William Schorr: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

William Schorr: Filmy a seriály

  • 1
  • Eso v rukávu
    Eso v rukávu (1951)
    Film

    Příběh neúspěšného novináře, který začne pracovat pro okresní noviny v Novém Mexiku, protože už ho jinde nechtějí. Když náhodou objeví ve skalním indiánském sídlišti zasypaného člověka, ucítí velkou příležitost k návratu mezi žurnalistickou elitu. Věrný heslům dobrá zpráva, žádná zpráva" a špatná zpráva se prodává nejlíp" zorganizuje záchrannou akci takovým způsobem, aby mohl exkluzivními materiály co nejdéle zásobovat lačné noviny. Na opuštěném místě staré indiánské památky vypukne obrovský mediální cirkus s podporou tisíců čumilů, kteří se přijedou podívat i s rodinami na cizí neštěstí a hrdinskou práci záchranářů a tisku".

    Žánry:DramaFilm NoirSatira
    80%

    Příběh neúspěšného novináře, který začne pracovat pro okresní noviny v Novém Mexiku, protože už ho jinde nechtějí. Když náhodou objeví ve skalním indiánském sídlišti zasypaného člověka, ucítí velkou příležitost k návratu mezi žurnalistickou elitu. Věrný heslům dobrá zpráva, žádná zpráva" a špatná zpráva se prodává nejlíp" zorganizuje záchrannou akci takovým způsobem, aby mohl exkluzivními materiály co nejdéle zásobovat lačné noviny. Na opuštěném místě staré indiánské památky vypukne obrovský mediální cirkus s podporou tisíců čumilů, kteří se přijedou podívat i s rodinami na cizí neštěstí a hrdinskou práci záchranářů a tisku".

    Žánry:DramaFilm NoirSatira
    2
  • Stalag 17
    Stalag 17 (1953)
    Film
    Dva vážení nositelé oscarových nominací za Sunset Boulevard (1950) – herec William Holden a režisér Billy Wilder – se o tři roky později znovu sešli ve strhujícím dramatu z 2. světové války Stalag 17. Výsledkem byla další nominace za nejlepší režii pro Wildera (jeho čtvrtá) a Oscar za nejlepší herecký výkon pro Holdena. Holden vytvořil postavu cynického, protřelého seržanta J. J. Seftona,vězně v nechvalně známém německém zajateckém táboře, který tráví své dny vymýšlením všelijakých kšeftíků a obchodováním s Němci výměnou za zvláštní výsady. Když jsou ale dva vězni zabiti při pokusu o útěk, ukazuje se, že mezi vězni je zrádce. Je to Sefton? Role velitele tábora je výjimečně ujal slavný producent a režisér Otto Preminger, herec Robert Strauss získal oscarovou nominaci za postavu "Zvířete".
    78%
    Dva vážení nositelé oscarových nominací za Sunset Boulevard (1950) – herec William Holden a režisér Billy Wilder – se o tři roky později znovu sešli ve strhujícím dramatu z 2. světové války Stalag 17. Výsledkem byla další nominace za nejlepší režii pro Wildera (jeho čtvrtá) a Oscar za nejlepší herecký výkon pro Holdena. Holden vytvořil postavu cynického, protřelého seržanta J. J. Seftona,vězně v nechvalně známém německém zajateckém táboře, který tráví své dny vymýšlením všelijakých kšeftíků a obchodováním s Němci výměnou za zvláštní výsady. Když jsou ale dva vězni zabiti při pokusu o útěk, ukazuje se, že mezi vězni je zrádce. Je to Sefton? Role velitele tábora je výjimečně ujal slavný producent a režisér Otto Preminger, herec Robert Strauss získal oscarovou nominaci za postavu "Zvířete".
    3
  • Pluj tiše, pluj hluboko
    Pluj tiše, pluj hluboko (1958)
    Film
    Během druhé světové války se postrachem amerických lodí a ponorek v Pacifiku stal japonský torpédoborec Akakaze. O svoji posádku tak v Bungo Straits přišel i námořní kapitán Richardson. Až po roce ale dostává šanci. S touhou pomstít se přichází na palubu jiné ponorky, které dočasně velí poručík Jim Bledsoe. Nejdříve ale musí získat jeho důvěru a členů další posádky, než se může pustit do realizaci svého tajného plánu a postavit se znovu tváří v tvář nevypočitatelnému nepříteli... Jeden z nejlepších válečných "ponorkových" filmů, který je věnován málo známé, ale důležité kapitole, boji proti japonským obchodním lodím, natočil významný americký režisér Robert Wise. Ten do hlavních rolí obsadil dvě současné hollywoodské herecké hvězdy: Clark Gable ztvárnil kapitána Richardsona a Burt Lancaster ztělesnil úlohu poručíka Jima Bledsoea. (Česká televize)
    74%
    Během druhé světové války se postrachem amerických lodí a ponorek v Pacifiku stal japonský torpédoborec Akakaze. O svoji posádku tak v Bungo Straits přišel i námořní kapitán Richardson. Až po roce ale dostává šanci. S touhou pomstít se přichází na palubu jiné ponorky, které dočasně velí poručík Jim Bledsoe. Nejdříve ale musí získat jeho důvěru a členů další posádky, než se může pustit do realizaci svého tajného plánu a postavit se znovu tváří v tvář nevypočitatelnému nepříteli... Jeden z nejlepších válečných "ponorkových" filmů, který je věnován málo známé, ale důležité kapitole, boji proti japonským obchodním lodím, natočil významný americký režisér Robert Wise. Ten do hlavních rolí obsadil dvě současné hollywoodské herecké hvězdy: Clark Gable ztvárnil kapitána Richardsona a Burt Lancaster ztělesnil úlohu poručíka Jima Bledsoea. (Česká televize)
    4
  • Odpolední láska
    Odpolední láska (1957)
    Film

