Ricardo Muñoz Suay: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Ricardo Muñoz Suay: Filmy a seriály

  • Kat
    Kat (1963)
    Film
    • iTunes
    79%
    1
  • Vítáme vás, pane Marshalle
    Vítáme vás, pane Marshalle (1953)
    Film

    Španělský celovečerní umělecký film. — Do malého španělského městečka přichází vzrušující zpráva o návštěvě zástupců Marshallova plánu. Obyvatelstvo chystá vzácným hostům slavné uvítání. Konají se dalekosáhlé a nákladné přípravy. Každý sní o tom, co od Američanů dostane. Konečně nadejde velký den. Ale americká auta jen rychle projedou špalírem jásajících měšťáků a zmizí. A tak na velký den zůstává městečku jen nepříjemná vzpomínka v podobě dluhu za náklady na vítací slavnost. — V Cannes v r. 1953 na Mezinárodním filmovém festivalu dostal tento film Velkou mezinárodní cenu za film dobré pohody a zvláště byl oceněn hodnotný scénář, který napsal přední španělský režisér J. A. Bardem. (FILMOVÝ PŘEHLED 45 / 1956)

    Žánry:KomedieSatira
    73%

    Španělský celovečerní umělecký film. — Do malého španělského městečka přichází vzrušující zpráva o návštěvě zástupců Marshallova plánu. Obyvatelstvo chystá vzácným hostům slavné uvítání. Konají se dalekosáhlé a nákladné přípravy. Každý sní o tom, co od Američanů dostane. Konečně nadejde velký den. Ale americká auta jen rychle projedou špalírem jásajících měšťáků a zmizí. A tak na velký den zůstává městečku jen nepříjemná vzpomínka v podobě dluhu za náklady na vítací slavnost. — V Cannes v r. 1953 na Mezinárodním filmovém festivalu dostal tento film Velkou mezinárodní cenu za film dobré pohody a zvláště byl oceněn hodnotný scénář, který napsal přední španělský režisér J. A. Bardem. (FILMOVÝ PŘEHLED 45 / 1956)

    Žánry:KomedieSatira
    2
  • 3
  • Scaramouche
    Scaramouche (1963)
    Film
    Baví diváky na tržištích, vyhrává souboje a dobývá srdce i ložnice krásných dam. Pod maskou se skrývá legendární představitel D´Artagnana ze Tří mušketýrů Gérard Barray! Francouzsko-španělsko-italský romantický film, při jehož sledování nezůstane jediné oko suché. Mladý bouřlivák Robert la Fleur jezdí od dětství s komedianty, a vystupuje jako oblíbená komická postava „Scaramouche“. V Paříži ho vyhledá markýz de la Suchill, aby se ho zeptal na jeho mládí, a především na jizvu na jeho hrudi. Domlouvá si s ním schůzku, ale den na to je nalezen mrtev, a Robert le Fleur je obviněn schovankou markýze de Suchill Dianou neúmyslně z jeho vraždy. Robert se snaží dokázat svou nevinu a s pomocí Diany se mu to daří. Nakonec se dostane na zámek svého otce, ale ještě musí být dáno spravedlnosti zadost a všichni intrikáni a vrazi musí být po zásluze potrestáni.
    63%
    Baví diváky na tržištích, vyhrává souboje a dobývá srdce i ložnice krásných dam. Pod maskou se skrývá legendární představitel D´Artagnana ze Tří mušketýrů Gérard Barray! Francouzsko-španělsko-italský romantický film, při jehož sledování nezůstane jediné oko suché. Mladý bouřlivák Robert la Fleur jezdí od dětství s komedianty, a vystupuje jako oblíbená komická postava „Scaramouche“. V Paříži ho vyhledá markýz de la Suchill, aby se ho zeptal na jeho mládí, a především na jizvu na jeho hrudi. Domlouvá si s ním schůzku, ale den na to je nalezen mrtev, a Robert le Fleur je obviněn schovankou markýze de Suchill Dianou neúmyslně z jeho vraždy. Robert se snaží dokázat svou nevinu a s pomocí Diany se mu to daří. Nakonec se dostane na zámek svého otce, ale ještě musí být dáno spravedlnosti zadost a všichni intrikáni a vrazi musí být po zásluze potrestáni.
    4
  • 5
  • Díaz a pastýř
    Díaz a pastýř (1970)
    Film

    Opět se ocitáme v zemi Eldorado, kde tentokrát vládne Díaz II. a kde se schyluje k apokalypse. Záhadný pastýř - anděl smrti seká hlavy každému, kdo vypadá, že nějakou má. Země je znovu v transu. Glauber Rocha vypráví barokně-surrealistickým jazykem o dekadentní moci a katolické kultuře v Latinské Americe.

    Fenomén Glauber Rocha nás nepřestává překvapovat a mást. Tento veliký básník filmového plátna se vždy cítil být teoretikem „estetiky hladu“, která náleží k rozbouřenému třetímu světu a kterou definuje v manifestu z roku 1965: „(…) hlad Latinoameričana není pouze alarmujícím symptomem společenské bídy, je podstatou společnosti. Naši kulturu můžeme tedy definovat jako kulturu hladu. A právě v tomto bodu tkví tragická originalita cinema novo ve srovnání s ostatními kinematografiemi: náš hlad je naší originalitou a také naší největší bídou, trpěný, ale nikdy nepřijatý. My ho ale chápeme a jsme si vědomi, že nebude vymícen na základě technicky vytvořených programů, ale kulturou, která by ho kvalitativně přemohla podminováním stávajících struktur. Nejpůvodnějším kulturním projevem hladu je násilí.“ (LFŠ 2007)

    Žánry:Drama
    52%

    Opět se ocitáme v zemi Eldorado, kde tentokrát vládne Díaz II. a kde se schyluje k apokalypse. Záhadný pastýř - anděl smrti seká hlavy každému, kdo vypadá, že nějakou má. Země je znovu v transu. Glauber Rocha vypráví barokně-surrealistickým jazykem o dekadentní moci a katolické kultuře v Latinské Americe.

    Fenomén Glauber Rocha nás nepřestává překvapovat a mást. Tento veliký básník filmového plátna se vždy cítil být teoretikem „estetiky hladu“, která náleží k rozbouřenému třetímu světu a kterou definuje v manifestu z roku 1965: „(…) hlad Latinoameričana není pouze alarmujícím symptomem společenské bídy, je podstatou společnosti. Naši kulturu můžeme tedy definovat jako kulturu hladu. A právě v tomto bodu tkví tragická originalita cinema novo ve srovnání s ostatními kinematografiemi: náš hlad je naší originalitou a také naší největší bídou, trpěný, ale nikdy nepřijatý. My ho ale chápeme a jsme si vědomi, že nebude vymícen na základě technicky vytvořených programů, ale kulturou, která by ho kvalitativně přemohla podminováním stávajících struktur. Nejpůvodnějším kulturním projevem hladu je násilí.“ (LFŠ 2007)

    Žánry:Drama
    6