?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Andrzej Kociubinski: Filmy a seriály

  • Katyň
    Katyň (2007)
    Film
    Slavný polský režisér Andrzej Wajda ve svém právě dokončeném filmu Katyň zpracoval jednu z nejtemnějších událostí polských dějin: masakr 22 500 polských vojáků i civilistů, který provedla sovětská tajná policie NKVD v roce 1940. Kolem katyňského masakru vznikla řada kontroverzí a nejasností. Hromadné hroby obětí odhalili Němci v roce 1941. Moskva na oplátku z masakru obvinila Němce, západ o masakru mlčel... Rusko až po padesáti letech mlčení v roce 1990 přiznalo, že Stalin vraždy polské vojenské a společenské elity opravdu nařídil. Přesto Rusko stále odmítá odtajnit dokumenty týkající se této události a uznat masakr za genocidu. Filmové drama, které Wajda natočil podle knihy Katyń: Post Mortem od Adrzeje Mularczyka, se zaměřuje na příběhy lidí, které masakr s různou intenzitou osobně zasáhnul. Právě tak jako zasáhnul jeho tvůrce: v Katyni byl zavražděn Wajdův otec a také strýc hudebního skladatele Kryzstofa Pendereckého. Osou filmu jsou osudy žen, které ztratily své manžely, bratry, syny. Některé z nich se také dostávají do sovětského zajetí, jiné hledají důkazy o jejich přežití, další apaticky čekají, smířené s tím nejhorším možným scénářem. Film představuje jednu z nejhrůznějších vražd především pohledem rodinných příslušníků, prostřednictvím jejich marných nadějí a prožívaného utrpení. Film byl v roce 2008 nominován na Oscara za nejlepší neanglicky mluvený film. Sám Andrzej Wajda je držitelem čestného Oscara za celoživotní dílo. Získal ho v roce 2000.
    69%
    Slavný polský režisér Andrzej Wajda ve svém právě dokončeném filmu Katyň zpracoval jednu z nejtemnějších událostí polských dějin: masakr 22 500 polských vojáků i civilistů, který provedla sovětská tajná policie NKVD v roce 1940. Kolem katyňského masakru vznikla řada kontroverzí a nejasností. Hromadné hroby obětí odhalili Němci v roce 1941. Moskva na oplátku z masakru obvinila Němce, západ o masakru mlčel... Rusko až po padesáti letech mlčení v roce 1990 přiznalo, že Stalin vraždy polské vojenské a společenské elity opravdu nařídil. Přesto Rusko stále odmítá odtajnit dokumenty týkající se této události a uznat masakr za genocidu. Filmové drama, které Wajda natočil podle knihy Katyń: Post Mortem od Adrzeje Mularczyka, se zaměřuje na příběhy lidí, které masakr s různou intenzitou osobně zasáhnul. Právě tak jako zasáhnul jeho tvůrce: v Katyni byl zavražděn Wajdův otec a také strýc hudebního skladatele Kryzstofa Pendereckého. Osou filmu jsou osudy žen, které ztratily své manžely, bratry, syny. Některé z nich se také dostávají do sovětského zajetí, jiné hledají důkazy o jejich přežití, další apaticky čekají, smířené s tím nejhorším možným scénářem. Film představuje jednu z nejhrůznějších vražd především pohledem rodinných příslušníků, prostřednictvím jejich marných nadějí a prožívaného utrpení. Film byl v roce 2008 nominován na Oscara za nejlepší neanglicky mluvený film. Sám Andrzej Wajda je držitelem čestného Oscara za celoživotní dílo. Získal ho v roce 2000.
    1
  • Ono
    Ono (2004)
    Film
    Dvaadvacetiletá Eva z intelektuální krakovské rodiny nebyla přijata ke studiu a pracuje jako uklízečka u benzinové stanice. Na její truchlivé situaci se podílí i postupující ztráta paměti otce, váženého znalce klasické hudby. Po náhodném sexu Eva otěhotní, a když ji okradou o peníze nachystané na potrat, rozhodne se porodit. Překoná tak trýznivý pocit životního provizoria a upne se k představě, že plod v jejím nitru všechno slyší a vnímá. Snaží se mu poté prostředkovat svět, do něhož záhy přijde. Odpovědnost vůči němu nutí Evu k hlubšímu zamyšlení o smyslu vlastní existence a života těch druhých... Původní dokumentární zaměření autorky se odráží ve způsobu snímání sociální tvářnosti a ve znázornění eticky neukotveného mikrosvěta Evy, v němž hledá podněty k sebeidentifikaci. Pro styl filmu je příznačné i obsazení hlavní role profesionální modelkou.
    Žánry:Drama
    58%
    Dvaadvacetiletá Eva z intelektuální krakovské rodiny nebyla přijata ke studiu a pracuje jako uklízečka u benzinové stanice. Na její truchlivé situaci se podílí i postupující ztráta paměti otce, váženého znalce klasické hudby. Po náhodném sexu Eva otěhotní, a když ji okradou o peníze nachystané na potrat, rozhodne se porodit. Překoná tak trýznivý pocit životního provizoria a upne se k představě, že plod v jejím nitru všechno slyší a vnímá. Snaží se mu poté prostředkovat svět, do něhož záhy přijde. Odpovědnost vůči němu nutí Evu k hlubšímu zamyšlení o smyslu vlastní existence a života těch druhých... Původní dokumentární zaměření autorky se odráží ve způsobu snímání sociální tvářnosti a ve znázornění eticky neukotveného mikrosvěta Evy, v němž hledá podněty k sebeidentifikaci. Pro styl filmu je příznačné i obsazení hlavní role profesionální modelkou.
    Žánry:Drama
    2