?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Luigi Musini: Filmy a seriály

  • Hotel Rwanda
    Hotel Rwanda (2004)
    Film
    • Filmbox+

    Píše se rok 1993, ve Rwandě vypukla kmenová válka mezi Hutu a Tutsii. Celý svět v čele s OSN fatálně selhal a nyní jen prostřednictvím médií bezmocně přihlíží jednomu z nejmasovějších a nejkrutějších pogromů od konce 2. světové války. Paul Rusesabagina je managerem hotelu, který za normálních okolností slouží diplomatické smetánce a bohatým cizincům. Bez váhání otevře brány luxusního resortu bezbranným uprchlíkům. Těch se tam až do konce konfliktu postupně tísní 1268. Jeden muž tak zmohl tisíckrát víc, než tisíce vojáků mírových vojsk. Konflikt si za pouhé 3 měsíce trvání vyžádal skoro milion lidských životů.

    83%

    Píše se rok 1993, ve Rwandě vypukla kmenová válka mezi Hutu a Tutsii. Celý svět v čele s OSN fatálně selhal a nyní jen prostřednictvím médií bezmocně přihlíží jednomu z nejmasovějších a nejkrutějších pogromů od konce 2. světové války. Paul Rusesabagina je managerem hotelu, který za normálních okolností slouží diplomatické smetánce a bohatým cizincům. Bez váhání otevře brány luxusního resortu bezbranným uprchlíkům. Těch se tam až do konce konfliktu postupně tísní 1268. Jeden muž tak zmohl tisíckrát víc, než tisíce vojáků mírových vojsk. Konflikt si za pouhé 3 měsíce trvání vyžádal skoro milion lidských životů.

    1
  • 2
  • 3
  • Brucio nel vento
    Brucio nel vento (2002)
    Film
    Tobiáš Horvath žije ve Švýcarsku, kde už deset let pracuje v továrně na hodinky. Narodil se v blíže neurčené vesnici v blíže neurčené zemi ve východní Evropě. Vyrůstal v bídě, bez otce, s matkou, která příležitostně provozovala prostituci. Když jednoho dne zjistil, kdo je jeho otcem, vrazil mu nůž do zad a v domnění, že ho zabil, utekl. Jeho současný život, uplývající v jednotvárné mechanické práci a ve chvilkových milostných avantýrách, je mu z duše protivný a Tobiáš před ním utíká do literárních pokusů a do snů o lásce. Jednoho dne potká ženu svých snů: zná ji z dětství a ví, že je dcerou jeho otce. Dnes je Karolina vdaná za vědeckého pracovníka, s nímž do Švýcarska přijela. Láska Tobiáše a Karoliny se zdá být odsouzena k porážce, ale Tobiáš se nehodlá své lásky vzdát. Film vznikl podle románu maďarské autorky Agoty Kristofové, avšak režisér našel podle svých slov ideálního představitele Tobiáše v českém loutkoherci Ivanu Fraňkovi, a proto obsadil i do dalších důležitých rolí Čechy. [44. MFF Karlovy Vary]
    Žánry:DramaRomantický
    68%
    Tobiáš Horvath žije ve Švýcarsku, kde už deset let pracuje v továrně na hodinky. Narodil se v blíže neurčené vesnici v blíže neurčené zemi ve východní Evropě. Vyrůstal v bídě, bez otce, s matkou, která příležitostně provozovala prostituci. Když jednoho dne zjistil, kdo je jeho otcem, vrazil mu nůž do zad a v domnění, že ho zabil, utekl. Jeho současný život, uplývající v jednotvárné mechanické práci a ve chvilkových milostných avantýrách, je mu z duše protivný a Tobiáš před ním utíká do literárních pokusů a do snů o lásce. Jednoho dne potká ženu svých snů: zná ji z dětství a ví, že je dcerou jeho otce. Dnes je Karolina vdaná za vědeckého pracovníka, s nímž do Švýcarska přijela. Láska Tobiáše a Karoliny se zdá být odsouzena k porážce, ale Tobiáš se nehodlá své lásky vzdát. Film vznikl podle románu maďarské autorky Agoty Kristofové, avšak režisér našel podle svých slov ideálního představitele Tobiáše v českém loutkoherci Ivanu Fraňkovi, a proto obsadil i do dalších důležitých rolí Čechy. [44. MFF Karlovy Vary]
    Žánry:DramaRomantický
    4
  • Příběh Marie a Juliena
    Příběh Marie a Juliena (2003)
    Film
    Osamělý Julien Müller vyhlíží zcela obyčejně, podobně jako jeho poloprázdný dům s hodinářskou dílnou. Posléze však začneme jeho profesi vnímat symbolicky, ani ne tak kvůli záhadným obchodněvyděračským vztahům s démonickou "madame", ale kvůli jeho poutům k tajemné Marii. Před rokem se zdálo, že se osudově setkali, jenže Marie pak beze stopy zmizela a teď se stejně nevysvětlitelně opět vynořila. Začnou spolu žít a Marie střídá chvíle oddané lásky a vášně s odtažitostí a mrazivou zmrtvělostí, jako by přicházela ze světa, kde čas nemá žádnou váhu a s ním nic, co je na něm budováno a co se v něm rozprostírá A Julien, zvyklý vše odměřovat tikotem hodin, stojí zcela bezmocně před odhalovaným tajemstvím Zvláštního napětí je ve filmu dosahováno tím, že všední prostředí se před našima očima proměňuje v mámivé labyrinty, jež obsahují magické předměty a směrem k postavám vysílají sotva zachytitelné signály.
    67%
    Osamělý Julien Müller vyhlíží zcela obyčejně, podobně jako jeho poloprázdný dům s hodinářskou dílnou. Posléze však začneme jeho profesi vnímat symbolicky, ani ne tak kvůli záhadným obchodněvyděračským vztahům s démonickou "madame", ale kvůli jeho poutům k tajemné Marii. Před rokem se zdálo, že se osudově setkali, jenže Marie pak beze stopy zmizela a teď se stejně nevysvětlitelně opět vynořila. Začnou spolu žít a Marie střídá chvíle oddané lásky a vášně s odtažitostí a mrazivou zmrtvělostí, jako by přicházela ze světa, kde čas nemá žádnou váhu a s ním nic, co je na něm budováno a co se v něm rozprostírá A Julien, zvyklý vše odměřovat tikotem hodin, stojí zcela bezmocně před odhalovaným tajemstvím Zvláštního napětí je ve filmu dosahováno tím, že všední prostředí se před našima očima proměňuje v mámivé labyrinty, jež obsahují magické předměty a směrem k postavám vysílají sotva zachytitelné signály.
    5
  • Opopomoz aneb Vánoční příběh
    Opopomoz aneb Vánoční příběh (2003)
    Film
    66%
    6
  • Černé duše
    Černé duše (2014)
    Film
    • Edison

