David Milch: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

David Milch: Filmy a seriály

  • Temný případ
    Temný případ (2014)
    Seriál
    • Max
    87%
    1
  • Murder One
    Murder One (1995)
    Seriál
    82%
    2
  • Deadwood
    Deadwood (2004)
    Seriál
    • Max
    • SkyShowtime
    Ještě nedávno byl Seth Bullock jako velitel policie v Montaně mužem zákona. Teď však přijíždí do Deadwoodu, malého městečka kdesi v Jižní Dakotě, jako obyčejný, řadový občan, aby se tu pokusil začít nový, minulostí nezatížený život. Jeho plán je prostý: otevře si tu obchod a jako mnoho jiných se pokusí vytěžit pro sebe maximum ze zlaté horečky, která nedávno tenhle kraj zachvátila. Ani on ani jeho společník Sol Star však netuší, že Deadwood není obyčejné venkovské městečko, jakých jsou po celých Státech stovky. Zdejší pozemky převedla před časem vláda Spojených států smluvně Siouxům. Jenomže před dvěma týdny Siouxové zmasakrovali generála Custera u Little Big Hornu a Deadwood teď oficiálně leží na území nikoho. Není tu žádná vláda, neplatí tu žádný zákon, jen právo silnějšího. A tím nejsilnějším zde je mimo vší pochybu Al Swearengen, majitel místního saloonu. Člověk bez skrupulí, bez morálky, bez zásad, kromě jedné jediné: dobré je všechno, co prospívá mně. Člověk, který dokáže s kýmkoliv popíjet, aby jej vzápětí nechal svými nohsledy oddělat, usoudí-li, že to pro něj bude výhodné. Ve městě, do něhož zlatá horečka přilákala tu nejhorší sebranku z celých Států, kde vzkvétá prostituce, kořalka teče proudem a většina chlapů rozumí jen řeči pistolí, musí být takovýhle člověk nekorunovaným, o to však absolutnějším pánem. I díky němu se Deadwood stal peklem na zemi. A Seth Bullock se o tom brzy bude mít možnost přesvědčit na vlastní kůži... Deadwood, tento nejdrsnější ze všech westernů, vychází - ač je to možná k neuvěření - ze skutečnosti. Jeho předobrazem je skutečný Deadwood, ležící na indiánském území v Jižní Dakotě, město, v němž za zlaté horečky našly svůj dočasný domov - kromě dobrodruhů z celých států - i mnohé legendy Západu, jakým byl například Divoký Bill Hickok nebo Calamity Jane. Reálný základ mají ale i ostatní postavy: Al Swearengen skutečně vlastnil místní saloon a nemálo tu zbohatl z drog, kořalky a prostituce, Seth Bullock se stal prvním místním šerifem... Roli Deadwoodu v žánru westernu přirovnávají mnozí k roli Sopranových v žánru mafiánských příběhů. I on vnáší do tohoto léty již poněkud unaveného a opotřebovaného žánru nový, čerstvý - pravda pro někoho možná až příliš ostrý - vzduch. Svým navýsost realistickým, až naturalistickým pohledem na historickou skutečnost, svou drsnou mluvou - tím vším je na hony vzdálen klasické představě o westernu jako dobrodružném příběhu, kde nakonec po řadě protivenství vítězí spravedlnost. Deadwood zkrátka ukazuje americký Západ takový, jaký tehdy, na konci 19. století, skutečně byl: drsný, krutý, nemilosrdný. Svět, v němž vítězí ti, kdo mají peníze a moc - bez ohledu na to, jakým způsobem se k nim dostali. Ti, kdo jsou schopni a ochotni se v zájmu svých zisků a výhod občas dohodnout i s nepřítelem a konkurentem. Zkrátka ti, kteří stáli u zrodu naší dnešní, moderní společnosti.
