Václav Flegl: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Václav Flegl: Filmy a seriály

  • Staříci
    Staříci (2019)
    Film
    • Max
    • VOYO
    • Canal+
    • +3
    Z amerického Oregonu přilétá na pražskou Ruzyň emigrant Vlastimil Reiner (Jiří Schmitzer), válečný veterán a bývalý politický vězeň. Je mu už hodně přes osmdesát, je připoutaný na invalidní vozík a do značné míry odkázaný na pomoc ostatních. Proto na něj už na letišti čeká Antonín (Ladislav Mrkvička), dávný kamarád z protikomunistického odboje. Záhy vyjde najevo, že Vlasta přijel do Česka uskutečnit poslední misi svého života. Chce vypátrat a zabít komunistického prokurátora Václava Mráze, kterého porevoluční soudy nedokázaly nebo nechtěly za jeho zločiny z 50. let potrestat. Vlastimil přemluví Antonína, aby mu s akcí pomohl. Tonda si vypůjčí od vnuka starou obytnou dodávku a upraví ji tak, aby se v ní mohl Vlasta pohybovat. Oba starci vyrážejí na pro ně velmi obtížnou cestu za odplatou. (CinemArt)
    Žánry:DramaRoad Movie
    68%
    Z amerického Oregonu přilétá na pražskou Ruzyň emigrant Vlastimil Reiner (Jiří Schmitzer), válečný veterán a bývalý politický vězeň. Je mu už hodně přes osmdesát, je připoutaný na invalidní vozík a do značné míry odkázaný na pomoc ostatních. Proto na něj už na letišti čeká Antonín (Ladislav Mrkvička), dávný kamarád z protikomunistického odboje. Záhy vyjde najevo, že Vlasta přijel do Česka uskutečnit poslední misi svého života. Chce vypátrat a zabít komunistického prokurátora Václava Mráze, kterého porevoluční soudy nedokázaly nebo nechtěly za jeho zločiny z 50. let potrestat. Vlastimil přemluví Antonína, aby mu s akcí pomohl. Tonda si vypůjčí od vnuka starou obytnou dodávku a upraví ji tak, aby se v ní mohl Vlasta pohybovat. Oba starci vyrážejí na pro ně velmi obtížnou cestu za odplatou. (CinemArt)
    Žánry:DramaRoad Movie
    1
  • Nic proti ničemu
    Nic proti ničemu (2011)
    Film
    • Max
    Ironická komedie o křečovité angažovanosti současných třicátníků. Mladý manželský pár přijíždí inkognito na ustavující schůzi budoucího občanského sdružení adoptovaných lidí, kteří se chtějí zaměřit na podporu adopcí ve společnosti. Ani ona ani on nejsou ve skutečnosti adoptovaní, ale protože sami uvažují o osvojení dítěte, chtějí se nejprve přesvědčit, jak taková zkušenost člověka ovlivní. Během několikadenního pobytu v kempu Jordán, kde se schůze odehrává, vyplouvá postupně napovrch, že nejsou jediní, kteří skrývají své pravé motivace. Situace, jež se vymyká jakýmkoli modelům, nutí každého improvizovat a vstupovat do rolí, pro které se vlastně vůbec nehodí. Ať už je to samozvaný vůdce, osudová žena, rebel, naivka nebo sebezpytující pedofil, jeden po druhém, vedeni specifickou odstředivou dramaturgií, odhalují své motivace a tajemství, které vytvářejí další a další bizarně komické situace.
    Žánry:Komedie
    Režie:Petr Marek
    62%
    Ironická komedie o křečovité angažovanosti současných třicátníků. Mladý manželský pár přijíždí inkognito na ustavující schůzi budoucího občanského sdružení adoptovaných lidí, kteří se chtějí zaměřit na podporu adopcí ve společnosti. Ani ona ani on nejsou ve skutečnosti adoptovaní, ale protože sami uvažují o osvojení dítěte, chtějí se nejprve přesvědčit, jak taková zkušenost člověka ovlivní. Během několikadenního pobytu v kempu Jordán, kde se schůze odehrává, vyplouvá postupně napovrch, že nejsou jediní, kteří skrývají své pravé motivace. Situace, jež se vymyká jakýmkoli modelům, nutí každého improvizovat a vstupovat do rolí, pro které se vlastně vůbec nehodí. Ať už je to samozvaný vůdce, osudová žena, rebel, naivka nebo sebezpytující pedofil, jeden po druhém, vedeni specifickou odstředivou dramaturgií, odhalují své motivace a tajemství, které vytvářejí další a další bizarně komické situace.
    Žánry:Komedie
    Režie:Petr Marek
    2
  • Mamas & Papas
    Mamas & Papas (2010)
    Film
    • VOYO