    Tři bratři jsou nuceni vrátit se na rodné vrcholky Kalábrie a potýkat se s nevyřešenými záležitostmi z minulosti své zločinecké rodiny.

    Příběh tří bratrů z kalábrijské zločinecké rodiny je tlumenou moralitou inspirovanou skutečnými událostmi. Překupník drog Luigi, podnikatel Rocco a excentrický pasák koz Luciano se dostanou do problémů poté, co se Lucianův syn a příslušník ztracené generace Leo kvůli banálnímu sporu dopustí aktu zastrašování v baru spravovaném klanem rivalů. Z drobné neshody vyklíčí konflikt, který má ve výsledku rozměry antické tragédie. (Film Europe)

    65%

    Tři bratři jsou nuceni vrátit se na rodné vrcholky Kalábrie a potýkat se s nevyřešenými záležitostmi z minulosti své zločinecké rodiny.

    Příběh tří bratrů z kalábrijské zločinecké rodiny je tlumenou moralitou inspirovanou skutečnými událostmi. Překupník drog Luigi, podnikatel Rocco a excentrický pasák koz Luciano se dostanou do problémů poté, co se Lucianův syn a příslušník ztracené generace Leo kvůli banálnímu sporu dopustí aktu zastrašování v baru spravovaném klanem rivalů. Z drobné neshody vyklíčí konflikt, který má ve výsledku rozměry antické tragédie. (Film Europe)

