Luise Berndt: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Luise Berndt: Filmy a seriály

  • Jagdhunde
    Jagdhunde (2007)
    FilmRole: Marie
    Je krátce před Vánoci. Henrik a jeho šestnáctiletý syn Lars žijí společně, izolováni od místních obyvatel, na starém statku někde v severovýchodním koutě Německa. Stodola na statku se přestavuje v penzion pro novomanžele. Otec a syn mají velice komplikovaný vztah – téměř spolu nekomunikují. Když se Lars navíc dozví, že otec má poměr s jeho tetou Janou, pocit osamocení v něm ještě vzroste. Pak ale potká Marii, s níž se začne toulat magickou zimní krajinou. Rodinný chaos vyvrcholí, když do nastalého zmatku přijede Larsova matka s milencem. Místo, které mělo být přístavem lásky pro mladé páry, se najednou změní v bitevní pole. Lovečtí psi jsou příběhem o tom, jak si lidé můžou být blízcí i vzdálení, jak křehká jsou rodinná pouta, ale také o tom, že v životě jednou přijde chvíle, kdy je lepší ustoupit a znovu objevit lásku.
    Žánry:DramaRomantický
    65%
    Je krátce před Vánoci. Henrik a jeho šestnáctiletý syn Lars žijí společně, izolováni od místních obyvatel, na starém statku někde v severovýchodním koutě Německa. Stodola na statku se přestavuje v penzion pro novomanžele. Otec a syn mají velice komplikovaný vztah – téměř spolu nekomunikují. Když se Lars navíc dozví, že otec má poměr s jeho tetou Janou, pocit osamocení v něm ještě vzroste. Pak ale potká Marii, s níž se začne toulat magickou zimní krajinou. Rodinný chaos vyvrcholí, když do nastalého zmatku přijede Larsova matka s milencem. Místo, které mělo být přístavem lásky pro mladé páry, se najednou změní v bitevní pole. Lovečtí psi jsou příběhem o tom, jak si lidé můžou být blízcí i vzdálení, jak křehká jsou rodinná pouta, ale také o tom, že v životě jednou přijde chvíle, kdy je lepší ustoupit a znovu objevit lásku.
    Žánry:DramaRomantický
    1
  • Místo činu
    Místo činu (1970)
    Seriál
    • O2 TV
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Komissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charizmatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charizma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    63%
    Znělka německého kriminálního cyklu Místo činu vítá milovníky krimi žánru beze změny už od roku 1970. U zrodu cyklu, jenž se může právě pochlubit počtem epizod 699 (a další již jsou v dramaturgickém plánu), stál německý první program ARD. Postupně se přidaly všechny německy mluvící země a po celá léta premiéry vstupují na obrazovku vždy v neděli. Původně krimisérie vznikla jako konkurence letitému rivalovi ZDF a jeho cyklu Der Komissar. Roku 1990 se do produkce zapojilo i Švýcarsko, od roku 1999 produkuje vlastní „vídeňské“ epizody i rakouská stanice ORF. Podstatou projektu je, že si každé studio vytvoří vlastní tým a zároveň „prodává“ do spolkové země i lokální kolorit. Historický Mnichov vytváří samozřejmě jinou kulisu než průmyslový Duisburg. Ojediněle se projeví i místní dialekt. „Bavorské“ epizody jsou někdy pro severoněmecké diváky téměř nesrozumitelné. V průběhu bohaté historie vystoupilo na scénu zločinu zatím sedmdesát vyšetřovatelů, více či méně charizmatických. Historicky první epizoda Taxi do Lipska (1970) představila muže v pomačkaném baloňáku, nepříliš akčně vyhlížejícího komisaře Trimmela z Hamburku. Vedle něj se v naší televizi objevil i kolínský komisař Haferkampf v podání Hansjörga Felmyho. Na počátku osmdesátých let se konečně zjevuje nejpopulárnější ze všech komisařů a miláček ženského publika: komisař Schimanski přezdívaný Schimi v podání Goetze Georga. Sekunduje mu bručavý, připlešatělý kolega Thanner. Syrové prostředí Duisburgu a přístavní doky tvoří kulisu pro furiantské kousky neposlušného svalnatého rebela z řad policie. Goetz George natočil v letech 1981–1991 celkem 29 epizod, většinou je uvedla také tehdejší Čs. televize. Konkurenci získal v polovině osmdesátých let až v sympatickém nosáčovi z Hamburku, komisaři Stöverovi, kterého představoval vynikající německý herec Manfred Krug. Ženský prvek pak i na naše obrazovky vnesla mladá, sportovně vyhlížející komisařka Lena Odenthalová, kterou tvůrci „zasadili“ do policejní stanice v Ludwigshafenu. Ačkoliv nikdo neupře mužné charizma komisaři Schimanskému, prvenství v množství vyřešených zločinů si drží Franz Leitmayr a jeho kolega Ivo Batic. Jejich pěsti zasáhly už osmačtyřicetkrát! Dva osamělí vlci, pohlední sympaťáci se smyslem pro humor, chlapské přátelství a „klukoviny“ přinesli nový svěží proud do vod zločinnosti v kulisách Mnichova, ať jde o starobylé čtvrti, tajemná zákoutí či luxusní vily na předměstí. Od roku 1991 se tito dva „kluci“ sice poněkud proměnili v prošedivělé pány středního věku, kteří se už jen zálibně ohlížejí za mladšími ročníky, ale šarm se jim rozhodně upřít nedá. Bavorské epizody patří k těm nejoblíbenějším právě díky nim a jejich představitelům.
    Žánry:DramaKrimi
    2
  • Sils Maria
    Sils Maria (2014)
    FilmRole: Urs' assistant

