Kiosha Lee: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Kiosha Lee: Filmy a seriály

  • 1
  • Bílý oleandr
    Bílý oleandr (2002)
    Film

    "Kdybyste se náhodou chtěli zeptat, proč začínám od konce a vracím se na začátek, důvod je prostý. Svoje dětství jsem pochopila, až když jsem dospěla. Bylo jako nedokončená skládačka." Tak Astrid začíná svoje vypravování. Jako dvanáctiletá žije v Kalifornii se svou matkou, krásnou umělkyní Ingrid. Ta své krásy využívá k tomu, aby manipulovala s muži. Jednoho dne ale poruší zásady a bezhlavě se zamiluje do Barryho, který ji podvádí na každém kroku a nakonec opustí. Vášnivá a zlomená Ingrid se mu pomstí a zavraždí ho jedem z bílého oleandru. Je odsouzena za vraždu prvního stupně na 35 let ve věznici s maximální ochranou. Dcera Astrid je pak přesunována z jedné opatrovnické rodiny do druhé. Poznává, jak je to těžké mít rád a být milován. Uvědomí si, jak to vlastně s její mámou bylo, a napíše jí. Už dospělá dívka pak může podpořit nešťastnou matku a dát jí sílu k přežití.

    "Nadešel čas oleandrů", poznamenala matka. "Když se milenci touto dobou navzájem zabijí, svede se to na vítr." To je vysvětlení autorky literární předlohy Janet Fitchové, za jakých okolností došlo k vraždě ze žárlivosti, kolem které se odvíjí příběh umělkyně Ingrid (Michelle Pfeiffer) a její odhodlané dcery Astrid. Ta se po matčině uvěznění za vraždu milence s odvahou odhodláním a humorem učí žít v pěstounských rodinách a pochopit svou osobnost. Podmanivý příběh o vztazích mezi matkou a dcerou, o sexualitě a síle umění převedl na filmové plátno s vynikajícími herci režisér Peter Kosminsky.

    67%

    "Kdybyste se náhodou chtěli zeptat, proč začínám od konce a vracím se na začátek, důvod je prostý. Svoje dětství jsem pochopila, až když jsem dospěla. Bylo jako nedokončená skládačka." Tak Astrid začíná svoje vypravování. Jako dvanáctiletá žije v Kalifornii se svou matkou, krásnou umělkyní Ingrid. Ta své krásy využívá k tomu, aby manipulovala s muži. Jednoho dne ale poruší zásady a bezhlavě se zamiluje do Barryho, který ji podvádí na každém kroku a nakonec opustí. Vášnivá a zlomená Ingrid se mu pomstí a zavraždí ho jedem z bílého oleandru. Je odsouzena za vraždu prvního stupně na 35 let ve věznici s maximální ochranou. Dcera Astrid je pak přesunována z jedné opatrovnické rodiny do druhé. Poznává, jak je to těžké mít rád a být milován. Uvědomí si, jak to vlastně s její mámou bylo, a napíše jí. Už dospělá dívka pak může podpořit nešťastnou matku a dát jí sílu k přežití.

    "Nadešel čas oleandrů", poznamenala matka. "Když se milenci touto dobou navzájem zabijí, svede se to na vítr." To je vysvětlení autorky literární předlohy Janet Fitchové, za jakých okolností došlo k vraždě ze žárlivosti, kolem které se odvíjí příběh umělkyně Ingrid (Michelle Pfeiffer) a její odhodlané dcery Astrid. Ta se po matčině uvěznění za vraždu milence s odvahou odhodláním a humorem učí žít v pěstounských rodinách a pochopit svou osobnost. Podmanivý příběh o vztazích mezi matkou a dcerou, o sexualitě a síle umění převedl na filmové plátno s vynikajícími herci režisér Peter Kosminsky.

    2
  • Rodinné právo
    Rodinné právo (1999)
    Seriál
    Lynn Holtové (Kathleen Quinlan), úspěšné advokátce v oblasti rodinného práva, je zasažena životní rána ve chvíli, kdy jí manžel/právník oznámí, že se chce nechat rozvést a opustit ji kvůli jiné ženě. Je raněna ještě více, když zjistí, že jí okradl o soukromou praxi, kterou si společně vybudovali, a přebral jí i všechny klienty, nábytek a personál. Zbyl po něm jenom drahý nájem s výhledem do jeho nové kanceláře, odkud může vidět úplně všechno. Lynn je pološílená, ale s pomocí své kolegyně (Julie Warner), která na celou věc pohlíží s čistou hlavou, si uvědomuje, že se musí vzchopit a dát si do pořádku život i kariéru. Uchýlí se ke zvláštním opatřením a pronajme svou kancelář dalším dvěma rodinným právníkům, rozvodovému právníkovi s nevybíravým slovníkem a pochybnou minulostí (Dixie Carter) a charismatickému proutníkovi, kterému se nedá věřit (Christopher McDonald)
    Žánry:DramaKrimiRomantický
    58%
    Lynn Holtové (Kathleen Quinlan), úspěšné advokátce v oblasti rodinného práva, je zasažena životní rána ve chvíli, kdy jí manžel/právník oznámí, že se chce nechat rozvést a opustit ji kvůli jiné ženě. Je raněna ještě více, když zjistí, že jí okradl o soukromou praxi, kterou si společně vybudovali, a přebral jí i všechny klienty, nábytek a personál. Zbyl po něm jenom drahý nájem s výhledem do jeho nové kanceláře, odkud může vidět úplně všechno. Lynn je pološílená, ale s pomocí své kolegyně (Julie Warner), která na celou věc pohlíží s čistou hlavou, si uvědomuje, že se musí vzchopit a dát si do pořádku život i kariéru. Uchýlí se ke zvláštním opatřením a pronajme svou kancelář dalším dvěma rodinným právníkům, rozvodovému právníkovi s nevybíravým slovníkem a pochybnou minulostí (Dixie Carter) a charismatickému proutníkovi, kterému se nedá věřit (Christopher McDonald)
    Žánry:DramaKrimiRomantický
    3
  • 4