?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Meshell Ndegeocello: Filmy a seriály

  • Queen Sugar
    Queen Sugar (2016)
    Seriál
    77%
    1
  • Hounddog
    Hounddog (2007)
    Film

    Film je zakotven do druhé poloviny 50. let na venkov v Alabamě. Dvanáctiletá dívka Lewellen (Dakota Fanning), polosirotek, žije po smrti matky s bigotní babičkou a jedinou útěchou v ubohém životě nachází v hudbě Elvise Presleyho, kterou jí zprostředkoval otec. Lou je alkoholik, který se přesto snaží poskytnout dceři oporu, a potají se schází se sestrou její matky Ellen ("dvorní" herečka režisérky Kampmeierové Robin Wright). Když otce po zásahu bleskem postihne demence (?) a Ellen ji načas opouští, Lewellen propadá beznaději; pouze hudba a touha zazpívat Elvisi Presleymu jeho píseň Hound Dog ji drží nad vodou. Když se Elvisovo turné přiblíží do Alabamy, naskytne se dívce příležitost setkat se s ním. Za lístek na jeho show je dokonce ochotna tančit nahá, ale tanec skončí sexuálním napadením. Traumatizovaná dívka propadne chorobnému zoufalství, které se snaží prolomit její přítel Charles, který ji trpělivě vrací do zpívání i do života. Vrací se i naděje v podobě Ellen, která plní, co slíbila - vezme ji s sebou do města, pryč od všech traumat a bolestných vzpomínek. Melodii Hound Dog už zase umí zazpívat jako dřív, loučí se s otcem a Charlesem a odjíždí. Ačkoliv film nesplnil očekávání v tržbách, přinesl řadu příznivých kritik představitelce Lewellen - výkon Dakoty Fanning byl přirovnáván k Jodie Foster ve filmu Taxikář. Naopak skandál na festivalu Sundance, kde byl film uveden, vyvolala scéna znásilnění Lewellen (Dakotě F. bylo v době natáčení třináct), přestože nebyla explicitní, ale jen náznaková, s detailem obličeje dívky.

    65%

    Film je zakotven do druhé poloviny 50. let na venkov v Alabamě. Dvanáctiletá dívka Lewellen (Dakota Fanning), polosirotek, žije po smrti matky s bigotní babičkou a jedinou útěchou v ubohém životě nachází v hudbě Elvise Presleyho, kterou jí zprostředkoval otec. Lou je alkoholik, který se přesto snaží poskytnout dceři oporu, a potají se schází se sestrou její matky Ellen ("dvorní" herečka režisérky Kampmeierové Robin Wright). Když otce po zásahu bleskem postihne demence (?) a Ellen ji načas opouští, Lewellen propadá beznaději; pouze hudba a touha zazpívat Elvisi Presleymu jeho píseň Hound Dog ji drží nad vodou. Když se Elvisovo turné přiblíží do Alabamy, naskytne se dívce příležitost setkat se s ním. Za lístek na jeho show je dokonce ochotna tančit nahá, ale tanec skončí sexuálním napadením. Traumatizovaná dívka propadne chorobnému zoufalství, které se snaží prolomit její přítel Charles, který ji trpělivě vrací do zpívání i do života. Vrací se i naděje v podobě Ellen, která plní, co slíbila - vezme ji s sebou do města, pryč od všech traumat a bolestných vzpomínek. Melodii Hound Dog už zase umí zazpívat jako dřív, loučí se s otcem a Charlesem a odjíždí. Ačkoliv film nesplnil očekávání v tržbách, přinesl řadu příznivých kritik představitelce Lewellen - výkon Dakoty Fanning byl přirovnáván k Jodie Foster ve filmu Taxikář. Naopak skandál na festivalu Sundance, kde byl film uveden, vyvolala scéna znásilnění Lewellen (Dakotě F. bylo v době natáčení třináct), přestože nebyla explicitní, ale jen náznaková, s detailem obličeje dívky.

    2
  • Linie násilí
    Linie násilí (1997)
    FilmRole: Malike
    Tvůrce existenciálních filmových esejů, uznávaný německý režisér Wim Wenders (Alice ve městech, Stav věcí, Paříž, Texas), se opět pokusil spojit "něco" ze své vážněji zaměřené poetiky s divácky vděčným filmovým žánrem. Zároveň se rozhodl natočit film o násilí bez jeho přímého zobrazení. Spolu se scenáristou Nicholasem Kleinem si pro tuto příležitost vybral i vhodné hrdiny: v příběhu se sbíhají osudy tří mužů: vědce, ambiciozního detektiva a producenta akčních filmů. Bohatý producent Mike Max řídí své impérium pomocí telefonů a počítače a nebere vážně sdělení manželky Paige, že ho opouští. Ještě týž den se producenta zmocní dva najatí zabijáci, vše se ale vyvíjí jinak, než podle jejich plánu. Akci zabijáků zachytil na monitoru vědec Ray Bering, který pro FBI dokončuje projekt sledování dění v celém městě pomocí stovek kamer. Jeho realizace má znamenat zásadní obrat boje se zločinem: konec násilí. Projekt má ale přinejmenším dva háčky: je snadno zneužitelný a nelegitimní...
    Žánry:DramaThriller
    57%
    Tvůrce existenciálních filmových esejů, uznávaný německý režisér Wim Wenders (Alice ve městech, Stav věcí, Paříž, Texas), se opět pokusil spojit "něco" ze své vážněji zaměřené poetiky s divácky vděčným filmovým žánrem. Zároveň se rozhodl natočit film o násilí bez jeho přímého zobrazení. Spolu se scenáristou Nicholasem Kleinem si pro tuto příležitost vybral i vhodné hrdiny: v příběhu se sbíhají osudy tří mužů: vědce, ambiciozního detektiva a producenta akčních filmů. Bohatý producent Mike Max řídí své impérium pomocí telefonů a počítače a nebere vážně sdělení manželky Paige, že ho opouští. Ještě týž den se producenta zmocní dva najatí zabijáci, vše se ale vyvíjí jinak, než podle jejich plánu. Akci zabijáků zachytil na monitoru vědec Ray Bering, který pro FBI dokončuje projekt sledování dění v celém městě pomocí stovek kamer. Jeho realizace má znamenat zásadní obrat boje se zločinem: konec násilí. Projekt má ale přinejmenším dva háčky: je snadno zneužitelný a nelegitimní...
    Žánry:DramaThriller
    3