    7
  • Buffalo Soldiers: Odvaha a přátelství
    Buffalo Soldiers: Odvaha a přátelství (2008)
    Film
    • Filmbox+
    Režisér Spike Lee (nar. 1957) patří k nejvýznamnějším současným černošským tvůrcům a v roce 2008 adaptoval pro film válečný román Jamese McBridea Zázrak v Santa Anně (2002), v němž autor líčí osudy několika příslušníků 92. pěší divize, složené z barevných vojáků (historicky přezdívaných Buffalo Soldiers), při kampani v italském Toskánsku. Čtyři z nich, seržanti Stamps (Derek Luke) a Cummings (Michael Ealy), desátník Negron (Laz Alonso) a prostoduchý vojín Train (Omar Benson Miller), uvíznou v malé vesničce za nepřátelskými liniemi. Tady se dostávají do místních partyzánských sporů, snaží se odrazit útočící Němce a vrátit se zpátky ke svým. (oficiální text distributora)
    Režie:Spike Lee
    64%
    Režisér Spike Lee (nar. 1957) patří k nejvýznamnějším současným černošským tvůrcům a v roce 2008 adaptoval pro film válečný román Jamese McBridea Zázrak v Santa Anně (2002), v němž autor líčí osudy několika příslušníků 92. pěší divize, složené z barevných vojáků (historicky přezdívaných Buffalo Soldiers), při kampani v italském Toskánsku. Čtyři z nich, seržanti Stamps (Derek Luke) a Cummings (Michael Ealy), desátník Negron (Laz Alonso) a prostoduchý vojín Train (Omar Benson Miller), uvíznou v malé vesničce za nepřátelskými liniemi. Tady se dostávají do místních partyzánských sporů, snaží se odrazit útočící Němce a vrátit se zpátky ke svým. (oficiální text distributora)
    Režie:Spike Lee
    8
  • Sulla Stessa Onda
    Sulla Stessa Onda (2021)
    Film
    • Netflix
    64%
    9
  • Otec a syn
    Otec a syn (2003)
    Film

    Otec a syn žijí společně v podkrovním bytě. Otec má za sebou válečnou zkušenost, syn se pro ni teprve cvičí. Střecha sousedního domu jim slouží jako hřiště, cvičiště i místo odpočinku. Někdy vypadají jako bratři, jindy dokonce jako milenci. Syn má přítelkyni, která na otce trochu žárlí. Naproti tomu nikdo jiný než právě on neumí syna utišit, když ho ve spánku přepadnou noční můry. Oba přitom vědí, že se budou muset za čas rozloučit. Režisér Alexandr Sokurov tímto filmem navazuje na starší titul Matka a syn (1996). Z hlediska intimního tématu vytváří zajímavý protiklad k politicko-historickým dílům, jimž se v posledních letech věnoval (Moloch, Taurus, Slunce a Ruská archa).

    Otec a jeho dospievajúci syn vyzerajú ako dvaja bratia. Žijú v malom podkrovnom byte. Otec dlhé roky slúžil u letectva a hoci je ešte stále mladý, predpisy ho prinútili odísť už v strednom veku do dôchodku. Ešte počas štúdií prežil jedinú lásku svojho života, oženil sa s ňou a narodil sa mu syn. Manželka však čoskoro zomrela a tak zostal so synom sám. Syn vyrástol a má sa z neho tiež stať vojak. Pre otca je jeho syn jediným spojivom s minulosťou a mŕtvou manželkou - každý deň mu črty synovej tváre pripomínajú tvár milovanej ženy. Syn, ktorý vyrastal bez materinskej nehy, miluje svojho otca hlbokou synovskou láskou. Otca so synom spája krehké puto a vzájomná zodpovednosť. Ale teraz už na syna čaká dospelosť. Musí sa rozhodnúť medzi oddanosťou k otcovi a vlastným životom so svojím dievčaťom. Cesty otca a syna sa musia rozísť, aby sa v budúcnosti opäť a inakšie spojili. Film režiséra Alexandra Sokurova je po filme Matka a syn druhým dielom trilógie o medziľudských vzťahoch. Zatiaľ čo prvé dva diely sa venujú putu medzi rodičmi a dieťaťom, tretí zamýšľaný diel s názvom Dvaja bratia a sestra má byť analýzou súrodeneckých vzťahov. Podobne ako Matka a syn je aj snímka Otec a syn skôr meditáciou ako príbehom. Zobrazuje ideál otcovsko-synovskej lásky, ale aj bolesť, ktorú nevyhnutné nalomenie tohto ideálneho vzťahu prináša. Na MFF Cannes získal film Cenu FIPRESCI.

