Liesl Karlstadt: Nejlepší filmy
a seriály

?

Pro výpočet aktuálního kariérního skóre využíváme uživatelské hodnocení u filmů a seriálů skrz celou kariéru tvůrce. Největší váhu pro výpočet mají poslední díla kariéry. Výsledné číslo ovlivňuje také popularita, oblíbenost a získání filmového ocenění.

Pro výpočet kariérního skóre nebyly splněny podmínky.

Liesl Karlstadt: Filmy a seriály

  • Wir Wunderkinder
    Wir Wunderkinder (1958)
    FilmRole: Mrs. Roselieb
    Satirický pohled na vývoj Německa v první polovině 20. století vypráví příběh dvou spolužáků Bruna a Hanse. Zatímco pilný Hans musí pro svou kariéru tvrdě pracovat, veselý a bezstarostný Bruno životem lehce proplouvá. Během dvacátých let Bruno rychle zbohatne díky obchodování s akciemi, zatímco Hans si musí na své studium vydělávat prodejem novin. Po uchopení moci nacisty udělá Bruno rychlou politickou kariéru, když vydělá zejména na vyvlastnění majetku židovského obyvatelstva. Po pádu třetí říše se Bruno rychle přizpůsobí nové době a bohatne díky obchodování na černých trzích. Hans má ve stejné době veliké problémy uživit vlastní rodinu. V době německého hospodářského zázraku se Bruno etabluje jako vážený obchodník. Když novinář Hans zveřejní informativní článek o kariéře svého dávného kamaráda, je Bruno rozčílen. Rozhodne se Hanse vyhledat v redakci a zastrašit ho.
    Žánry:KomedieParodieSatira
    78%
    Satirický pohled na vývoj Německa v první polovině 20. století vypráví příběh dvou spolužáků Bruna a Hanse. Zatímco pilný Hans musí pro svou kariéru tvrdě pracovat, veselý a bezstarostný Bruno životem lehce proplouvá. Během dvacátých let Bruno rychle zbohatne díky obchodování s akciemi, zatímco Hans si musí na své studium vydělávat prodejem novin. Po uchopení moci nacisty udělá Bruno rychlou politickou kariéru, když vydělá zejména na vyvlastnění majetku židovského obyvatelstva. Po pádu třetí říše se Bruno rychle přizpůsobí nové době a bohatne díky obchodování na černých trzích. Hans má ve stejné době veliké problémy uživit vlastní rodinu. V době německého hospodářského zázraku se Bruno etabluje jako vážený obchodník. Když novinář Hans zveřejní informativní článek o kariéře svého dávného kamaráda, je Bruno rozčílen. Rozhodne se Hanse vyhledat v redakci a zastrašit ho.
    Žánry:KomedieParodieSatira
    1
  • Luisa a Lotka
    Luisa a Lotka (1950)
    FilmRole: Frau Resi Wagenthaler

    Západoněmecká veselohra. — Luisa a Lotka desítileté dívenky, jež se náhodou sešly v prázdninovém domově, zjistí, že jsou sestry-dvojčata. Marně se však domýšlejí, proč se jejich rodiče rozešli. Nakonec se rozhodly že se vymění. Luisa jela místo Lotky k matce a Lotka k otci. Na obě dívky čekalo mnoho perných chvil, protože hrát sestru, povahově zcela odlišnou, nebylo snadné. Jejich společná prázdninová fotografie a Lotčina nemoc ukončily hru. Matka s Luisou přiletěla do Vídně. Radost dívek ze shledání však byla kalena obavami, že je rodiče opět rozloučí. Přiblížil se den jejich jedenáctých narozenin. Dívky měly jen jediné přání: zůstat spolu a mít otce i matku. Rodiče, kteří se přes léta odloučení nepřestali mít rádi, ochotně jejich přání splnili. (FILMOVÝ PŘEHLED 47 / 1956)