    Gary Cooper se v této dnes již klasické romantické komedii typově vrací ke své roli lehkomyslného svůdníka z filmu Bluebeard's Eighth Wife (1938), i když tentokrát jako stárnoucí playboy Frank Flannagan. Na scénáři k oběma snímkům se podílel slavný Billy Wilder, který Odpolední lásku i režíroval. Audrey Hepburn zde ztvárnila Ariane, dceru pařížského soukromého detektiva Clauda Chavasseho (Maurice Chevalier). Ten sleduje Flannaganovy milostné pletky a výsledek sděluje podváděnému manželovi (John McGiver), jenž se rozhodne záletníka zabít. To ale zaslechne Ariane, která okamžitě spěchá Franka zachránit. Dokáže jej udržet v bezpečné vzdálenosti od McGivera tím, že se sebe dělá světačku; to Frank sice rychle prokoukne, ale Ariane jej stejně velmi fascinuje a poté, co dívka zmizí, rozhodne se ji hledat... Když se pak jednou setká s Chavassem, vypráví mu o krásné neznámé a netuší, že jde o detektivovu dceru - a ten mu rovněž v nevědomosti nabídne, že mu ji najde. Když pak ale zjistí, že by tak podporoval vztah své dcery s o mnoho let starším casanovou, začne ji od něj zrazovat. Ariane však na jeho naléhání nedá, což otvírá cestu k velkému romantickému finále. Film osvěžuje jemný humor jako je například výborný opakující se gag s kvartetem cikánských houslistů, kteří záletníka Coopera sledují úplně všude, včetně koupele v páře. Tato plynulá, inteligentní a mistrně natočená romantická komedie získala kromě řady nominací také několik cen; jako adaptaci románu Ariane Clauda Aneta ji napsali společně Wilder a I.A.L. Diamond.

