Sandi DeGeorge: Nejlepší filmy
a seriály

7.2

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Sandi DeGeorge: Filmy a seriály

  • Největší showman
    Největší showman (2017)
    FilmRole: Jenny Lind Admirer #3
    • Disney+
    • O2 TV
    • Google Play
    • +3

    Phineas Taylor Barnum (Hugh Jackman) je vizionář, jehož upřímné nadšení je naprosto nakažlivé. A to i v časech, kdy jeho nezlomný optimismus a energie jsou jediným bohatstvím, které zrovna má k dispozici. Barnum začíná svou životní cestu vedoucí až k hvězdnému úspěchu s naprosto prázdnou kapsou, za to však s hlavou plnou fantastických nápadů. Díky nim vytvoří a postupně sestaví fascinující show zaplněnou úžasnými žongléry, tanečníky, akrobaty, vousatými zpěvačkami, nejsilnějšími, nejmenšími i nejvyššími muži. Z jeho představení se navzdory mnohým předsudkům stává celosvětová senzace. A Barnum úspěch své show dokáže náležitě podpořit pomocí do té doby nevídané reklamní kampaně, která mu vyslouží označení „princ humbuků“ a jeho jméno se stává synonymem pro pořádně nafouknutou propagaci. (Cinemart)

    80%

    Phineas Taylor Barnum (Hugh Jackman) je vizionář, jehož upřímné nadšení je naprosto nakažlivé. A to i v časech, kdy jeho nezlomný optimismus a energie jsou jediným bohatstvím, které zrovna má k dispozici. Barnum začíná svou životní cestu vedoucí až k hvězdnému úspěchu s naprosto prázdnou kapsou, za to však s hlavou plnou fantastických nápadů. Díky nim vytvoří a postupně sestaví fascinující show zaplněnou úžasnými žongléry, tanečníky, akrobaty, vousatými zpěvačkami, nejsilnějšími, nejmenšími i nejvyššími muži. Z jeho představení se navzdory mnohým předsudkům stává celosvětová senzace. A Barnum úspěch své show dokáže náležitě podpořit pomocí do té doby nevídané reklamní kampaně, která mu vyslouží označení „princ humbuků“ a jeho jméno se stává synonymem pro pořádně nafouknutou propagaci. (Cinemart)

    1
  • Jmenovec
    Jmenovec (2006)
    Film

    Režisérka Mira Nairová natočila v indicko-americké koprodukci dramatický příběh indického chlapce, jehož rodiče přesídlili z Kalkaty do USA. Nikhil přezdívaný Gogol se však chce co nejvíc podobat svým americkým vrstevníkům a dědictví předků ho nezajímá...

    Bengálská dívka Ashima byla vychovávaná podle tradic a podle nich se i vdala za Ashoka Ganguliho. Ashoke ale žije v Americe a ona ho bude muset následovat přes půl světa, daleko od rodiny. Ashima se musí v tomto odlišném světě učit žít, tradice však dodržuje i zde. Časem se přizpůsobí, ale když se jí narodí syn, kterého pojmenují podle Ashokova nejoblíbenějšího spisovatele Gogol, chce odjet do rodné země. Ashoke jí ale vysvětlí, že v Americe má jejich syn větší možnosti. O pár let později se jim narodí dcera, které dají jméno Sonia, a Ashima už žije spokojeně i v Americe... Po Gogolově maturitě odjede celá rodina na tři měsíce do Indie, kde se Gogol přiblíží indické kultuře a po zhlédnutí Tádž Mahalu se rozhodne studovat architekturu. Gogol začne používat své druhé jméno Nikhil, úspěšně dostuduje a zamiluje se do americké dívky Maxine, s níž tráví veškerý čas. Ashima není z jeho vztahu s americkou dívkou nadšená, své děti vychovávala k tradicím, takže Gogol by si měl vzít Bengálku... Když zemře Ashoke, začne se Ashima cítit opuštěná, ale po jeho smrti začne Gogol více vzpomínat na rady otce i jeho vyprávění a vrací se k tradicím, v nichž byl vychováván. Ashima požádá Gogola, aby zavolal Moushumi Mazumdarové, kterou poznal kdysi dávno, a Gogol ji nakonec pozve na rande. Z Maushumi se stala krásná dívka, se kterou Gogol brzy plánuje svatbu. Také Sonia má vážnou známost, zamilovala se do Bena, ten ale není Bengálec.

