?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Thomas Laroppe: Filmy a seriály

  • Brodeuses
    Brodeuses (2004)
    FilmRole: Guillaume
    Claire je sedmnáctiletá dívka, pracující jako pokladní v supermarketu. Brzy však zjistí, že je těhotná s jedním ze zaměstnanců. Přestože si dítě nechat nehodlá, snaží se vše udržet v tajnosti, a tak si najde malý apartmán, kde se schovává před výčitkami svých rodičů. Paní Mélikianová se zabývá výrobou výšivek a zároveň se vyrovnává se smutkem nad ztrátou svého syna, který se stal obětí dopravní nehody. Proto, když se s Claire seznámí, s útěchou ji přijímá jako svou asistentku. Vztah obou žen, Mélikianové jako bývalé matky a Claire jako matky budoucí, je spojen tichým poutem neviditelných dětí, zatímco tráví dny nad společnou prací. Film, za který si francouzská režisérka Éléonore Faucherová vysloužila dvě ocenění na festivalu v Cannes, není propleten nikterak složitým dějem, nýbrž komplikovaností lidských myšlenek a pocitů. Za pozornost stojí skvělé herecké výkony mladé herečky Loly Naymarkové a zkušené umělkyně Ariane Ascaridové.
    Žánry:Drama
    68%
    Claire je sedmnáctiletá dívka, pracující jako pokladní v supermarketu. Brzy však zjistí, že je těhotná s jedním ze zaměstnanců. Přestože si dítě nechat nehodlá, snaží se vše udržet v tajnosti, a tak si najde malý apartmán, kde se schovává před výčitkami svých rodičů. Paní Mélikianová se zabývá výrobou výšivek a zároveň se vyrovnává se smutkem nad ztrátou svého syna, který se stal obětí dopravní nehody. Proto, když se s Claire seznámí, s útěchou ji přijímá jako svou asistentku. Vztah obou žen, Mélikianové jako bývalé matky a Claire jako matky budoucí, je spojen tichým poutem neviditelných dětí, zatímco tráví dny nad společnou prací. Film, za který si francouzská režisérka Éléonore Faucherová vysloužila dvě ocenění na festivalu v Cannes, není propleten nikterak složitým dějem, nýbrž komplikovaností lidských myšlenek a pocitů. Za pozornost stojí skvělé herecké výkony mladé herečky Loly Naymarkové a zkušené umělkyně Ariane Ascaridové.
    Žánry:Drama
    1
  • Dernier des fous, Le
    Dernier des fous, Le (2006)
    FilmRole: Raphaël
    Je léto a pro jedenáctiletého Martina, který žije na farmě, začíná dlouhé období prázdnin. Zmateně sleduje rozpad své rodiny: matka je zavřená v pokoji, starší bratr, kterého zbožňuje, se utápí v alkoholu a otec, ovládaný Martinovou babičkou, bezmocně přihlíží kolapsu rodiny. I když mu Mistigri, jeho kocour, a Malika, marocká služebná, poskytují jistou útěchu, Martin je odhodlán ukončit tento zmatek.
    Žánry:Drama
    63%
    Je léto a pro jedenáctiletého Martina, který žije na farmě, začíná dlouhé období prázdnin. Zmateně sleduje rozpad své rodiny: matka je zavřená v pokoji, starší bratr, kterého zbožňuje, se utápí v alkoholu a otec, ovládaný Martinovou babičkou, bezmocně přihlíží kolapsu rodiny. I když mu Mistigri, jeho kocour, a Malika, marocká služebná, poskytují jistou útěchu, Martin je odhodlán ukončit tento zmatek.
    Žánry:Drama
    2
  • Frig
    Frig (2018)
    FilmRole: Thomas
    Frig – film o třech částech (Láska, Hovno a Sperma) – je experimentální drama, které začíná koncem milostného vztahu. Láska a zážitky s ní spojené jsou pojaty jako metafora, která přesahuje osobní rovinu a hlouběji se zamýšlí nad životními cykly, aby se nakonec stala reflexí života, smrti a znovuzrození. Film začíná osobní básní a je doprovázen útržkovitými obrazy. Ponoří se do vesmíru de Sada ve "120 dnech Sodomy" a mapuje sestup do vlastního, osobního pekla a odhaluje skrytou tvář společnosti.
