4.8

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Daniel Jude Gennis: Filmy a seriály

  • Sahara
    Sahara (2005)
    Film
    • iTunes

    Zkušený badatel Dirk Pitt (Matthew McConaughey) najde minci, k níž se váže historická legenda. To ještě netuší, že se se svým parťákem Al Giordinem (Steve Zahn) vydá na největší dobrodružství svého života - honbu za pokladem tím nejnebezpečnějším koutem západní Afriky. Hledá ztracenou válečnou loď z americké občanské války, která až dosud ukrývá tajný náklad. Místní lidé ji znají jako "loď smrti". Dirk a Al potkají doktorku Evu Rojas (Penelope Cruz), krásnou a chytrou ženu, která se domnívá, že ztracená loď souvisí s širším ekologickým problémem, ohrožujícím okolní svět. Při hledání ztracené lodi, o jejíž existenci vědí nejenom oni, se Dirk, Al a Eva mohou spolehnout pouze na svůj důvtip, aby zvítězili nad nebezpečnými protivníky, přežili drsné podmínky a přišli na kloub nejednomu tajemství.

    59%

    Zkušený badatel Dirk Pitt (Matthew McConaughey) najde minci, k níž se váže historická legenda. To ještě netuší, že se se svým parťákem Al Giordinem (Steve Zahn) vydá na největší dobrodružství svého života - honbu za pokladem tím nejnebezpečnějším koutem západní Afriky. Hledá ztracenou válečnou loď z americké občanské války, která až dosud ukrývá tajný náklad. Místní lidé ji znají jako "loď smrti". Dirk a Al potkají doktorku Evu Rojas (Penelope Cruz), krásnou a chytrou ženu, která se domnívá, že ztracená loď souvisí s širším ekologickým problémem, ohrožujícím okolní svět. Při hledání ztracené lodi, o jejíž existenci vědí nejenom oni, se Dirk, Al a Eva mohou spolehnout pouze na svůj důvtip, aby zvítězili nad nebezpečnými protivníky, přežili drsné podmínky a přišli na kloub nejednomu tajemství.

    1
  • Návrat pana Ripleyho
    Návrat pana Ripleyho (2005)
    Film

    Barry Pepper hraje psychopata Toma Ripleye, který padělá umělecká díla přisuzovaná mrtvému malíři, kterého se snaží udržet ještě "naživu". Když jeden milovník umění (Dafoe) objeví jeden z padělků, Ripley přijde na tiskovou konferenci převlečený za mrtvého malíře, aby prokázal, že jeho díla jsou pravá. Nepodaří se mu ho však přesvědčit, tak ho pozve domů a zavraždí. Vše nabere nepříjemně rychlý spád, když policie vedená detektivem Websterem (Wilkinson) přijde hledat zmizelého muže.

    55%

    Barry Pepper hraje psychopata Toma Ripleye, který padělá umělecká díla přisuzovaná mrtvému malíři, kterého se snaží udržet ještě "naživu". Když jeden milovník umění (Dafoe) objeví jeden z padělků, Ripley přijde na tiskovou konferenci převlečený za mrtvého malíře, aby prokázal, že jeho díla jsou pravá. Nepodaří se mu ho však přesvědčit, tak ho pozve domů a zavraždí. Vše nabere nepříjemně rychlý spád, když policie vedená detektivem Websterem (Wilkinson) přijde hledat zmizelého muže.

    2
  • Stůj, ten mobil není tvůj
    Stůj, ten mobil není tvůj (2004)
    Film

    Přemýšleli jste někdy, co se může stát, když si s někým omylem vyměníte mobil? A co když by ten někdo byl profesionální zabiják? Právě tohle se stalo Abeovi. Takže má problém. Velký problém. Má něco, co mu nepatří a zabiják Lynch to chce zpátky. A nejde jenom o telefon. Abe má totiž informaci, kdo má být další oběť nájemného vraha. Jednou výměnou telefonů se roztáčí kolotoč událostí, kdy Lynch jde po krku Abeovi a Lynchovi pak další zabiják...