    Filmový kritik a režisér Olivier Assayas často obsazuje do svých filmů charismatické, silné a talentované herečky, které svým půvabem vnáší do jeho snímků magickou energii, napětí, ale i ženskou krásu. Ve snímku Sils Maria režisér zkoumá bohatý a nevyzpytatelný svět žen ovládaný opět skvělými, avšak tentokrát charakterově odlišnými herečkami různých generací – Juliette Binoche, Kristin Stewart a Chloë Grace Moretz. Film, který v roce 2014 učaroval divákům i kritikům na MFF v Cannes a získal nominaci na Zlatou palmu, je poctou hereckému umění a hercům i herečkám, jejichž jediným cílem je podat přesvědčivé a okouzlující výkony.

    Okouzlující a stále atraktivní čtyřicátnice Maria Endersová je na vrcholu své herecké kariéry, kterou před dvaceti lety odstartovala ztvárněním provokativní a nezapomenutelné postavy Sigrid v oceňovaném lesbickém dramatu. Právě přijala nabídku zahrát si v současném remaku tohoto slavného filmu, avšak tentokrát se má zhostit role starší Heleny, kterou Sigrid svede a dožene až k sebevraždě. Maria se svou asistentkou odjíždí do Sils Marie, odlehlé oblasti švýcarských Alp, aby se nerušeně připravovala na svou náročnou roli. A role Sigrid na druhé straně připadla lehkovážné mladé hollywoodské hvězdičce, vyžívající se v alkoholových skandálech. Maria se tak na rozdíl od původního filmu nachází na druhé straně zrcadla, tváří v tvář okouzlující dívce, která je v podstatě znepokojujícím odrazem jí samotné. (Film Europe)

    Žánry:DramaLGBTQ+
    62%

    Filmový kritik a režisér Olivier Assayas často obsazuje do svých filmů charismatické, silné a talentované herečky, které svým půvabem vnáší do jeho snímků magickou energii, napětí, ale i ženskou krásu. Ve snímku Sils Maria režisér zkoumá bohatý a nevyzpytatelný svět žen ovládaný opět skvělými, avšak tentokrát charakterově odlišnými herečkami různých generací – Juliette Binoche, Kristin Stewart a Chloë Grace Moretz. Film, který v roce 2014 učaroval divákům i kritikům na MFF v Cannes a získal nominaci na Zlatou palmu, je poctou hereckému umění a hercům i herečkám, jejichž jediným cílem je podat přesvědčivé a okouzlující výkony.

    Okouzlující a stále atraktivní čtyřicátnice Maria Endersová je na vrcholu své herecké kariéry, kterou před dvaceti lety odstartovala ztvárněním provokativní a nezapomenutelné postavy Sigrid v oceňovaném lesbickém dramatu. Právě přijala nabídku zahrát si v současném remaku tohoto slavného filmu, avšak tentokrát se má zhostit role starší Heleny, kterou Sigrid svede a dožene až k sebevraždě. Maria se svou asistentkou odjíždí do Sils Marie, odlehlé oblasti švýcarských Alp, aby se nerušeně připravovala na svou náročnou roli. A role Sigrid na druhé straně připadla lehkovážné mladé hollywoodské hvězdičce, vyžívající se v alkoholových skandálech. Maria se tak na rozdíl od původního filmu nachází na druhé straně zrcadla, tváří v tvář okouzlující dívce, která je v podstatě znepokojujícím odrazem jí samotné. (Film Europe)

    Žánry:DramaLGBTQ+
    3
  • 4
  • 5