    Režie:Mira Nair
    72%

    Režisérka Mira Nairová natočila v indicko-americké koprodukci dramatický příběh indického chlapce, jehož rodiče přesídlili z Kalkaty do USA. Nikhil přezdívaný Gogol se však chce co nejvíc podobat svým americkým vrstevníkům a dědictví předků ho nezajímá...

    Bengálská dívka Ashima byla vychovávaná podle tradic a podle nich se i vdala za Ashoka Ganguliho. Ashoke ale žije v Americe a ona ho bude muset následovat přes půl světa, daleko od rodiny. Ashima se musí v tomto odlišném světě učit žít, tradice však dodržuje i zde. Časem se přizpůsobí, ale když se jí narodí syn, kterého pojmenují podle Ashokova nejoblíbenějšího spisovatele Gogol, chce odjet do rodné země. Ashoke jí ale vysvětlí, že v Americe má jejich syn větší možnosti. O pár let později se jim narodí dcera, které dají jméno Sonia, a Ashima už žije spokojeně i v Americe... Po Gogolově maturitě odjede celá rodina na tři měsíce do Indie, kde se Gogol přiblíží indické kultuře a po zhlédnutí Tádž Mahalu se rozhodne studovat architekturu. Gogol začne používat své druhé jméno Nikhil, úspěšně dostuduje a zamiluje se do americké dívky Maxine, s níž tráví veškerý čas. Ashima není z jeho vztahu s americkou dívkou nadšená, své děti vychovávala k tradicím, takže Gogol by si měl vzít Bengálku... Když zemře Ashoke, začne se Ashima cítit opuštěná, ale po jeho smrti začne Gogol více vzpomínat na rady otce i jeho vyprávění a vrací se k tradicím, v nichž byl vychováván. Ashima požádá Gogola, aby zavolal Moushumi Mazumdarové, kterou poznal kdysi dávno, a Gogol ji nakonec pozve na rande. Z Maushumi se stala krásná dívka, se kterou Gogol brzy plánuje svatbu. Také Sonia má vážnou známost, zamilovala se do Bena, ten ale není Bengálec.

    Režie:Mira Nair
    2
  • Margaret
    Margaret (2011)
    Film
    • Google Play
    • iTunes
    Margaret je energická dívka s běžnými problémy, bezpočtem snů, pro její věk typickou hašteřivostí i schopností hluboké empatie. Vše dobré ale roztříští nehoda, která zasáhne do jejího života, zatímco samotné vypodobení tragédie poznamená náladu celého filmu. Režisér tak dosahuje toho, že vedle protagonistky si nese břímě i publikum, které tak lépe vstřebá následné nejednoznačné události. Během nich se Margaret snaží se skutečností srovnat a alespoň částečně obnovit svou dřívější bezstarostnost. Živelnou dívku zaskočila nejen tíha zodpovědnosti, ale i náhlá ztráta potěšení, které mívala z komunikace s jinými lidmi. Snímek s mimořádným citem pro detail i s vědomím, že součástí dramatu nejsou jen exponované situace, ale také chvíle ticha a nejistoty, staví příběh nevyrovnané dívky, kterou však nelze odsuzovat. Díky celkové pečlivosti a pochopení pro postavy jsou tváře v závěrečné scéně víc než figurami v dramatu. Jsou živé. (47th KVIFF)
    Žánry:Drama
    63%
    Margaret je energická dívka s běžnými problémy, bezpočtem snů, pro její věk typickou hašteřivostí i schopností hluboké empatie. Vše dobré ale roztříští nehoda, která zasáhne do jejího života, zatímco samotné vypodobení tragédie poznamená náladu celého filmu. Režisér tak dosahuje toho, že vedle protagonistky si nese břímě i publikum, které tak lépe vstřebá následné nejednoznačné události. Během nich se Margaret snaží se skutečností srovnat a alespoň částečně obnovit svou dřívější bezstarostnost. Živelnou dívku zaskočila nejen tíha zodpovědnosti, ale i náhlá ztráta potěšení, které mívala z komunikace s jinými lidmi. Snímek s mimořádným citem pro detail i s vědomím, že součástí dramatu nejsou jen exponované situace, ale také chvíle ticha a nejistoty, staví příběh nevyrovnané dívky, kterou však nelze odsuzovat. Díky celkové pečlivosti a pochopení pro postavy jsou tváře v závěrečné scéně víc než figurami v dramatu. Jsou živé. (47th KVIFF)
    Žánry:Drama
    3