    47%

    Přemýšleli jste někdy, co se může stát, když si s někým omylem vyměníte mobil? A co když by ten někdo byl profesionální zabiják? Právě tohle se stalo Abeovi. Takže má problém. Velký problém. Má něco, co mu nepatří a zabiják Lynch to chce zpátky. A nejde jenom o telefon. Abe má totiž informaci, kdo má být další oběť nájemného vraha. Jednou výměnou telefonů se roztáčí kolotoč událostí, kdy Lynch jde po krku Abeovi a Lynchovi pak další zabiják...

    3
  • Lidská stonožka II
    Lidská stonožka II (2011)
    FilmRole: Tim
    Nizozemský režisér Tom Six nechtěl natočit prostě jen další horor s duchy. Chtěl něco nového, co by podle jeho slov „zažehlo jiskru v lidských myslích.“ A tak vymyslel příběh o vědci, který přišívá lidem ústa k zadkům jiných lidí a vytváří z nich lidské stonožky, kde každý člen vyživuje následující článek tím, že mu kadí do úst. Dobrá věc se mu podařila a internet zaplavilo množství fanouškovských variací na jeho nápad. O jednom z takových příznivců Six také natočil pokračování prvního dílu s názvem Lidská stonožka II. Jeho hrdina, noční hlídač Martin, zhlédne na počítači Sixův film a rozhodne se s vervou nadšeného domácího kutila vytvořit „na koleně“ vlastní lidskou stonožku. Zatímco první díl trochu příliš spoléhal na originalitu svého nápadu, teprve dvojka je pravou virtuózní přehlídkou extrémních výjevů. Černobílý obraz nijak neubírá na barvitosti celé plejády zobrazovaných nechutností vrcholících sestrojením dvanáctičlánkové stonožky jen pomocí nastřelovací pistole a lepící pásky. Není divu, že se Sixův zanícený kaleidoskop perverzit tak úplně nepotkal s britskými zákony o obscenitě, které se na první díl nevztáhly. Britská komise pro klasifikaci filmů zakázala ve Velké Británii distribuci Lidské stonožky II bez patřičných cenzurních zásahů s tím, že představuje „reálné, myšleno jako protiklad ke smyšlenému, riziko, že potenciálním divákům bude pravděpodobně způsobena újma.“ Tuto hrozbu Festival otrlého diváka řeší tím, že před vstupem do sálu každý návštěvník obdrží vlastní pytlík na zvracení. (Festival otrlého diváka)
    Režie:Tom Six
    41%
    Nizozemský režisér Tom Six nechtěl natočit prostě jen další horor s duchy. Chtěl něco nového, co by podle jeho slov „zažehlo jiskru v lidských myslích.“ A tak vymyslel příběh o vědci, který přišívá lidem ústa k zadkům jiných lidí a vytváří z nich lidské stonožky, kde každý člen vyživuje následující článek tím, že mu kadí do úst. Dobrá věc se mu podařila a internet zaplavilo množství fanouškovských variací na jeho nápad. O jednom z takových příznivců Six také natočil pokračování prvního dílu s názvem Lidská stonožka II. Jeho hrdina, noční hlídač Martin, zhlédne na počítači Sixův film a rozhodne se s vervou nadšeného domácího kutila vytvořit „na koleně“ vlastní lidskou stonožku. Zatímco první díl trochu příliš spoléhal na originalitu svého nápadu, teprve dvojka je pravou virtuózní přehlídkou extrémních výjevů. Černobílý obraz nijak neubírá na barvitosti celé plejády zobrazovaných nechutností vrcholících sestrojením dvanáctičlánkové stonožky jen pomocí nastřelovací pistole a lepící pásky. Není divu, že se Sixův zanícený kaleidoskop perverzit tak úplně nepotkal s britskými zákony o obscenitě, které se na první díl nevztáhly. Britská komise pro klasifikaci filmů zakázala ve Velké Británii distribuci Lidské stonožky II bez patřičných cenzurních zásahů s tím, že představuje „reálné, myšleno jako protiklad ke smyšlenému, riziko, že potenciálním divákům bude pravděpodobně způsobena újma.“ Tuto hrozbu Festival otrlého diváka řeší tím, že před vstupem do sálu každý návštěvník obdrží vlastní pytlík na zvracení. (Festival otrlého diváka)
    Režie:Tom Six
    4