    79%
    Ještě nedávno byl Seth Bullock jako velitel policie v Montaně mužem zákona. Teď však přijíždí do Deadwoodu, malého městečka kdesi v Jižní Dakotě, jako obyčejný, řadový občan, aby se tu pokusil začít nový, minulostí nezatížený život. Jeho plán je prostý: otevře si tu obchod a jako mnoho jiných se pokusí vytěžit pro sebe maximum ze zlaté horečky, která nedávno tenhle kraj zachvátila. Ani on ani jeho společník Sol Star však netuší, že Deadwood není obyčejné venkovské městečko, jakých jsou po celých Státech stovky. Zdejší pozemky převedla před časem vláda Spojených států smluvně Siouxům. Jenomže před dvěma týdny Siouxové zmasakrovali generála Custera u Little Big Hornu a Deadwood teď oficiálně leží na území nikoho. Není tu žádná vláda, neplatí tu žádný zákon, jen právo silnějšího. A tím nejsilnějším zde je mimo vší pochybu Al Swearengen, majitel místního saloonu. Člověk bez skrupulí, bez morálky, bez zásad, kromě jedné jediné: dobré je všechno, co prospívá mně. Člověk, který dokáže s kýmkoliv popíjet, aby jej vzápětí nechal svými nohsledy oddělat, usoudí-li, že to pro něj bude výhodné. Ve městě, do něhož zlatá horečka přilákala tu nejhorší sebranku z celých Států, kde vzkvétá prostituce, kořalka teče proudem a většina chlapů rozumí jen řeči pistolí, musí být takovýhle člověk nekorunovaným, o to však absolutnějším pánem. I díky němu se Deadwood stal peklem na zemi. A Seth Bullock se o tom brzy bude mít možnost přesvědčit na vlastní kůži... Deadwood, tento nejdrsnější ze všech westernů, vychází - ač je to možná k neuvěření - ze skutečnosti. Jeho předobrazem je skutečný Deadwood, ležící na indiánském území v Jižní Dakotě, město, v němž za zlaté horečky našly svůj dočasný domov - kromě dobrodruhů z celých států - i mnohé legendy Západu, jakým byl například Divoký Bill Hickok nebo Calamity Jane. Reálný základ mají ale i ostatní postavy: Al Swearengen skutečně vlastnil místní saloon a nemálo tu zbohatl z drog, kořalky a prostituce, Seth Bullock se stal prvním místním šerifem... Roli Deadwoodu v žánru westernu přirovnávají mnozí k roli Sopranových v žánru mafiánských příběhů. I on vnáší do tohoto léty již poněkud unaveného a opotřebovaného žánru nový, čerstvý - pravda pro někoho možná až příliš ostrý - vzduch. Svým navýsost realistickým, až naturalistickým pohledem na historickou skutečnost, svou drsnou mluvou - tím vším je na hony vzdálen klasické představě o westernu jako dobrodružném příběhu, kde nakonec po řadě protivenství vítězí spravedlnost. Deadwood zkrátka ukazuje americký Západ takový, jaký tehdy, na konci 19. století, skutečně byl: drsný, krutý, nemilosrdný. Svět, v němž vítězí ti, kdo mají peníze a moc - bez ohledu na to, jakým způsobem se k nim dostali. Ti, kdo jsou schopni a ochotni se v zájmu svých zisků a výhod občas dohodnout i s nepřítelem a konkurentem. Zkrátka ti, kteří stáli u zrodu naší dnešní, moderní společnosti.