    71%

    Gary Cooper se v této dnes již klasické romantické komedii typově vrací ke své roli lehkomyslného svůdníka z filmu Bluebeard's Eighth Wife (1938), i když tentokrát jako stárnoucí playboy Frank Flannagan. Na scénáři k oběma snímkům se podílel slavný Billy Wilder, který Odpolední lásku i režíroval. Audrey Hepburn zde ztvárnila Ariane, dceru pařížského soukromého detektiva Clauda Chavasseho (Maurice Chevalier). Ten sleduje Flannaganovy milostné pletky a výsledek sděluje podváděnému manželovi (John McGiver), jenž se rozhodne záletníka zabít. To ale zaslechne Ariane, která okamžitě spěchá Franka zachránit. Dokáže jej udržet v bezpečné vzdálenosti od McGivera tím, že se sebe dělá světačku; to Frank sice rychle prokoukne, ale Ariane jej stejně velmi fascinuje a poté, co dívka zmizí, rozhodne se ji hledat... Když se pak jednou setká s Chavassem, vypráví mu o krásné neznámé a netuší, že jde o detektivovu dceru - a ten mu rovněž v nevědomosti nabídne, že mu ji najde. Když pak ale zjistí, že by tak podporoval vztah své dcery s o mnoho let starším casanovou, začne ji od něj zrazovat. Ariane však na jeho naléhání nedá, což otvírá cestu k velkému romantickému finále. Film osvěžuje jemný humor jako je například výborný opakující se gag s kvartetem cikánských houslistů, kteří záletníka Coopera sledují úplně všude, včetně koupele v páře. Tato plynulá, inteligentní a mistrně natočená romantická komedie získala kromě řady nominací také několik cen; jako adaptaci románu Ariane Clauda Aneta ji napsali společně Wilder a I.A.L. Diamond.

    5
  • Indiánský bojovník
    Indiánský bojovník (1955)
    Film
    Stopař Johnny Hawks (Kirk Douglas) souhlasí, že bude doprovázet kolonu vozů na cestě přes území Siouxů. Hawks se pokouší indiány přesvědčit, aby nechali kolonu pokojně projít, ne všichni však dokáží zachovat chladnou hlavu a opilý obchodník Wes Todd (Walter Matthau) na straně bělochů spolu s rozzlobeným indiánským válečníkem Šedým vlkem (Harry Landers) na straně Siouxů konflikt dále vyostří. Hawks musí jít s Šedým vlkem do pěstního souboje, a přestože zvítězí, odmítá Šedého vlka zabít. Když se však Todd a jeho partner Chivington (Lon Chaney Jr.) snaží indiánům uloupit zlato, náčelník Siouxů Rudý mrak (Eduard Franz) se rozhodne je zabít. Ustoupí až poté, co Hawks riskuje svůj vlastní život a slíbí, že Todda a Chivingtona přivede před soud. Kirka Douglase v tomto westernu skvěle doplňují dvě hlavní představitelky ženských rolí: italský "objev" Elsa Martinelli a jeho vlastní exmanželka Diana Douglas. Indiánský bojovník představuje první počin Douglasovy společnosti Bryna Productions a v barevném provedení se jedná o opravdu atraktivní podívanou; první televizní uvedení v roce 1962 však kupodivu bylo černobílé.
    Žánry:Western
    63%
    Stopař Johnny Hawks (Kirk Douglas) souhlasí, že bude doprovázet kolonu vozů na cestě přes území Siouxů. Hawks se pokouší indiány přesvědčit, aby nechali kolonu pokojně projít, ne všichni však dokáží zachovat chladnou hlavu a opilý obchodník Wes Todd (Walter Matthau) na straně bělochů spolu s rozzlobeným indiánským válečníkem Šedým vlkem (Harry Landers) na straně Siouxů konflikt dále vyostří. Hawks musí jít s Šedým vlkem do pěstního souboje, a přestože zvítězí, odmítá Šedého vlka zabít. Když se však Todd a jeho partner Chivington (Lon Chaney Jr.) snaží indiánům uloupit zlato, náčelník Siouxů Rudý mrak (Eduard Franz) se rozhodne je zabít. Ustoupí až poté, co Hawks riskuje svůj vlastní život a slíbí, že Todda a Chivingtona přivede před soud. Kirka Douglase v tomto westernu skvěle doplňují dvě hlavní představitelky ženských rolí: italský "objev" Elsa Martinelli a jeho vlastní exmanželka Diana Douglas. Indiánský bojovník představuje první počin Douglasovy společnosti Bryna Productions a v barevném provedení se jedná o opravdu atraktivní podívanou; první televizní uvedení v roce 1962 však kupodivu bylo černobílé.
    Žánry:Western
    6