    Příběh filmu tvoří mozaika osudů několika manželských či partnerských dvojic, které v určitém zlomovém bodě života řeší otázky chtěného, nechtěného, vytouženého nebo zmařeného rodičovství. Záměrem scenáristky a režisérky Alice Nellis je ukázat pomocí souběžného vyprávění několika příběhů, že problém moderního rodičovství je širší a hlubší než konkrétní situace kterékoliv jednotlivé postavy. „Spoje mezi příběhy, přechody tam a zpět mezi různými světy a různými podobami téhož principu vyjadřují relativitu a absurditu daných situací,“ říká Alice Nellis a dodává: „Zatímco vidíme, že žena zvažující možnost dát dítě k adopci věří, že její problém by jednoduše vyřešil dostatek peněz, příběh lékařky, která ztratila své dítě, nám sděluje, že peníze neznamenají nic. Zatímco mladý pár směřující k interrupci si myslí, že svůj život zachrání tím, když nebude mít dítě, manželé, kteří se rozhodnou pro adopci, jsou přesvědčeni, že jejich vztah dítě zachrání. Všechna řešení jsou relativní. V jádru se vždycky dostaneme k jednoduchým přírodním zákonitostem, těm o životě a smrti, a našim přirozeným vrozeným povinnostem a zákonům, které nejsme schopni obejít, bez ohledu na to, jak moc se snažíme. Ale stejně se o to stále pokoušíme.“ Téma vztahů mezi rodiči a dětmi se prolíná vlastně všemi filmy Alice Nellis – od debutu Ene Bene až Tajnostem. Čím ji právě rodičovství tolik přitahuje, že se na něj stále snaží dívat z rozličných úhlů? (Oficiální text distributora)

    Žánry:Drama
    56%

    Příběh filmu tvoří mozaika osudů několika manželských či partnerských dvojic, které v určitém zlomovém bodě života řeší otázky chtěného, nechtěného, vytouženého nebo zmařeného rodičovství. Záměrem scenáristky a režisérky Alice Nellis je ukázat pomocí souběžného vyprávění několika příběhů, že problém moderního rodičovství je širší a hlubší než konkrétní situace kterékoliv jednotlivé postavy. „Spoje mezi příběhy, přechody tam a zpět mezi různými světy a různými podobami téhož principu vyjadřují relativitu a absurditu daných situací,“ říká Alice Nellis a dodává: „Zatímco vidíme, že žena zvažující možnost dát dítě k adopci věří, že její problém by jednoduše vyřešil dostatek peněz, příběh lékařky, která ztratila své dítě, nám sděluje, že peníze neznamenají nic. Zatímco mladý pár směřující k interrupci si myslí, že svůj život zachrání tím, když nebude mít dítě, manželé, kteří se rozhodnou pro adopci, jsou přesvědčeni, že jejich vztah dítě zachrání. Všechna řešení jsou relativní. V jádru se vždycky dostaneme k jednoduchým přírodním zákonitostem, těm o životě a smrti, a našim přirozeným vrozeným povinnostem a zákonům, které nejsme schopni obejít, bez ohledu na to, jak moc se snažíme. Ale stejně se o to stále pokoušíme.“ Téma vztahů mezi rodiči a dětmi se prolíná vlastně všemi filmy Alice Nellis – od debutu Ene Bene až Tajnostem. Čím ji právě rodičovství tolik přitahuje, že se na něj stále snaží dívat z rozličných úhlů? (Oficiální text distributora)

    Žánry:Drama
    3
  • Nepravděpodobná romance
    Nepravděpodobná romance (2013)
    Film
    • iTunes
    Louisa (Berenika Kohoutová) se chce stát herečkou, což její manžel Igor (Patrik Děrgel) dost nelibě nese. Erika (Alžběta Pažoutová) se snaží co nejvíc pracovat, aby si mohla dovolit studovat a získat tak lepší životní perspektivu, ale bohužel narazí na šéfa, který s ní nemá nejlepší úmysly. Louisin manžel nakonec spáchá demonstrativní sebevraždu. Erika zabije náhodou a v sebeobraně šéfa. Nepravděpodobná romance je film, který začíná jako drama, ale končí jako melodrama. Louisa i Erika jsou prototypy mladých dívek, které se vrhají do vztahu se „špatnými“ muži a ze všech selhání viní jen sebe. A to je zapotřebí změnit. Obě dvě musejí dozrát a začít znovu žít. Možná i spolu. Příběh filmu je zpočátku vyprávěn retrospektivně jako ozvěna léčby, kterou Louisa podstupuje v psychiatrické léčebně. Tam se setkává s psychiatrem (Ivan Vojnár), který jí naslouchá a donutí ji dívat se na svůj život jinak. Vzplanutí stárnoucího lékaře pro energickou dívku se ovšem nelíbí místní primářce (Veronika Freimanová)… Film o romancích, které nám dokážou změnit život, film o láskách, kterým podléháme… (Artcam)
    Žánry:Drama
    46%
    Louisa (Berenika Kohoutová) se chce stát herečkou, což její manžel Igor (Patrik Děrgel) dost nelibě nese. Erika (Alžběta Pažoutová) se snaží co nejvíc pracovat, aby si mohla dovolit studovat a získat tak lepší životní perspektivu, ale bohužel narazí na šéfa, který s ní nemá nejlepší úmysly. Louisin manžel nakonec spáchá demonstrativní sebevraždu. Erika zabije náhodou a v sebeobraně šéfa. Nepravděpodobná romance je film, který začíná jako drama, ale končí jako melodrama. Louisa i Erika jsou prototypy mladých dívek, které se vrhají do vztahu se „špatnými“ muži a ze všech selhání viní jen sebe. A to je zapotřebí změnit. Obě dvě musejí dozrát a začít znovu žít. Možná i spolu. Příběh filmu je zpočátku vyprávěn retrospektivně jako ozvěna léčby, kterou Louisa podstupuje v psychiatrické léčebně. Tam se setkává s psychiatrem (Ivan Vojnár), který jí naslouchá a donutí ji dívat se na svůj život jinak. Vzplanutí stárnoucího lékaře pro energickou dívku se ovšem nelíbí místní primářce (Veronika Freimanová)… Film o romancích, které nám dokážou změnit život, film o láskách, kterým podléháme… (Artcam)
    Žánry:Drama
    4