    Žánry:DramaLGBTQ+
    64%

    Otec a syn žijí společně v podkrovním bytě. Otec má za sebou válečnou zkušenost, syn se pro ni teprve cvičí. Střecha sousedního domu jim slouží jako hřiště, cvičiště i místo odpočinku. Někdy vypadají jako bratři, jindy dokonce jako milenci. Syn má přítelkyni, která na otce trochu žárlí. Naproti tomu nikdo jiný než právě on neumí syna utišit, když ho ve spánku přepadnou noční můry. Oba přitom vědí, že se budou muset za čas rozloučit. Režisér Alexandr Sokurov tímto filmem navazuje na starší titul Matka a syn (1996). Z hlediska intimního tématu vytváří zajímavý protiklad k politicko-historickým dílům, jimž se v posledních letech věnoval (Moloch, Taurus, Slunce a Ruská archa).

    Otec a jeho dospievajúci syn vyzerajú ako dvaja bratia. Žijú v malom podkrovnom byte. Otec dlhé roky slúžil u letectva a hoci je ešte stále mladý, predpisy ho prinútili odísť už v strednom veku do dôchodku. Ešte počas štúdií prežil jedinú lásku svojho života, oženil sa s ňou a narodil sa mu syn. Manželka však čoskoro zomrela a tak zostal so synom sám. Syn vyrástol a má sa z neho tiež stať vojak. Pre otca je jeho syn jediným spojivom s minulosťou a mŕtvou manželkou - každý deň mu črty synovej tváre pripomínajú tvár milovanej ženy. Syn, ktorý vyrastal bez materinskej nehy, miluje svojho otca hlbokou synovskou láskou. Otca so synom spája krehké puto a vzájomná zodpovednosť. Ale teraz už na syna čaká dospelosť. Musí sa rozhodnúť medzi oddanosťou k otcovi a vlastným životom so svojím dievčaťom. Cesty otca a syna sa musia rozísť, aby sa v budúcnosti opäť a inakšie spojili. Film režiséra Alexandra Sokurova je po filme Matka a syn druhým dielom trilógie o medziľudských vzťahoch. Zatiaľ čo prvé dva diely sa venujú putu medzi rodičmi a dieťaťom, tretí zamýšľaný diel s názvom Dvaja bratia a sestra má byť analýzou súrodeneckých vzťahov. Podobne ako Matka a syn je aj snímka Otec a syn skôr meditáciou ako príbehom. Zobrazuje ideál otcovsko-synovskej lásky, ale aj bolesť, ktorú nevyhnutné nalomenie tohto ideálneho vzťahu prináša. Na MFF Cannes získal film Cenu FIPRESCI.

    Žánry:DramaLGBTQ+
    10
  • Ráno v Benátkách
    Ráno v Benátkách (2002)
    Film
    Pondělí ráno. Vincent vstává v pět hodin, nasedá do svého opotřebovaného auta a hodinu a půl jede do továrny, kde se celý den věnuje tupé a monotónní práci, při které si nesmí ani zakouřit. Po návratu domů by nejraději maloval, samotu jeho ateliéru však permanentně narušují rodinné povinnosti. Práce, žena i děti mu ze života dělají peklo, a tak si jednoho dne koupí lístek do Benátek a bez varování odjíždí. Po dlouhé době se dokáže radovat z obyčejného dne, prochází se městem a potkává jistého Carla, který mu nabídne nocleh. Ráno je oba nezvykle brzo probouzí budík. Je pondělí a Carlo musí do továrny, kde se nesmí kouřit a kde se hodně a jednotvárně pracuje. Vincent raději cestuje dál, neznámo kam, a když se po zhruba osmi měsících jednoho večera opět ukáže ve svém stavení kdesi na francouzském venkově, zjišťuje, že rodina si jeho nepřítomnosti málem ani nevšimla. Ráno tedy v pět hodin vstane, nasedne do svého opotřebovaného auta a hodinu a půl jede do továrny, kde se celý den věnuje tupé a monotónní práci, při které si nesmí ani zakouřit.

