sonda do české mentality, načrtnutá na jednoduchém příběhu dvou dětských hokejových týmů, které každý reprezentuje zcela odlišný přístup nejen ke sportu, ale zejména k životu jako takovému. Úvaha o neschopnosti a neochotě vidět svět za hranicí vlastní země je tu nakonec důležitější než sport i veselé situace z cesty do neznáma.
Je to stejně zábavné jako sledování moderní gymnastiky. Dlouho se mi v kině nestalo, že bych u akčních scén usínal nudou. Ne že by byly špatné - je jich zkrátka moc a v důsledku se neustále opakují stejné figury s jemnými obměnami a čas od času originálním nápadem. Ale prostě, je toho už fakt moc a de facto neexistující příběh únavě z dalšího výstřelu do krku vůbec nepomáhá. 30%.
Perfektně odvyprávěný příběh totálního pádu na dno, kdy úvodní večírek postupně upadá v sebezničující kocovinu. Navíc je to skvěle vypointované tak, že byť se žánr skutečně brutálně promění, výsledkem je kupodivu brilantní studie opravdu odporné povahy jednoho - sviňáka. A navíc to trochu připomínají mou oblíbenou depresi, film Mechanik, jen se to bere méně vážně. V úvodu možná až zbytečně moc bujaře, takže chápu, že řada diváků namlsaných na čistou komedii prostě tu proměnu žánrů nepřijme.
Oproti prvnímu dílu nesmysl a ztráta času. Závěr je vyloženě výplod choré mysli. Grinewald v jeden okamžik sice završí svůj plán, jak se ukázat v dobrém světle a všechno hodit na bystrozory, aby vzápětí vydal rozkaz zničit město. Proč, proboha? Proč něco co funguje rozbije závěr jak z Transformerů?
Pro mě, jako milovníka starých dílů je to možná vůbec nejlepší film z nové série. Chápu výhrady, občas je sdílím, ale tohle je prostě srdcovka na první pohled.
Úplně zbytečný pořad , čistá ztráta času - sledovat nezajímavé lidi, jak dělají nudné věci je sice dnes na Youtube trendy, ale nevěřím, že v klasické TV tohle někoho může bavit.
Na tom filmu není dobře snad nic. Režie je rozvláčná, nemá to tempo, scénář je naivní až blbý. Téma by mohlo být tak skvěle nosné, ale nesmělo by ho do rukou dostat komando nudařů.
Kromě místy zbytečně košilatých fórků, je to vtipná satira, která si vybrala trochu jinou cestu animovaných filmů. Jasně, Pixar by to udělala líp. Ale Pixar by tohle téma vůbec neřešil. Sláva bagelům a lavašům!
Po dlouhé době nejlepší thriller s prvky mystéria i horroru. V podstatě bez výhrad, snad jsem jen čekal drsnější závěr, ale v rámci žánru je to skutečně první liga, byť vlastně béčková. Dokonale vystavěný příběh, který skutečně po kouscích vtahuje do nepříjemné a vlastně jen tušené atmosféry nevyhnutelně blížícího se průšvihu - který se pak ještě několikrát změní a zmnoží tak, že divák je skutečně zoufalým svědkem zběsilé jízdy někam do temnoty. Stejně jako hlavní hrdina.