?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Olivia MacDonald: Filmy a seriály

  • Mrtvé probouzeti
    Mrtvé probouzeti (2001)
    Seriál
    Nevyřešené případy, případy u ledu, pomníčky... Ať už se jim říká jakkoli, skutečnost je vždy táž: případy, na kterých si policie vylámala zuby, pachatelé, kteří nebyli nikdy odhaleni, zločiny, které nebyly nikdy potrestány... Existují všude, na celém světě, v každé zemi. Nedělají policii právě čest a všude by na ně policajti nejraději zapomněli. Jenomže nová doba přináší nové, moderní vyšetřovací metody. To, s čím se pracovalo před pěti lety, patří dnes do kriminalistického pravěku. Kriminalisté mají k dispozici nové technologie, nové forenzní expertizy, daleko dokonalejší je i psychologické profilování. To všechno jim dává novou šanci. A proto je zapotřebí tyhle staré případy otevírat. Neboť vražda je vražda a nikdo by si nikdy neměl myslet, že mu projde. I proto byla při londýnské policii ustavena zvláštní skupina pod vedením superintendenta Petera Boyda, jejímž úkolem je nacházet ke starým případům nový klíč. Je to ovšem prozatím pouze roční, zkušební projekt. A bude záležet na výsledcích, jestli přežije. Boyd i celý jeho tým si tento Damoklův meč nad svou hlavou velmi dobře uvědomují. Ale nejen proto by chtěli svůj první případ vyřešit co nejlépe. Daleko silnějším motivem je fakt, že pachatel pět let staré vraždy se zřejmě rozhodl udeřit znovu. A co víc, vypadá to, že si s policií hraje jako kočka s myší... Nový šestadvacetidílný seriál televize BBC dal velkou a novou hereckou příležitost Trevoru Eveovi, který se v minulosti realizoval spíše v hrdinech na opačné straně zákona, nebo alespoň v postavách poněkud bezcharakterních. (Tak jsme jej viděli např. v minisérii Politikova žena, v níž hrál nevěrného manžela.)
    75%
    Nevyřešené případy, případy u ledu, pomníčky... Ať už se jim říká jakkoli, skutečnost je vždy táž: případy, na kterých si policie vylámala zuby, pachatelé, kteří nebyli nikdy odhaleni, zločiny, které nebyly nikdy potrestány... Existují všude, na celém světě, v každé zemi. Nedělají policii právě čest a všude by na ně policajti nejraději zapomněli. Jenomže nová doba přináší nové, moderní vyšetřovací metody. To, s čím se pracovalo před pěti lety, patří dnes do kriminalistického pravěku. Kriminalisté mají k dispozici nové technologie, nové forenzní expertizy, daleko dokonalejší je i psychologické profilování. To všechno jim dává novou šanci. A proto je zapotřebí tyhle staré případy otevírat. Neboť vražda je vražda a nikdo by si nikdy neměl myslet, že mu projde. I proto byla při londýnské policii ustavena zvláštní skupina pod vedením superintendenta Petera Boyda, jejímž úkolem je nacházet ke starým případům nový klíč. Je to ovšem prozatím pouze roční, zkušební projekt. A bude záležet na výsledcích, jestli přežije. Boyd i celý jeho tým si tento Damoklův meč nad svou hlavou velmi dobře uvědomují. Ale nejen proto by chtěli svůj první případ vyřešit co nejlépe. Daleko silnějším motivem je fakt, že pachatel pět let staré vraždy se zřejmě rozhodl udeřit znovu. A co víc, vypadá to, že si s policií hraje jako kočka s myší... Nový šestadvacetidílný seriál televize BBC dal velkou a novou hereckou příležitost Trevoru Eveovi, který se v minulosti realizoval spíše v hrdinech na opačné straně zákona, nebo alespoň v postavách poněkud bezcharakterních. (Tak jsme jej viděli např. v minisérii Politikova žena, v níž hrál nevěrného manžela.)
    1
  • Do I Love You?
    Do I Love You? (2002)
    FilmRole: Vanessa
    Láska dvoch žien je už v princípe harmonickým spojením, je stelesnením nehy a dokonalého vzájomného porozumenia. Aj takýto optimistický a ružovkastý nádych mávajú mylné predstavy o lesbických vzťahoch. Napokon sú dobre živené romancami a melodrámami, žánrovými filmami, ktoré pochopiteľne aj v rámci homosexuálneho kina vytvárajú jeho najvďačnejšiu a teda najpopulárnejšiu líniu. Milujem ťa? Lisy Gornick patrí k filmom, ktoré tento mýtus a mnohé z ďalších bludných predstáv o lesbickom živote so šarmom a vtipom vyvracajú a naopak potvrdzujú, že tak ako akýkoľvek iný vzťah, aj láska dvoch žien prechádza sínusoidou, v ktorej sa striedajú etapy porozumenia a blízkosti s komunikačným blokom a odcudzením. Lisa Gornick svoj filmársky debut poňala ako voľné rozprávanie hlavnej postavy Mariny (v podaní samotnej režisérky) o živote, ktorý aktuálne žije. Má tridsať, je nezamestnaná a cíti, že jej vzťah s priateľkou začína zásadným spôsobom škrípať. Uzná, že je najvyšší čas začať pátrať po dôvode „životných neúspechov“ a ich možnej súvislosti s lesbickým životným štýlom.
    43%
    Láska dvoch žien je už v princípe harmonickým spojením, je stelesnením nehy a dokonalého vzájomného porozumenia. Aj takýto optimistický a ružovkastý nádych mávajú mylné predstavy o lesbických vzťahoch. Napokon sú dobre živené romancami a melodrámami, žánrovými filmami, ktoré pochopiteľne aj v rámci homosexuálneho kina vytvárajú jeho najvďačnejšiu a teda najpopulárnejšiu líniu. Milujem ťa? Lisy Gornick patrí k filmom, ktoré tento mýtus a mnohé z ďalších bludných predstáv o lesbickom živote so šarmom a vtipom vyvracajú a naopak potvrdzujú, že tak ako akýkoľvek iný vzťah, aj láska dvoch žien prechádza sínusoidou, v ktorej sa striedajú etapy porozumenia a blízkosti s komunikačným blokom a odcudzením. Lisa Gornick svoj filmársky debut poňala ako voľné rozprávanie hlavnej postavy Mariny (v podaní samotnej režisérky) o živote, ktorý aktuálne žije. Má tridsať, je nezamestnaná a cíti, že jej vzťah s priateľkou začína zásadným spôsobom škrípať. Uzná, že je najvyšší čas začať pátrať po dôvode „životných neúspechov“ a ich možnej súvislosti s lesbickým životným štýlom.
    2