    Snímek byl na Berlinale 2002 oceněn Stříbrným medvědem za nejlepší režii.
    63%
    Pondělí ráno. Vincent vstává v pět hodin, nasedá do svého opotřebovaného auta a hodinu a půl jede do továrny, kde se celý den věnuje tupé a monotónní práci, při které si nesmí ani zakouřit. Po návratu domů by nejraději maloval, samotu jeho ateliéru však permanentně narušují rodinné povinnosti. Práce, žena i děti mu ze života dělají peklo, a tak si jednoho dne koupí lístek do Benátek a bez varování odjíždí. Po dlouhé době se dokáže radovat z obyčejného dne, prochází se městem a potkává jistého Carla, který mu nabídne nocleh. Ráno je oba nezvykle brzo probouzí budík. Je pondělí a Carlo musí do továrny, kde se nesmí kouřit a kde se hodně a jednotvárně pracuje. Vincent raději cestuje dál, neznámo kam, a když se po zhruba osmi měsících jednoho večera opět ukáže ve svém stavení kdesi na francouzském venkově, zjišťuje, že rodina si jeho nepřítomnosti málem ani nevšimla. Ráno tedy v pět hodin vstane, nasedne do svého opotřebovaného auta a hodinu a půl jede do továrny, kde se celý den věnuje tupé a monotónní práci, při které si nesmí ani zakouřit.

    Snímek byl na Berlinale 2002 oceněn Stříbrným medvědem za nejlepší režii.
    11
  • Poslední léto
    Poslední léto (2014)
    Film
    Mladá Japonka má čtyři dny na to, aby se rozloučila se svým šestiletým synkem, jehož soud svěřil do péče evropského otce. Setkání se odehrává u italského pobřeží na jachtě zámožné rodiny jejího exmanžela. Žena zůstane sama s posádkou, která dostala pokyn na ni dohlížet. Matka se přesto snaží udělat všechno pro to, aby na ni syn, kterého teď řadu let neuvidí, nezapomněl.
    63%
    Mladá Japonka má čtyři dny na to, aby se rozloučila se svým šestiletým synkem, jehož soud svěřil do péče evropského otce. Setkání se odehrává u italského pobřeží na jachtě zámožné rodiny jejího exmanžela. Žena zůstane sama s posádkou, která dostala pokyn na ni dohlížet. Matka se přesto snaží udělat všechno pro to, aby na ni syn, kterého teď řadu let neuvidí, nezapomněl.
    12
  • 13
  • Centochiodi
    Centochiodi (2007)
    Film
    Mladý italský profesor boloňské univerzity se rozhodne radikálně změnit svůj dosavadní způsob života. Nalézá nové útočiště ve staré opuštěné vile, kde tráví většinu času studováním knih. Režisér zde rozvíjí humanistické a existenciální ideály, které vztahuje ke svému hrdinovi. Pro Olmiho není důležitý příběh ani vyprávění, ale zaměření na samotnou postavu jako esenciální podstatu dnešního světa. Stejně důležitým prvkem je motivace profesora, jeho rozhodnutí odcizit se svému okolí i reálnému bytí a zasvětit svoji pozornost čtení knih. Namísto pouhého chronologického řazení navazujících událostí se tvůrce snaží především zprostředkovat humanistické poselství skrze obraz a život své postavy.
    [Zdroj: Febiofest 2008]
    Žánry:Drama
    62%
    Mladý italský profesor boloňské univerzity se rozhodne radikálně změnit svůj dosavadní způsob života. Nalézá nové útočiště ve staré opuštěné vile, kde tráví většinu času studováním knih. Režisér zde rozvíjí humanistické a existenciální ideály, které vztahuje ke svému hrdinovi. Pro Olmiho není důležitý příběh ani vyprávění, ale zaměření na samotnou postavu jako esenciální podstatu dnešního světa. Stejně důležitým prvkem je motivace profesora, jeho rozhodnutí odcizit se svému okolí i reálnému bytí a zasvětit svoji pozornost čtení knih. Namísto pouhého chronologického řazení navazujících událostí se tvůrce snaží především zprostředkovat humanistické poselství skrze obraz a život své postavy.
    [Zdroj: Febiofest 2008]
    Žánry:Drama
    14
  • 15
  • 16
  • Podzimní zahrady
    Podzimní zahrady (2006)
    Film