    55%
    Frig – film o třech částech (Láska, Hovno a Sperma) – je experimentální drama, které začíná koncem milostného vztahu. Láska a zážitky s ní spojené jsou pojaty jako metafora, která přesahuje osobní rovinu a hlouběji se zamýšlí nad životními cykly, aby se nakonec stala reflexí života, smrti a znovuzrození. Film začíná osobní básní a je doprovázen útržkovitými obrazy. Ponoří se do vesmíru de Sada ve "120 dnech Sodomy" a mapuje sestup do vlastního, osobního pekla a odhaluje skrytou tvář společnosti.
    3
  • Down in Paris
    Down in Paris (2022)
    FilmRole: Tom
    Richard, čtyřicetiletý filmař, kterého přemůže nevysvětlitelný záchvat úzkosti, opouští natáčení a bloumá noční Paříží. Hledá odpovědi, útěchu a inspiraci. Během této bezesné noci, v náhodných setkáních, někdy hřejivých, jindy znepokojivých, potkává cizí postavy, neznámá těla i povědomé tváře. Richard se bude muset postavit svým obavám a zpochybnit svá nejniternější touhy... dokud nezačne svítat.
    Žánry:Drama
    49%
    Richard, čtyřicetiletý filmař, kterého přemůže nevysvětlitelný záchvat úzkosti, opouští natáčení a bloumá noční Paříží. Hledá odpovědi, útěchu a inspiraci. Během této bezesné noci, v náhodných setkáních, někdy hřejivých, jindy znepokojivých, potkává cizí postavy, neznámá těla i povědomé tváře. Richard se bude muset postavit svým obavám a zpochybnit svá nejniternější touhy... dokud nezačne svítat.
    Žánry:Drama
    4
  • One Deep Breath
    One Deep Breath (2014)
    FilmRole: Adam
    Eros a Thanatos. Jediný hluboký nádech: to je možná to, co Maël potřebuje, aby se vyrovnal se sebevraždou svého partnera Adama, tragickou událostí, která mu kromě velké bolesti způsobila i fyzické zhroucení. Trápí ho pochybnosti o posledním drastickém činu jeho milence, o tom, jak ukončil svůj život i jejich komplikovaný vztah. Jeho zármutek se ale změní v hněv, když zjistí, že Adam měl dlouhodobý tajný poměr s ženou jménem Patricia: hloubá ve svých vzpomínkách, vybavuje si minulé události a nakonec se se svou sokyní setká. I Patricia bude muset čelit nečekaným nebezpečím. Klaustrofobické melodrama s nestrukturovaným a sugestivním stylem vyprávění. Jihoafrický režisér Antony Hickling (34) zde potvrzuje svůj vizionářský talent a schopnost zaujmout nový pohled na queer kinematografii. Všichni herci jsou výhradně gayové a transgender osoby, včetně Manuela Blanca, který byl kdysi múzou Andrého Téchiného.
    Žánry:DramaThriller
    44%
    Eros a Thanatos. Jediný hluboký nádech: to je možná to, co Maël potřebuje, aby se vyrovnal se sebevraždou svého partnera Adama, tragickou událostí, která mu kromě velké bolesti způsobila i fyzické zhroucení. Trápí ho pochybnosti o posledním drastickém činu jeho milence, o tom, jak ukončil svůj život i jejich komplikovaný vztah. Jeho zármutek se ale změní v hněv, když zjistí, že Adam měl dlouhodobý tajný poměr s ženou jménem Patricia: hloubá ve svých vzpomínkách, vybavuje si minulé události a nakonec se se svou sokyní setká. I Patricia bude muset čelit nečekaným nebezpečím. Klaustrofobické melodrama s nestrukturovaným a sugestivním stylem vyprávění. Jihoafrický režisér Antony Hickling (34) zde potvrzuje svůj vizionářský talent a schopnost zaujmout nový pohled na queer kinematografii. Všichni herci jsou výhradně gayové a transgender osoby, včetně Manuela Blanca, který byl kdysi múzou Andrého Téchiného.
    Žánry:DramaThriller
    5