    67%

    Západoněmecká veselohra. — Luisa a Lotka desítileté dívenky, jež se náhodou sešly v prázdninovém domově, zjistí, že jsou sestry-dvojčata. Marně se však domýšlejí, proč se jejich rodiče rozešli. Nakonec se rozhodly že se vymění. Luisa jela místo Lotky k matce a Lotka k otci. Na obě dívky čekalo mnoho perných chvil, protože hrát sestru, povahově zcela odlišnou, nebylo snadné. Jejich společná prázdninová fotografie a Lotčina nemoc ukončily hru. Matka s Luisou přiletěla do Vídně. Radost dívek ze shledání však byla kalena obavami, že je rodiče opět rozloučí. Přiblížil se den jejich jedenáctých narozenin. Dívky měly jen jediné přání: zůstat spolu a mít otce i matku. Rodiče, kteří se přes léta odloučení nepřestali mít rádi, ochotně jejich přání splnili. (FILMOVÝ PŘEHLED 47 / 1956)

    2
  • 3
  • Feuerwerk
    Feuerwerk (1954)
    FilmRole: Tante Berta

    Západoněmecká filmová komedie podle veselohry E. Charella a J. Amsteina. — Film vypráví o rozruchu, který v malém městě způsobil příjezd cirkusu. Stejný rozruch vznikl i v rodině váženého pana Oberholzera, když se na rodinné oslavě jeho 50. narozenin nečekaně objevil jeho nejmladší bratr Alexander a rodina zjistila, že je ředitelem cirkusu, který právě přijel. Jeho příchod obrátil život rodiny na ruby. Oberholzerova dcerka Anna utekla z domova k cirkusu a tři jeho bratři k zděšení svých přímých manželek podlehli úplně kouzlu Alexanderovy ženy Iduny. Trvalo to však jen krátce a pak se všechno vrátilo do normálních kolejí. Anna se vrátila k rodičům a ke svému snoubenci Robertovi a Iduna, která utekla od Alexandera, protože ho podezřívala, že Anna je pro něho víc než dosavadní prchavá dobrodružství, poznala, že tentokrát svému přelétavému muži křivdila. Po představení na rozloučenou, které mělo bouřlivý úspěch, se cirkus s městečkem rozloučil. A s ním odjížděl i strýc Gustav. Utekl od své manželky, které se až dosud bez odmluvy podřizoval. Cirkus měl pro něho takové kouslo, že se rozhodl stát se clownem. (FILMOVÝ PŘEHLED 32 / 1956)

    64%

    Západoněmecká filmová komedie podle veselohry E. Charella a J. Amsteina. — Film vypráví o rozruchu, který v malém městě způsobil příjezd cirkusu. Stejný rozruch vznikl i v rodině váženého pana Oberholzera, když se na rodinné oslavě jeho 50. narozenin nečekaně objevil jeho nejmladší bratr Alexander a rodina zjistila, že je ředitelem cirkusu, který právě přijel. Jeho příchod obrátil život rodiny na ruby. Oberholzerova dcerka Anna utekla z domova k cirkusu a tři jeho bratři k zděšení svých přímých manželek podlehli úplně kouzlu Alexanderovy ženy Iduny. Trvalo to však jen krátce a pak se všechno vrátilo do normálních kolejí. Anna se vrátila k rodičům a ke svému snoubenci Robertovi a Iduna, která utekla od Alexandera, protože ho podezřívala, že Anna je pro něho víc než dosavadní prchavá dobrodružství, poznala, že tentokrát svému přelétavému muži křivdila. Po představení na rozloučenou, které mělo bouřlivý úspěch, se cirkus s městečkem rozloučil. A s ním odjížděl i strýc Gustav. Utekl od své manželky, které se až dosud bez odmluvy podřizoval. Cirkus měl pro něho takové kouslo, že se rozhodl stát se clownem. (FILMOVÝ PŘEHLED 32 / 1956)

    4