    3
  • Poldové z Hill Street
    Poldové z Hill Street (1981)
    Seriál
    75%
    4
  • Brooklyn South
    Brooklyn South (1997)
    Seriál
    73%
    5
  • Právo v Los Angeles
    Právo v Los Angeles (1986)
    Seriál
    Právo v L. A. je americký televizní právnický dramatický seriál, který se vysílal osm sezón na stanici NBC od 15. září 1986 do 19. května 1994. Seriál, jehož autory jsou Steven Bochco a Terry Louise Fisherová, obsahoval mnoho z Bochcových charakteristických prvků, včetně velkého množství paralelních dějových linií, sociálního dramatu a neotřelého humoru. Odrážel sociální a kulturní ideologie 80. a počátku 90. let a mnohé případy v seriálu se zabývaly aktuálními tématy, jako jsou potraty, rasismus, práva homosexuálů, homofobie, sexuální obtěžování, AIDS a domácí násilí. Seriál často odrážel i sociální napětí mezi bohatými staršími právníky a jejich hůře placenými mladšími kolegy. Seriál byl populární u diváků i kritiků a během svého vysílání získal 15 cen Emmy, z nichž čtyři byly za vynikající dramatický seriál.
    Žánry:Drama
    70%
    Právo v L. A. je americký televizní právnický dramatický seriál, který se vysílal osm sezón na stanici NBC od 15. září 1986 do 19. května 1994. Seriál, jehož autory jsou Steven Bochco a Terry Louise Fisherová, obsahoval mnoho z Bochcových charakteristických prvků, včetně velkého množství paralelních dějových linií, sociálního dramatu a neotřelého humoru. Odrážel sociální a kulturní ideologie 80. a počátku 90. let a mnohé případy v seriálu se zabývaly aktuálními tématy, jako jsou potraty, rasismus, práva homosexuálů, homofobie, sexuální obtěžování, AIDS a domácí násilí. Seriál často odrážel i sociální napětí mezi bohatými staršími právníky a jejich hůře placenými mladšími kolegy. Seriál byl populární u diváků i kritiků a během svého vysílání získal 15 cen Emmy, z nichž čtyři byly za vynikající dramatický seriál.
    Žánry:Drama
    6
  • Policie New York
    Policie New York (1993)
    Seriál
    69%
    7
  • Big Apple
    Big Apple (2001)
    Seriál
    Big Apple je americký televizní dramatický seriál, který se původně vysílal ve Spojených státech na CBS v roce 2001. Příběh se točí kolem dvou detektivů newyorské policie, Mooneyho a Trouta, kteří spolupracují s FBI na vyřešení vraždy spojené s organizovaným zločinem. Vedlejší zápletka se týká Mooneyho sestry, která dostává paliativní péči kvůli Lou Gehrigově chorobě. Seriál Big Apple měl původně konkurovat velmi populárnímu lékařskému dramatu Pohotovost (ER) na NBC. Ačkoli bylo objednáno 13 epizod, odvysílalo se jich pouze 8, než CBS seriál zrušila a nahradila ho publicistickým pořadem 48 hodin ve čtvrtečním vysílacím čase od 22:00. V roce 2008 se seriál vysílal v syndikaci na Universal HD.
    69%
    Big Apple je americký televizní dramatický seriál, který se původně vysílal ve Spojených státech na CBS v roce 2001. Příběh se točí kolem dvou detektivů newyorské policie, Mooneyho a Trouta, kteří spolupracují s FBI na vyřešení vraždy spojené s organizovaným zločinem. Vedlejší zápletka se týká Mooneyho sestry, která dostává paliativní péči kvůli Lou Gehrigově chorobě. Seriál Big Apple měl původně konkurovat velmi populárnímu lékařskému dramatu Pohotovost (ER) na NBC. Ačkoli bylo objednáno 13 epizod, odvysílalo se jich pouze 8, než CBS seriál zrušila a nahradila ho publicistickým pořadem 48 hodin ve čtvrtečním vysílacím čase od 22:00. V roce 2008 se seriál vysílal v syndikaci na Universal HD.
    8
  • Luck
    Luck (2012)
    Seriál
    • Max
    68%
    9
  • Bay City Blues
    Bay City Blues (1983)
    Seriál
    64%
    10
  • Beverly Hills Buntz
    Beverly Hills Buntz (1987)
    Seriál
    63%
    11