    Vincent je ministrem, ale šlapou mu na paty. Nikoho tedy příliš nepřekvapí, když musí z úřadu odejít a ponořit se zpátky do obyčejného života. Tam se na něj sesypou staré známosti a matka. Přesto Vincent pomalu začíná zjišťovat, že život „tam dole“ je vlastně krásný. Ioseliani natočil břitkou politickou satiru, kdy se mu výborně daří dramatizovat takové věci jako korupci, touhu po penězích a maloměšťáctví, a to prostřednictvím situačních gagů. Mezi ty nejdůslednější pak patří obsazení Michela Piccoliho do role Vincentovy matky. S takovou chutí zahranou stařenku v současném filmu tak snadno nenalezneme. Za kameru se postavil spolupracovník slavných (J. Rivette, A. Varda, F. Truffaut) William Lubtchansky. (FEBIOFEST 2007)
    Žánry:Komedie
    59%
    Vincent je ministrem, ale šlapou mu na paty. Nikoho tedy příliš nepřekvapí, když musí z úřadu odejít a ponořit se zpátky do obyčejného života. Tam se na něj sesypou staré známosti a matka. Přesto Vincent pomalu začíná zjišťovat, že život „tam dole“ je vlastně krásný. Ioseliani natočil břitkou politickou satiru, kdy se mu výborně daří dramatizovat takové věci jako korupci, touhu po penězích a maloměšťáctví, a to prostřednictvím situačních gagů. Mezi ty nejdůslednější pak patří obsazení Michela Piccoliho do role Vincentovy matky. S takovou chutí zahranou stařenku v současném filmu tak snadno nenalezneme. Za kameru se postavil spolupracovník slavných (J. Rivette, A. Varda, F. Truffaut) William Lubtchansky. (FEBIOFEST 2007)
    Žánry:Komedie
    17
  • 18
  • Anita B.
    Anita B. (2014)
    Film
    Když se Anita, židovská dívka maďarského původu, po válce vrací z Osvětimi, vezme ji k sobě její jediná přeživší příbuzná Monika, která žije se svým manželem Aronem, synem Robym a Aronovým bratrem Elim v malém městečku nedaleko Prahy. Anita však brzy zjistí, že její vzpomínky nejsou v rodině vítanými hosty. Nikdo nechce poslouchat, co má na srdci, všichni se snaží na hrůzy Osvětimi zapomenout. Dívka brzy zažívá silný a vášnivý románek, který ji ale téměř srazí na kolena. Nakonec se díky své odvaze naučí znovu žít.
    Žánry:Drama
    56%
    Když se Anita, židovská dívka maďarského původu, po válce vrací z Osvětimi, vezme ji k sobě její jediná přeživší příbuzná Monika, která žije se svým manželem Aronem, synem Robym a Aronovým bratrem Elim v malém městečku nedaleko Prahy. Anita však brzy zjistí, že její vzpomínky nejsou v rodině vítanými hosty. Nikdo nechce poslouchat, co má na srdci, všichni se snaží na hrůzy Osvětimi zapomenout. Dívka brzy zažívá silný a vášnivý románek, který ji ale téměř srazí na kolena. Nakonec se díky své odvaze naučí znovu žít.
    Žánry:Drama
    19
  • 20
  • Úžasný Boccaccio
    Úžasný Boccaccio (2015)
    Film
    • Edison

    Florencie, Itálie, rok 1348. Zatímco v toskánském městě řádí nelítostná černá smrt, skupina mladých lidí šlechtického původu se uchyluje do vily v nedalekých horách. Aby jim neradostný čas lépe utíkal, rozhodnou se, že si ho ukrátí vyprávěním. Jeden den, jeden zvolený král, či královna, jeden příběh na vybrané téma. Z původní stovky povídek Boccacciova renesančního klenotu Dekameron si Paolo a Vittorio Tavianiové zvolili pět plných fantazie, lásky, touhy a groteskních úkladů. (Film Europe)

    54%

    Florencie, Itálie, rok 1348. Zatímco v toskánském městě řádí nelítostná černá smrt, skupina mladých lidí šlechtického původu se uchyluje do vily v nedalekých horách. Aby jim neradostný čas lépe utíkal, rozhodnou se, že si ho ukrátí vyprávěním. Jeden den, jeden zvolený král, či královna, jeden příběh na vybrané téma. Z původní stovky povídek Boccacciova renesančního klenotu Dekameron si Paolo a Vittorio Tavianiové zvolili pět plných fantazie, lásky, touhy a groteskních úkladů. (Film Europe)

    21
  • 22
  • 23